Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: [Reisverslag] bono: Amerika here we come, nov/dec 2006

  1. Top | #11
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: 24/nov-6/dec 2006 amerika here we come vakantie

    (na een lange wachttijd is het dan nu weer zover dat het verslag afkomt hopelijk zonder gedonder met de laptop!!)

    Maandag 4 december 2006 Miami

    Vannacht weer eens erg slecht geslapen en was om 01.20 uur al weer klaar wakker en ben maar wat tv gaan kijken zonder geluid.
    En om 03.30 ging mijn ogen wat dicht vallen dus ben ik maar weer gaan slapen tot de klok van 08.00uur.
    Na het ochtend ritueel lekker gaan ontbijten waarna we de hadden auto lieten voor rijden en op zoek zijn gegaan naar jawel.......................joepie................ ....autoparts.
    Via via via via komen we met veel tegen sprutelingen van mij aan in Opa-Locka beurt!!!!!!!
    Daar is een high speed toestandzaak voor auto's en daar zal en moest Dennis naar toe.
    Ik had van het forum netjes alles in mijn papieren staan in welke beurten we wel en niet zouden moeten komen en wist dat dat geen goede beurt was............en voelde me er dan ook helemaal niet happy de peppy.
    Volgends Dennis is het allemaal overtrokken..............................natuurlij k dennis...............?????!!!!!
    Na ongeveer 2 uur is hij eindelijk klaar uhem.................we keren om en komen nogmaals langs een autoparts zaak en ook daar moet hij even kijken, ik ga even bij een supermarkt naar binnen en na 10 min. zijn we weer op weg naar Bal Harbour. Het moet daar lekker duur zijn en ook dat willen we graag even mee maken, je weet maar nooit wat je tegen komt.
    Als we er aankomen zetten we onze auto bij het politie bureau en ondanks dat dat niet mag wil Dennis het juist dan weer net wel!!!!!!!!!!!!
    Nou binnen 10 minuten zijn we weer terug want...................al die duren schoenen, kleding en etc zijn net, maar dan ook net boven ons budget.Wel jammer maar ja.....................je kan niet alles hebben hé.
    We rijden door naar het andere grote shopping mall.
    Adventure Mall here we come.........................
    We hebben er gezellig geshopt en wat kleine dingen gekocht...........maar vooral de kerstversieringen waren echt top.................en overal even binnen gelopen en voor je het weet is het weer best laat en gaan we weer terug naar ons hotel, we moeten nog een eindje terug rijden.
    Tijdens de terug weg krijgen we toch wel honger en stoppen bij een Italiaans restaurant wat er gezellig uit ziet en hopen op een gezonde en lekkere maaltijd.
    We kijken even bij andere op hun bord en vinden al gauw wat lekkers.
    We nemen een kipfilet op italiaanse wijzen.
    Jeetje wat lekker zeg, we hebben echt voor onze begrippen zitten vreten, wat was dat lekker, wel wat duurder maar ja het tenslotte toch onze laaste avond en dat moet je toch weer wat bijzonderder afsluiten dan andere.
    Bij de terug weg nog even bij een Big K mart binnen en daar nog wat kleine dingen gekocht, bij de terug weg, kom ik er plots achter dat ik mijn cc kwijt ben en raak zwaar in paniek, dennis rijdt terug en net voor we daar aankomen vind ik hem ergens anders in mijn porto..........................ach ja ik was ook wat moe.............................sorry............. ..........
    Nou ja, bij terug komst in het hotel gaan we op ons gemak de koffers pakken want morgen vliegen we terug naar BONO.............JIPPIE YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    he he nog even volhouden en dan zie ik weer lekker ons hondje, ik kan niet wachten..........................!

    de beruchte autozaak in Opa-Locka.................

    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-12-08 om 06:05.
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  2. Top | #12
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard

    Dinsdag 5 december 2006 Miami en terugreis!

    Om 07.00 uur wakker en nog even lekker douchen, en als ik buiten kijk........................GEEN ZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:shock: :shock:
    Potverdorie.....nu kunnen we niet meer bruin worden, zodat ze weldegelijk kunnen zien dat we in het buitenland hebben gezeten, maar dat gaat helaas niet door.:sad: :sad:
    We nemen voor het laatst ons onbijtje naar binnen en naar het uit checken gaan we de koffers halen en laten we voor de laatste keer onze auto voorrijden.
    We besluiten om voor de aller maar dan ook de allerlaaste keer op zoek te gaan naar Autozone!!!!!! en de allerlaatste autospullen.
    Ook moeten we nog voor aantal mensen wat dingen kopen dus shoppen moeten we ook nog doen.
    Bij de laatste autozaak die dennis naar binnen gaat, ga ik bij een kleding zaak naar binnen maar al gauw heb ik in de gaten dat het om 2dehands kleding gaat en vlieg ik de winkel uit en loop naar de autozaak waar dennis binnen is.
    Als ik net binnen loop vind ik 10$ op de grond....................oke dat mag vandaag nog vaker gebeuren...........toch??
    Ik vertel het tegen dennis en binnen 4 minuten is mijn gevonden 10$ al weer uitgegeven aan autospullen.
    We proberen een Wal*Mart te zoeken maar helaas vinden we die niet, de ene zegt links de ander rechts en de ander stuurt ons helemaal terug waar we net vandaan komen.......................laat maar we zoeken wel iets anders op.
    Ik weet nog hoe we terug kunnen rijden naar onze aller eerste Big K Mart bij ons eerste hotel in Miami en daar aangekomen winkelen we daar nog even en bij andere winkels die op het plein zitten!
    We kopen nog wat souveniers voor ons zelf en andere familie leden en vrienden.
    Bij WinnDixie lunch gekocht en gezellig met de kerst cd die we voor 2$ ex tax hebben gekocht in de auto zitten lunchen, we hebben verschrikkelijk veel lol omdat we de cd op hebben staan en ik uit volle borst mee zit te zingen, geweldig die ouderwetse liedjes..............................
    We rijden naar het vliegveld om de auto zo terug te brengen, we weten namelijk niet meer hoe we dat moeten doen, dus heb ik besloten dat we terug rijden naar het vliegveld en daar een dollarbusje achteraan rijden om zo onze auto terug te kunnen brengen. Zo gezegt zo gedaan en is het gelukt om zo de auto terug te brengen. Met de bordjes die langs de weg staan is het gemakkelijk om zo de auto terug te brengen, dat vonden we wel goed...................en makkelijk.
    Auto ingeleverd, papiertjes mee , koffers en tassen eruit en hop in de dollarbus opweg naar het vliegveld, het is wel wat vroeg maar ja het is niet anders.
    We zijn rond 4 uur in de middag op het vliegveld en om 18.00uur kunnen we pas inchecken en om 22.30 zouden we terug vliegen dus dat is wel lang maar ja..............................we nemen koffie/thee en lopen wat en uit eindelijk kunnen we inchecken en wat denk je.......................vertraging van 4 uur, ja je leest het goed 4 uur wachten en wachten en wachten ene....................wachten.
    We vervelen ons stierlijk en na een tijdje komen we nederlanders tegen hebben tot 03.00 uur gezellig met ze zitten kletsen.
    Uit eindelijk landen we rond de klok van 19.00 uur (weet het niet meer zeker, misschien nog wel iets later???) en hebben we er nog langer overgedaan dan was gezegt!!!
    Nou we hebben heel veel geslapen in het vliegtuig dus dat ging best snel en de plaatsen die ze ons hadden gegeven kwamen als een geschenk uit de lucht..............2 plaatsen bij de nooddeur dus heel veel been ruimte, dat was wel lekker!!!!!
    Nu het wachten op de koffers, ondertussen wordt ik verschrikkelijk zenuwachtig en hopende dat ze ons er niet uithalen natuurlijk anders zijn we de L.. en daar zitten we niet op te wachten.
    We wachten allemaal netjes op elkaar(het andere nederlands stel) en als we alle koffers hebben neem ik de extra tas mee en dennis alleen zijn eigen koffer, de zenuwen gieren door mijn buik en keel.............................gelukkig mij laten ze door maar dennis nemen ze even apart. Nu zijn we de pissang denk ik..................na 2 minuten komt dennis ook door de deur en hebben ze alleen even globaal gekeken in zijn koffer en gevraagt wat hij allemaal heeft gekocht. Gelukkig...........................geen extra kosten, dat scheelt weer.
    We nemen afscheid van elkaar en beloven elkaar nog eens te zien.......................
    We lopen naar de trein en als ik kaartjes wil kopen doet onze bankpas het niet, ook dat nog, dan maar met de cc en dat lukt.....gelukkig we kunnen naar huis.
    Ondertussen heb ik al lang gebelt naar het thuisfront dat we gelandt zijn en de trein pakken en gelijk daarna ons bono ophalen, geen probleem mijn ouders blijven op tot dat we er zijn, joepie..
    Rond de klok van 21.30 zijn we bij mijn ouders en nemen ons hondje weer lekker mee naar huis toe.
    He he weer thuis wat een terug rit zeg.......verschrikkelijk vermoeiend dat lange lange wachten op het vliegveld voor dat je mag, ga maar na bijna 12 uur gewacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    We kijken er met echt heel veel plezier er op terug en gaan volgend jaar zeker weer, waarheen...............................ik denk orlando enzo..
    We hebben nog nooit z'n vakantie gehad, zoveel gedaan en gezien, wat was het een goede,aparte, spannende en vooral gezellige warme vakantie.
    Echt top!........................onze droom is uitgekomen!!
    Nu ik het schrijf krijg ik weer koude rillingen, het was een vakantie om nooit meer te vergeten.
    Die kunnen ze niet meer afpakken.
    En dank zij jullie hebben we zeker meer gezien en gedaan en dat allemaal dankzij jullie hulp....................bedankt!!!

    hier nog wat foto's











    gr. monique
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-13 om 13:26. Reden: 1+1
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •