Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: Even voorstellen: Erik & Mandy

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    17

    Standaard Even voorstellen: Erik & Mandy

    Hallo allemaal,

    wij zijn een stelletje dat behoorlijk verzot is op pretparken. We hebben afgelopen jaar met een eftelingpas enkele landen binnen europa doorgetrokken. Komend voorjaar willen we Florida bezoeken. We willen Tampa Bush gardens, beide Universal parken, Sea world en enkele disney parken bezoeken.

    We hebben een rondreis op het oog waarbij we ook nog naar Miami, Everglades, Kennedy Space center en Fort Myers gaan. Al met al een drukke vakantie dus..

    Er is nog niks geboekt en daardoor ben ik wat gaan rond surfen om links en rechts nogal wat tips op te doen. Zo ben ik dus op deze site beland. Ik hoop heel wat informatie te kunnen vinden..

    groetjes

    Mandy en Erik

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen Erik & Mandy

    Welkom beide.
    Leuk, een pretpark-stel Samen met Spaceace heb ik inmiddels ook al aardig wat parken bezocht her en der (Europa en USA).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Even voorstellen Erik & Mandy

    LEUK! Vaak hoor je dat één van de twee van pretparken houdt en de ander er maar achteraan sjokt.

    Toevallig gaan we aankomend jaar ook eens een rondreis Florida proberen. In 2004 zijn we ook al eens naar Florida geweest, maar toen beperkten we het alleen bij de pretparken van Orlando en een paar dagen Miami.

    Ons schema is zo goed als klaar, dus misschien dat je daar ook iets aan hebt. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoeveel weken jullie te besteden hebben etc.

    In ieder geval welkom op het forum en veel plezier met de planning!
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker 2lingmams's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    75

    Standaard Re: Even voorstellen Erik & Mandy

    Hoi Mandy en Erik,

    Welkom op dit verschrikkelijk gezellige forum.
    Wij gaan volgend jaar ook voor het eerst naar Orlando.
    Tijdens het surfen naar info kwam ook ik hier terecht.
    Aangezien het hier zo gezellig is en er zo verschrikkelijk veel tips, info en ideeën te vinden zijn, wip ik hier nu iedere dag wel even langs.

    Dus neem je tijd om rustig alles door te lezen.
    Tip: via de zoekfunctie kan je wat gerichter naar bepaalde dingen zoeken.
    En ik heb heel veel tips in een word document opgeslagen.
    Veel plezier ermee.

    Groetjes Patries

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen Erik & Mandy

    Hallo Erik & Mandy,

    Voor het bezoeken van pretparken is Florida, en met name Orlando, natuurlijk geweldig. Veel plezier met de voorbereidingen op dit leuke forum!

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Even voorstellen Erik & Mandy

    Hallo Erik & Mandy,

    Welcome op dit forum, je zult hier veel voorpret beleven door het lezen van alle berichten. Als je een pretpark fanaat bent ben je in Orlando zeker aan het goed address. Dit is de speelstad van de wereld denk ik vaak. zoveel te doen, zo veel coasters!!

    Groetjes
    Harry

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    17

    Standaard

    Hallo allemaal,

    wat een leuke reacties van jullie. We hebben ongeveer 2 weken te besteden en willen begin mei vertrekken. Via fly2florida hebben we een reis gevonden inclusief autohuur. Heeft iemand al ervaring met deze organisatie?

    We zijn ook aan het twijfelen of we wel of niet naar de Key West moeten rijden. Is dit een aanrader?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-04-10 om 09:27. Reden: samengevoegd

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik Bekijk Berichten
    We zijn ook aan het twijfelen of we wel of niet naar de Key West moeten rijden. Is dit een aanrader?
    Ik vraag me af of jullie daar wel tijd voor hebben:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik Bekijk Berichten
    Komend voorjaar willen we Florida bezoeken. We willen Tampa Bush gardens, beide Universal parken, Sea world en enkele disney parken bezoeken.
    - Bush Gardens -- 1 dag
    - Universal Studios -- 1 dag
    - Universal Island of Adventures -- 1 dag
    - Seaworld -- 1 dag
    - Disney's Magic Kingdom -- 1 dag
    - Disney's Animal Kingdom -- 1 dag
    - Disney's MGM Studios -- 1 dag
    - Disney's EPCOT -- 1 dag

    Dan kun je ook nog naar:

    - Disney's Typhoon Lagoon -- 1/2 dag
    - Disney's Blizzard Beach -- 1/2 dag
    - Downtown Disney -- 's avonds
    - Universal City Walk -- 's avonds
    - Old Town -- 's avonds

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik Bekijk Berichten
    We hebben een rondreis op het oog waarbij we ook nog naar Miami, Everglades, Kennedy Space center en Fort Myers gaan. Al met al een drukke vakantie dus..
    - Miami -- 2 dagen
    - Kennedy Space Center -- 1 dag
    - Fort Meyers -- 1 dag

    Kijk ook vooral naar de reistijden. Als je pretpark-gek bent dan is er gewoon zoveeeel te doen in Orlando.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik Bekijk Berichten
    Hallo allemaal,
    wat een leuke reacties van jullie. We hebben ongeveer 2 weken te besteden en willen begin mei vertrekken. Via fly2florida hebben we een reis gevonden inclusief autohuur. Heeft iemand al ervaring met deze organisatie?
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2475
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=345

    Wil je alleen vliegtickets boeken met autohuur of is het een complete reis?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-04-10 om 09:29. Reden: samengevoegd
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    17

    Standaard Re: Even voorstellen Erik & Mandy

    we hebben onze vakantie al verlengd naar 3 weken. 4 dagen Disney, 6 dagen andere parken en dan beginnen we met de rondreis. We willen eind april vertrekken, dan zijn we daar met hemelvaart en pinksteren. Verwacht iemand dan nog top drukte?
    Is de Key West en Daytona Beach een aanrader?

    Groetjes Erik en Mandy

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen Erik & Mandy

    Daytona is een leuke plaats, vooral bekend om de Speedway, het strand en de Bike Week.

    Op de Speedway zijn grote, drukke races op 18 februari (Daytona 500) en 7 juli (Pepsi 400), dan is het ook heel erg druk. Klik.
    Buiten de drukke dagen kun je ook zelf een keertje racen met de Richard Petty Driving Experience. Klik.
    En uiteraard is er nog het "museum": Daytona USA. Elke dag open en hardstikke leuk om eens een kijkje te nemen. Klik. Wel je ANWB-pasje meenemen, daar krijg je korting mee op de toegangsprijs.



    Het strand is ook erg mooi. Je mag er ook met de auto op komen. Beachcam. Guidelines.



    De Bikeweek is dit jaar van 2 tot 11 maart. Leuk voor de liefhebbers, anderen kunnen dan beter op een afstandje blijven, Klik. Newsletter.

    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-12-06 om 02:28.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •