Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 135

Onderwerp: Character Dining

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Er zou in Hollywood & Vine in MGM Studios in april ook een Toy Story ontbijt komen met de groene soldaatjes.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik weet niet welke periode je dat character ontbijt of diner wilt doen?
    Maar wij reserveren het meestal bij wdw-dine 80 dagen van tevoren.
    Dat is volgens mij ook goedkoper kan ik mij herrinderen.
    In 2004 hadden wij meer betaald en toen hebben wij dat daar ter plekke gedaan.
    Vorig jaar hebben wij het 80 van tevoren geregeld aan de telefoon, En waren wij zeker weten goedkoper uit.
    Raar maar waar!
    Groetjes marisca.
    Ik zou het in het hoogseizoen zelf wel vast willen laten leggen, Dan ben je zeker van je plekje.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #13
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Ik weet niet welke periode je dat character ontbijt of diner wilt doen?
    Maar wij reserveren het meestal bij wdw-dine 80 dagen van tevoren.
    Dat is volgens mij ook goedkoper kan ik mij herrinderen.
    In 2004 hadden wij meer betaald en toen hebben wij dat daar ter plekke gedaan.
    Vorig jaar hebben wij het 80 van tevoren geregeld aan de telefoon, En waren wij zeker weten goedkoper uit.
    Raar maar waar!
    Groetjes marisca.
    Ik zou het in het hoogseizoen zelf wel vast willen laten leggen, Dan ben je zeker van je plekje.
    Hallo Marisca,
    Wij gaan 20 April naar Orlando.
    Ik heb al enkele zeer bruikbare tips gekregen van Njit en Eric.

    Heb jij wellicht ook nog een goed voorstel.
    Wij gaan met een meisje van 5.

    Is het telefoonummer goed te vinden op de site, dan zou ik dit eventueel ook kunnen doen.


    groet,
    Pascal

  4. Top | #14
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers
    Is het telefoonummer goed te vinden op de site, dan zou ik dit eventueel ook kunnen doen.
    Het staat op beide sites:

    (407) WDW-DINE (939-3463)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #15
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Mijn zoon van 6 vond pluto en mickey helemaal het einde, Die zijn te vinden in de garden grill restaurant in Epcot , The Land.
    Het is een rond draaiend restaurant (langzaam) Dus je hebt iedere keer ander uitzicht en het eten bevalt ons goed daar ( All you can eat! ).
    Wij zijn daar al 2 x geweest en dit jaar staat hij weer op de planning.
    Misschien is het ook ontzettend leuk voor jullie kleine meid om naar Cinderella's Royal table te gaan? Daar lopen alle prinsessen rond, Ja Daar hoef je niet met een stoere jongen van 7 heen te gaan natuurlijk.
    Die moet helemaal niets van die meiden weten, Dat is raar en voor meisjes. Persoonlijk lijkt mij dat weer helemaal te gek.
    Vooral als je een meisje hebt.
    Onze zoon vind Toy story te gek, Dus die tip van Martijn ondhouden wij natuurlijk weer!
    Cafe Mickey's in Contemporary resort is ook leuk.
    Cristal palace in MK is ook leuk met Winnie the pooh and Friends.
    Tel: 001 407 939 3463 Walt disney world reserveer lijn voor Tafel reserveringen. :lol:
    Groetjes Marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  6. Top | #16
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers
    Is het telefoonummer goed te vinden op de site, dan zou ik dit eventueel ook kunnen doen.
    Het staat op beide sites:

    (407) WDW-DINE (939-3463)
    Ja ik ook altijd.
    Had het overigens al gezien.
    Sorrie ops:
    pascal

  7. Top | #17
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Mijn zoon van 6 vond pluto en mickey helemaal het einde, Die zijn te vinden in de garden grill restaurant in Epcot , The Land.
    Het is een rond draaiend restaurant (langzaam) Dus je hebt iedere keer ander uitzicht en het eten bevalt ons goed daar ( All you can eat! ).
    Wij zijn daar al 2 x geweest en dit jaar staat hij weer op de planning.
    Misschien is het ook ontzettend leuk voor jullie kleine meid om naar Cinderella's Royal table te gaan? Daar lopen alle prinsessen rond, Ja Daar hoef je niet met een stoere jongen van 7 heen te gaan natuurlijk.
    Die moet helemaal niets van die meiden weten, Dat is raar en voor meisjes. Persoonlijk lijkt mij dat weer helemaal te gek.
    Vooral als je een meisje hebt.
    Onze zoon vind Toy story te gek, Dus die tip van Martijn ondhouden wij natuurlijk weer!
    Cafe Mickey's in Contemporary resort is ook leuk.
    Cristal palace in MK is ook leuk met Winnie the pooh and Friends.
    Tel: 001 407 939 3463 Walt disney world reserveer lijn voor Tafel reserveringen. :lol:
    Groetjes Marisca.
    Super info
    Wat denk jij.... bellen of de gok wagen.

    Ik ga ervan uit, als je reserveert dat hier en tijdstip aan verbonden wordt.
    Ik heb via de link die Njit mij toe gezonden heeft, info gevonden dat de beste tijdstippen rond elf uur zouden zijn.
    Lijkt mij alleen niet zo'n beste gezien de wachttijden die dan overal ontstaan bij de attracties.

    Cinderella's Royal table en Cristal palace met Winnie lijken mij leuk om met de kleine naar toe te gaan.
    Ze is pas jarig geweest en 3 keer raden welk thema hier aan verbonden was :? Ja hoor er waren alleen maar princesjes.

    Wederom bedankt voor de info.
    Het telefoonnummer staat al op en papiertje genoteerd.

    Groetjes,
    Pascal

  8. Top | #18
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik zit trouwens op die site te kijken en het water loopt mij alweer in de mond. =P~ =P~ =P~ =P~
    Vooral de menu kaart van Ghirardelli's chocolate shop( Heerlijke IJs coupe's). Probeer de Earthqueke maar eens op te krijgen met zijn drieen! :-&
    Wel lekker als je een ijs liefhebber bent!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  9. Top | #19
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Ik zit trouwens op die site te kijken en het water loopt mij alweer in de mond. =P~ =P~ =P~ =P~
    Vooral de menu kaart van Ghirardelli's chocolate shop( Heerlijke IJs coupe's). Probeer de Earthqueke maar eens op te krijgen met zijn drieen! :-&
    Wel lekker als je een ijs liefhebber bent!

    Hallo ik was eerst. :lol:

  10. Top | #20
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Pascal, Ik zou het niet gokken maar alvast reserveren, Het geld wordt ook pas in je vakantie afgeschreven je laat al wel je creditcard nummer achter.
    Dan weet je in iedergeval dat je een plek hebt.
    Wij gaan hartje zomer dus is reserveren helemaal aan te raden ivm drukte's.
    En persoonlijk zou ik zo vroeg mogenlijk gaan ontbijten dan ben je nog de drukte's in de parken voor!
    Wij proberen altijd omstreeks 8:30 te Ontbijten en ook wel eens 8:00.
    Het ligt ook maar aan de dagen die je te besteden hebt?
    Als je 10 dagen in Disney verblijft kun je gerust later eten ( Toch tijd zat).
    Maar als je er nog nooit bent geweest en maar ongeveer 3 dagen te besteden hebt is mijn tip : Haal alles uit je dag en sta super vroeg op.
    Groetjes Marisca
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •