Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 14 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 135

Onderwerp: Character Dining

  1. Top | #41
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chantal
    eten met Winnie in Crystal Palace is echt super......... wij hebben hier vorige zomer geluncht en was klasse.... komen vaak langs de tafels en nemen even de tijd voor je....
    Wij hadden dit niet van te voren gereserveerd wij zijn 's morgens gaan vragen of nog plaats was en toen op de aangegeven tijd terug gegaan, kregen we zo een apperaatje wat gaat branden als je aan de beurt bent.... maar was echt super, gaan we waarschijnlijk dit jaar weer doen...
    Wat ook leuk is als ze je naam roepen klinkt grappig..........
    Ze spreken onze achternaam altijd raar uit!, Bij jullie ook al?
    Hoi Marisca,
    Dan heb er nog een hele andere :roll:
    Mijn vrouw heet van Geleen!!!! met de achternaam, en je raad het al geboren te Geleen :wink:
    Dat staat natuurlijk ook in het paspoort.
    Éémaal aangekomen in de VS, kan dit voor vreemde situaties zorgen.
    1 keer meegemaakt dat de doane beamte het paspoort niet vertrouwde.
    en hiermee zeker een half uur mee bezig is geweest om dit te controleren.

    En dan sta je daar ..........
    Te wachten en te wachten.

    Waarna het toch in orde bleek te zijn, ja dat wisten wij ook al :shock: .
    Maar ja ga dat maar eens uitleggen.
    Vervolgens zijn excusses aangeboden,sorrie misses veangelaeen of zoiets
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #42
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chantal
    tja marisca dat probleem met de achternaam uitspreken hebben wij ook.... vind het wel steeds weer grappig om te zien wat ze ervan maken!!
    toen we in epcot in akershus gingen eten werden we maar niet geroepen toen zagen we waarom stonden ze met drie mensen over het briefje heen gebogen te discusieren hoe ze het moesten uitspreken toen zijn we die mensen maar even gaan helpen............ :wink:
    Maar dat waren dan Noren, toch?

  3. Top | #43
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Je zou natuurlijk :? ook een voor hun wat meer toegankelijke naam op kunnen geven, toch :?:
    Ik heet Gerrit en de achternaam ter Schuur, zie je het al voor je, dus bij ons was het na één keer al snel de voornaam van mijn vrouw, Marion, internationaal geaccepteerd :wink: .
    Dat maakt het voor iedereen een stuk makkelijker, maar het is maar een idee :roll:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #44
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Valkenburg
    Berichten
    9

    Standaard

    ja Petra dat waren noren dus je zou zeggen dat die het toch wel eerder zouden moeten kunnen uitspreken niet dus...........

  5. Top | #45
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    Je zou natuurlijk :? ook een voor hun wat meer toegankelijke naam op kunnen geven, toch :?:
    Ik heet Gerrit en de achternaam ter Schuur, zie je het al voor je, dus bij ons was het na één keer al snel de voornaam van mijn vrouw, Marion, internationaal geaccepteerd :wink: .
    Dat maakt het voor iedereen een stuk makkelijker, maar het is maar een idee :roll:
    Wat simpel en doeltreffend!! Zelf eigenlijk nooit aan gedacht. Waarom zou je ook je eigen (achter)naam geven, als je veel beter een goed uitspreekbaare / herkenbare naam of term kunt gebruiken???

    Ga ik deze zomer ook een gebruiken, gewoon alleen mijn voornaam opgeven.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #46
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    Je zou natuurlijk :? ook een voor hun wat meer toegankelijke naam op kunnen geven, toch :?:
    Ik heet Gerrit en de achternaam ter Schuur, zie je het al voor je, dus bij ons was het na één keer al snel de voornaam van mijn vrouw, Marion, internationaal geaccepteerd :wink: .
    Dat maakt het voor iedereen een stuk makkelijker, maar het is maar een idee :roll:
    Wat simpel en doeltreffend!! Zelf eigenlijk nooit aan gedacht. Waarom zou je ook je eigen (achter)naam geven, als je veel beter een goed uitspreekbaare / herkenbare naam of term kunt gebruiken???

    Ga ik deze zomer ook een gebruiken, gewoon alleen mijn voornaam opgeven.
    Slim bedacht van gerrit, gewoon voornaam gebruiken!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  7. Top | #47
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Er zou in Hollywood & Vine in MGM Studios in april ook een Toy Story ontbijt komen met de groene soldaatjes.
    Gaat volgens Ben's Orlandotips helaas niet door. Balen, mijn zoon had zich er zo op verheugd. Gaan we maar wat anders uitzoeken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #48
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Er zou in Hollywood & Vine in MGM Studios in april ook een Toy Story ontbijt komen met de groene soldaatjes.
    Gaat volgens Ben's Orlandotips helaas niet door. Balen, mijn zoon had zich er zo op verheugd. Gaan we maar wat anders uitzoeken.
    Misschien een leuke tip om naar Garden Grill restaurant te gaan in The Land in Epcot? Vooral de lunch schijnt erg leuk te zijn!
    Ha Ha Ha...! Chip and Dale en Mickey mouse en Pluto zijn aanwezig!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  9. Top | #49
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Wij zijn daar vorige week nog geweest en ik moet zeggen, dat het tegenviel. De Disney figuren waren wel erg leuk en interactief, maar het kostte $21 per persoon (volwassenen en kinderen boven de 9, foutje, dat we gezegd hadden, dat onze jongste 10 was, want die had absoluut geen volwassen portie gegeten!) en het menu was nu niet bepaald super, steak tips in wijn saus, gebakken catfish en gegrilde kalkoen met wat boontjes en worteltjes en gegratineerde aardappels. De desserts waren wel erg lekker. Maar ja, je betaalt voor de Disney figuren. Wij vonden vorige keer Crystal Palace in het Magic Kingdom veel leuker en Chef Mickey in het Contemporary blijft ook een favoriet. De buffetten zijn m.i. beter, omdat je dan niet van bediening afhankelijk bent en er voor elk wat wils is.

  10. Top | #50
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik heb er alleen een Diner met Characters meegemaakt in 2004 en dat was toen geweldig!
    Misschien is er een hoop veranderd?
    ik denk zo wie zo het menu, dat zullen ze best eens veranderen om de paar maanden( Seizoenen).
    Wij zullen het wel meemaken!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •