Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 14 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 135

Onderwerp: Character Dining

  1. Top | #31
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wij hadden vorige week The spirit of luau gereserveert maar hoor alleen maar slechte berichten over het eten de bediening en het zicht op de show zou slecht zijn?
    Wie heeft hier wel iets goeds op te zeggen ?
    Anders proberen wij het te veranderen naar een andere Dinershow!
    Help ....!!! :twisted:
    Groetjes Marisca. :wink:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  2. Top | #32
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Al Gedaan !!
    Wij gaan nu toch maar naar Hoop Dee Doo musical Revue, Ik ben helemaal tevreden want hier lees ik dus wel leuke ervaringen van.
    Bij All ears lees ik werkelijk 2 goede berichten van de 30, Nou dat is geen goed nieuws! Je betaald je scheel dan wil je ook waar voor je geld!
    Groetjes Marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #33
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Hoop Dee Doo is leuk!! Die show bestaat voor zover ik weet al sinds het begin van WDW en is vrijwel continu uitverkocht. Veel terugkerende gasten en dat is een goed teken!

  4. Top | #34
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik ben ook blij met deze Verandering van show.
    Allemaal goede reacties op Hoop Dee Doo en allemaal Slechte op de Spirit of luah.
    Het klinkt zo leuk maar volgens velen een grote Mistake om daar heen te gaan: Zonde van het geld
    De bediening onvriendelijk.( En dat voor Disney begrippen).?
    Eten redelijk maar toetje was Choco mouse, en moest je zoeken op je bord!
    Kinderen die verveeld zaten te wachten op alles.
    Dit zijn onder andere de verhaal lijnen van vele mensen tot tegenstelling van de reacties van Hoop Dee Doo.
    Over 4 maanden kan ik deze Diner show gaan ervaren! Ik ben ( Wij ) erg benieuwd!
    Groetjes Marisca
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  5. Top | #35
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard

    Wij hebben voor 2 juli een ontbijt met Winnie de Pooh and friends geboekt. Was ook al heel druk kon alleen nog naar de sessie van 08:05, dus lekker vroeg op.

    We hebben er wel veel zinj in onze dochter van 2 roept al elke ochtend met poog eten

    Gwenda

  6. Top | #36
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Kun je lekker rustig aan doen en eerder toegang tot de attracties!
    Als je het ontbijt in het park hebt tenminste. ( Early admission).
    Ontbijten jullie in cristal palace?
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  7. Top | #37
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Kun je lekker rustig aan doen en eerder toegang tot de attracties!
    Als je het ontbijt in het park hebt tenminste. ( Early admission).
    Ontbijten jullie in cristal palace?
    Houdt er wel rekening mee dat je tijd nodig hebt om bij het restaurant te komen.
    Als je met de auto gaat vertrek dan tijdig, wil je met de shutlle service vh Hotel gaan, vraag dan van te voren hoe laat deze vertrekken.
    Vanaf de parkeer terreinen moet het nog een flinke wandeling/boottocht/ monorail tocht maken naar de restaurants in de parken.
    Dit is mij tenminste medegedeeld toen ik de boeking maakte voor het Winney de Pooh ontbijt.

    Groetjes,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  8. Top | #38
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Valkenburg
    Berichten
    9

    Standaard

    eten met Winnie in Crystal Palace is echt super......... wij hebben hier vorige zomer geluncht en was klasse.... komen vaak langs de tafels en nemen even de tijd voor je....
    Wij hadden dit niet van te voren gereserveerd wij zijn 's morgens gaan vragen of nog plaats was en toen op de aangegeven tijd terug gegaan, kregen we zo een apperaatje wat gaat branden als je aan de beurt bent.... maar was echt super, gaan we waarschijnlijk dit jaar weer doen...
    Wat ook leuk is als ze je naam roepen klinkt grappig..........

  9. Top | #39
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chantal
    eten met Winnie in Crystal Palace is echt super......... wij hebben hier vorige zomer geluncht en was klasse.... komen vaak langs de tafels en nemen even de tijd voor je....
    Wij hadden dit niet van te voren gereserveerd wij zijn 's morgens gaan vragen of nog plaats was en toen op de aangegeven tijd terug gegaan, kregen we zo een apperaatje wat gaat branden als je aan de beurt bent.... maar was echt super, gaan we waarschijnlijk dit jaar weer doen...
    Wat ook leuk is als ze je naam roepen klinkt grappig..........
    Ze spreken onze achternaam altijd raar uit!, Bij jullie ook al?
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #40
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Valkenburg
    Berichten
    9

    Standaard

    tja marisca dat probleem met de achternaam uitspreken hebben wij ook.... vind het wel steeds weer grappig om te zien wat ze ervan maken!!
    toen we in epcot in akershus gingen eten werden we maar niet geroepen toen zagen we waarom stonden ze met drie mensen over het briefje heen gebogen te discusieren hoe ze het moesten uitspreken toen zijn we die mensen maar even gaan helpen............ :wink:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •