Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 54

Onderwerp: Ft. Lauderdale

  1. Top | #31
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Ft. Lauderdale

    Ik kan hier helemaal niks over vinden op het forum.
    Wij zitten in een hotel in Dania, net buiten Fort Lauderdale - dus de watertaxi komt daar niet.

    We willen de dag nadat we zijn aangekomen even rustig aan doen, dus het strand en daarnaa een hapje eten in Fort Lauderdale.
    Nu lees ik veel over Las Olas blvd en Sunrise blvd.

    Las olas is verschrikkelijk lang, welk deel moeten we zijn? Waar kunnen we de auto het beste parkeren dat we EN naar het strand kunnen, en direct vanaf het strand een beetje langs de winkeltjes/restaurantjes kunnen slenteren??
    Ik kan echt helemaal niks vinden over parkeren in fort lauderdale, en als ik iets vind is het kilometers van het strand af.. wie 'o wie? :-\"

  2. Top | #32
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard 2 dagen Fort Lauderdale

    Hoi allemaal,

    Tijdens onze komende trip in September willen wij ook nog 2 dagen naar Fort Lauderdale.
    Wij hebben al 2 'things to do' uitgezocht, nl de Sawgrass Mills Mall en Florida Swap Shop,
    maar zijn benieuwd of jullie nog meer tips hebben.
    Ook zoeken wij nog een hotel voor de overnachting, dus als jullie daar ook info/tips over hebben, graag !

    Groetjes,
    Pieter & Petra
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-06-10 om 10:03.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  3. Top | #33
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: 2 dagen Fort Lauderdale

    Het http://www.riversidehotel.com/. Midden in de stad en de water taxi stopt recht aan het hotel.
    Je zit hartje centrum aan de Las Olas Blv. Kijk eens bij Expedia. Die hadden een zeer mooie prijs toen wij daar boekten. Vergeet vooral niet om het Bonnet House te bezoeken.

    Er staan een paar foto's van het hotel in mijn log.

    @ axzel.
    Parkeren op Las Olasis heel moeilijk.Althans het gedeelte dan waar de fun zich afspeelt. Daar is ieder plekje bezet. De "sjiek" van Fort Lauderdale rijdt hier af en aan om gezien te worden.:mrgreen:

    We hadden een parkeergarage bij het hotel maar anders zou ik niet weten waar je daar je auto kwijt zou moeten tenzij je een paar kilometer wilt sjouwen in de hete zon. Ik denk dat de enigste mogelijkheid is "meecruisen" tot je een vrij plekje ziet.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-06-10 om 18:17. Reden: full quote eruit
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #34
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Ft. Lauderdale

    Wij zaten in het Quinta Inn hotel. om de hoek van het grootste outletshopping center in Florida.
    Net hotel en ik geloof dat we 70 dollar kwijt waren voor een kamer met z'n vijfen!
    Je kreeg zelfs een gratis ontbijt. Je moet je er niet veel bij voorstellen, muffins, jus, wat donuts en broodjes, koffie en melken cornflakes en havermout. Maar mijn dochters vonden het super om zelf wafels te bakken op het wafelijzer dat er stond.

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: 2 dagen Fort Lauderdale

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Hoi allemaal,

    Tijdens onze komende trip in September willen wij ook nog 2 dagen naar Fort Lauderdale.
    Wij hebben al 2 'things to do' uitgezocht, nl de Sawgrass Mills Mall en Florida Swap Shop,
    Sawgrass milss mall is erg leuk en groot trek er maar gerust een dag vooruit.
    Swap shop is een soort vlooien markt/ zwarte markt in beverwijk. ze hebben wel in de avond uren openlucht theater

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Ft. Lauderdale

    Is het de moeite waard om vanuit Orlando Kissimmee een dagje de Sawgrass Mills Mall te bezoeken, gezien de hoeveelheid outlets in en rondom Orlando? Het aantal uren rijden is niet het punt, maar zijn de winkels daar goedkoper oid?

  7. Top | #37
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Ft. Lauderdale

    Het is een aardig eind rijden.
    Als je het mij vraagt is het niet de moeite waard om na de Orlando outlets er helemaal speciaal heen te rijden.
    Het is gigantisch groot, maar toch veel dezelfde winkels.

    Knaapje

  8. Top | #38
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Ft. Lauderdale

    Heyz,

    Wij gaan in onze vakantie ook 1 dag naar Fort Lauderdale. Ik ben hier als kind voor het laatst geweest. Ik zou graag willen weten waar ik het beste een hotel kan boeken. Daar bedoel ik mee, Fort Lauderdale beach of downtown, north, in welk gebied. Wie kan me hiermee helpen?
    Laatst gewijzigd door carmen1988; 26-07-10 om 00:38.

  9. Top | #39
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Ft. Lauderdale

    Hoi Carmen,

    Wij hebben vd week 1 nacht geboekt in het iL Lugano in Fort Lauderdale vooronze trip in september ( zie onze weblog )
    De prijs viel reuze mee, volgens mij is het gelegen in Fort Lauderdale North maar zeker weten doe ik het niet. :roll:

    Groetjes,
    Pieter & Petra
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-07-10 om 03:26. Reden: fqe
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker Patrick#23's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Oosterhout NBR
    Berichten
    31

    Standaard Re: Ft. Lauderdale

    Wat kunnen jullie ons aanbevelen in Fort Lauderdale, Las Olas Boulevard of Sawgrass Mills. We zijn hier nl maar 1 dagje. Wil even weten wat het leukst / best is om te doen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •