Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 14 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 135

Onderwerp: Character Dining

  1. Top | #21
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Pascal, Ik zou het niet gokken maar alvast reserveren, Het geld wordt ook pas in je vakantie afgeschreven je laat al wel je creditcard nummer achter.
    Dan weet je in iedergeval dat je een plek hebt.
    Wij gaan hartje zomer dus is reserveren helemaal aan te raden ivm drukte's.
    En persoonlijk zou ik zo vroeg mogenlijk gaan ontbijten dan ben je nog de drukte's in de parken voor!
    Wij proberen altijd omstreeks 8:30 te Ontbijten en ook wel eens 8:00.
    Het ligt ook maar aan de dagen die je te besteden hebt?
    Als je 10 dagen in Disney verblijft kun je gerust later eten ( Toch tijd zat).
    Maar als je er nog nooit bent geweest en maar ongeveer 3 dagen te besteden hebt is mijn tip : Haal alles uit je dag en sta super vroeg op.
    Groetjes Marisca
    Marisca,
    Hoe laat kun je het park in als je ontbijt voughers hebt :!:
    Mocht het zo zijn dat je hierdoor eerder naar binnen kunt wil ik hier meteen gebruikt van maken.

    Ik heb de volgende planning in gedachten wat disney betreft:
    dag 1 MK
    dag 2 Epcot --> ontbijt op het park
    dag 3 AK
    dag 4 MK, MGM --> ontbijt ontbijt op het park

    Bi ons hotel is er tevens shuttle service naar de parken toe.
    Wij zitten in Maingate.
    Heb jij een idee hoe laat de bussen beginnen te rijden naar de parken.
    Mij staat nog iets bij va 8 uur s'morgens echter dat is al de nodige jaren geleden.

    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #22
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    De bus tijden zijn bij ieder hotel weer anders en die veranderen ook ieder jaar weer, Wat betreft vouchers heb ik geen ervaringen mee. Maar over het algemeen kun je eerder het park binnen als je een reserverings nummer van je restaurant hebt. Als je klaar bent met eten kun je gelijk zorgen dat je als 1 van de eerste aan de beurt bent voor je favoriete attractie. Ik weet niet zo goed wat voor een character breakfast ze in mgm hebben , Persoonlijk lijkt mij Breakfastosaurus in Animal kingdom leuk, Die gaan wij eens proberen dit jaar met Donald duck.
    En een Dinershow lijkt ons geweldig. Het schijnt dat je al 180 dagen van te voren kunt reserveren. dat wist ik zelf ook niet ik dacht altijd 80 dagen, Dus reserveren maar! \/
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #23
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    De bus tijden zijn bij ieder hotel weer anders en die veranderen ook ieder jaar weer, Wat betreft vouchers heb ik geen ervaringen mee. Maar over het algemeen kun je eerder het park binnen als je een reserverings nummer van je restaurant hebt. Als je klaar bent met eten kun je gelijk zorgen dat je als 1 van de eerste aan de beurt bent voor je favoriete attractie. Ik weet niet zo goed wat voor een character breakfast ze in mgm hebben , Persoonlijk lijkt mij Breakfastosaurus in Animal kingdom leuk, Die gaan wij eens proberen dit jaar met Donald duck.
    En een Dinershow lijkt ons geweldig. Het schijnt dat je al 180 dagen van te voren kunt reserveren. dat wist ik zelf ook niet ik dacht altijd 80 dagen, Dus reserveren maar! \/
    Ik heb gebeld met disney reservations!!!
    De Cinderella's Royal Table = al maanden volgeboekt
    Deze hadden we toch echt wel in gedachte,maar ja volgende keer beter.

    Dus voor alle andere forumgangers, als je dit restaurant wil boeken doe het dan vlug

    Het klopt dat je eerder het park op mag als je een breakfast boeking gemaakt hebt.
    Nu wil ik de eerste boeking maken in AK. en dan twijfel in nog tussen The Crystal Palace en The Garden Grill Restaurant.

    Dus ik ga je goede raad maar opvolgen en zo snel mogelijk boeken.

    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #24
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Cristall palace is leuk voor de kleine meid met Winnie en zijn vriendjes!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  5. Top | #25
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Cristall palace is leuk voor de kleine meid met Winnie en zijn vriendjes!
    Nou eindelijk.
    We hebben 2 reserveringen gemaakt #-o


    Wij gaan 22-4-6 naar Cinderella's Royal Tabel voor een diner. ontbijt was niet meer te krijgen totaal volgeboekt.
    24-4-6 gaan wij ontbijten in Crystal Palace.

    Nogmaals bedankt voor je tips.
    Het is wel prijzig maar ja deze 2 staan toch hoog op het verlanglijstje van mijn dochtertje.

    Gaat papa maar wat overuurtjes draaien :wink:
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  6. Top | #26
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wat was je kwijt dan Pascal?
    Ik vind het wel gek dat het ontbijt al vol zat hoor, Ik kan het haast niet geloven?
    Maar het zal wel waar zijn!
    Zeker een super populaire locatie.
    Ik vind het best meevalle wat wij moeten betalen, Dus ben wel benieuwd wat jullie kwijt zijn.
    Deze prijzen zijn vaak wel incl tip en tax hoor dus die hoef je er niet bij te rekenen!

    Groet Maris 8)
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  7. Top | #27
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Wat was je kwijt dan Pascal?
    Ik vind het wel gek dat het ontbijt al vol zat hoor, Ik kan het haast niet geloven?
    Maar het zal wel waar zijn!
    Zeker een super populaire locatie.
    Ik vind het best meevalle wat wij moeten betalen, Dus ben wel benieuwd wat jullie kwijt zijn.
    Deze prijzen zijn vaak wel incl tip en tax hoor dus die hoef je er niet bij te rekenen!

    Groet Maris 8)
    Ik heb gisteren ( Woensdag ik heb nu nachtdienst :cry: ) nog gebeld met Disney om te reserveren voor het ontbijt in Cinderrella's Castle.
    Echter helemaal volgeboekt.
    Dit schijnt op dit ogenblik de meest gewilde plek te zijn vlg's de telefoniste.
    Sterker nog voor het diner was ook al bijna geen plek meer.

    De kosten voor 2 volwassen en 1 kind ( 5 jaar oud) bedragen +/- 125 Dollar.
    Daar zijn wel foto's vd princessen ( 4 stuks) bij inbegrepen -->oh wat zal ze blij zijn :-# maar de kleine weet nog van niets......

    Tevens krijg je dan een 3 gangen menu.

    Ik vind de kosten wel meevallen , maar goedkoop is het zeker niet.

    Totaal hebben wij voor 1 maal ontbijt Crystal palace en 1 maal diner in Cinderella's Castle een kleine 200 Dollar moeten betalen.

    Als je Cinderella's Castle boekt moet je vooruit met Creditcard betalen, en bij Crystal Palace volstaat alleen je huisadres.

    Groetjes,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  8. Top | #28
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Zo moet je ook Dinershows vooruit betalen.
    Zie het maar zo, Die kosten heb je dan niet meer!
    Ik vind het best prijzig nader hand.
    Ik dacht dat je voor zo'n ontbijt voor 2 volw en een kind rond de 60 dollar zat.
    Vorig jaar nog wel?
    Ach, Het is altijd een hele belevenis voor de kinderen.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  9. Top | #29
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Het ontbijt in het kasteel is vrijwel altijd uitverkocht. Ik meen dat je 180 vantevoren kunt reserveren en de liefhebbers hangen dan ook standaard bij openingstijd aan de telefoon. Binnen enkele minuten is het dan uitverkocht.

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    59

    Standaard

    Het is erg leuk en ook gewoon een goed en uitgebreid ontbijt. De characters komen echt bij iedere tafel langs en nemen ruim de tijd voor een knuffel (niet alleen voor de kleintjes :wink: ) en het maken van foto's.
    Dit zou ik ook maar lekker zelf doen want de foto's die van je gemaakt worden en die je met een omlijsting kan kopen zijn erg duur.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •