Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 54 van de 54

Onderwerp: Ft. Lauderdale

  1. Top | #51
    Vaste Bezoeker rogzwanenburg's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    57

    Standaard Re: Fort Lauderdale

    Wij hebben in augustus een rondvaart gedaan met de jungle Queen,je vaart dan langs de huizen van de famous en halverwege ga je even van de boot ,je kan dan in een minidierentuintje kijken naar een man die met een krokodil wat stunt.Stelde niet zo veel voor maar de boottocht was zeker de moeite waard al is het alleen al om wat mooie sfeerplaatjes te schieten.

  2. Top | #52
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Ft. Lauderdale

    Hi Melissa,
    Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand onderwerp over Ft. Lauderdale. Waarschijnlijk kun je hier al wat info vinden die je zoekt.
    Er is trouwens ook een FAQ over Ft. Lauderdale. Type "lauderdale" rechtsboven in het zoekveld in en je vindt het zo.

    Gr. Michael

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #53
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Ft. Lauderdale

    Wij zijn afgelopen zomer een paar dagen in Fort Lauderdale geweest. Persoonlijk vonden wij er niets aan. We zouden er zeker niet nog een keer naar toe gaan.
    Maar wij zijn uberhaupt niet zo gecharmeerd van de kust aan deze kant van Florida. Wij kwamen vanaf de Golf van Mexico en dan is het echt een wereld van verschil.
    Niet alleen de kust maar ook de sfeer is volledig anders. Het blijft echter persoonlijk. Als je in Fort Lauderdale verblijft om naar Miami te gaan, dan zou ik voor een hotel in Miami kijken.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  4. Top | #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand onderwerp over Ft. Lauderdale. Waarschijnlijk kun je hier al wat info vinden die je zoekt.
    Er is trouwens ook een FAQ over Ft. Lauderdale. Type "lauderdale" rechtsboven in het zoekveld in en je vindt het zo.l
    Michael66 Bedankt!!

    Bedankt iedereen voor de reacties!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-09-12 om 18:53. Reden: 1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •