Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 14 EersteEerste ... 311121314 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 135

Onderwerp: Character Dining

  1. Top | #121
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    Je mag met een reservering drie uur parkeren.
    Daarna loop je het risico dat de auto weggesleept wordt. Ik lees op diverse Disney fora dat Disney deze regel steeds meer en strikter gaat toepassen, zeker bij de monorail resorts.
    Neem in ieder geval een afschrift van je reservering mee voor alle zekerheid.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #122
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    48

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    hey bedankt voor jullie info hier kan ik zeker wat mee.

  3. Top | #123
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    15

    Standaard Eten met disney-figuren

    Hallo,

    Waar is het het interessantste om een boeking te maken voor een maaltijd met de Disney-figuren. Liefst zeker de figuren zoals micky, pluto enz.

    Ik ben van plan om naar animal kingdom te gaan en misschien ook de studio's.

    In Parijs kan je in café mickey gaan eten en dat vond ik leuk. Dat was dan gewoon in de village. Is dat in Orlando ook?

    Grtjs,
    Ellen

  4. Top | #124
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Eten met disney-figuren

    Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar hier is een heel topic welke over eten met de karakters gaat.

    http://www.floridaforum.nl/showthrea...ht=cafe+mickey

    <<Moderator Michael66: Daar heb ik de vraag dan ook aan toegevoegd.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-10-10 om 20:34.


  5. Top | #125
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: Eten met disney-figuren

    Beste Ellen,

    wij hebben een paar keer ontbeten in Crystal Palace (gelegen in Magic Kingdom) met Pooh & Friends, wat wij (en vooral de kids) erg leuk vonden.
    Afgelopen jaar voor het eerst ontbijt bij Chef Mickey in het Contemporary Resort voor de verjaardag van ons zoontje. En dat beviel ons erg goed, buffet prima, veel characters (Mickey, Minnie, Goofy, Pluto, Donald) en een broche en taartje voor de jarige job. Je kunt gratis parkeren bij het hotel en hoeft er dus geen park voor op.
    Telkens telefonisch geboekt bij WDW-DINE.

    Groetjes,
    Audrey
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

  6. Top | #126
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Eten met disney-figuren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door au3 Bekijk Berichten
    . Je kunt gratis parkeren bij het hotel en hoeft er dus geen park voor op.
    Groetjes,
    Audrey
    Toch nog maar een keer waarschuwen en vooral voor de parking van het Contemporary.
    Relatief kleine parking en vaak misbruikt om gratis te parkeren en dan naar Mk te gaan.
    De guards controleren wel degelijk en schrijven met krijt de tijd op de banden. Je krijgt een drie uren pas en daarna loop je het risico je auto ergens met een torenhoge boete op te gaan halen in Orlando.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  7. Top | #127
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: Character Dining

    @Tinkerbell: misschien dat dat veranderd is, maar afgelopen mei, controleerden ze helemaal nix. Ze vroegen waar komt u voor?, mogen wij paspoort zien? en we konden parkeren. Geen pasje gezien/gekregen.
    Net als bij Grand Floridian overigens. Ik verbaasde me erover hoe makkelijk dat beide keren ging!

    Groet,
    Audrey
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

  8. Top | #128
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Character Dining

    Nee dat is altijd al geweest en de regels worden gewoon aangescherpt.
    Drie uur parkeren met toestemming is normaal maar daarna loop je gewoon het risico afgesleept te worden. Uiteraard is dit iets wat je helemaal voor jezelf moet beslissen. Je kunt ook kiezen voor valet parking en dan sta je gewoon betaald en safe voor de gehele dag. Dit kost wel een paar dollar natuurlijk.

    Per 1 oktober zijn er trouwens meer regels veranderd/ aangescherpt. Zo krijgen rolstoelen geen voorrang meer bij het instappen van de Disney bussen en je kunnen ze ook niet meer ongelimiteerd personen meenemen in de bus.Dit laatste was altijd al maar nu wordt er gewoon op gelet.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #129
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Character Dining

    Ellen, ik kan je de garden grill aanraden als je van Mickey en Pluto houdt! Ook chip and dale zijn aanwezig (ik kan me even niet bedenken wie nr 5 is) Garden Grill was een van onze favorieten vorig jaar en vooral van de "Mickey" etentjes. Het is wat kleiner en dus hebben de characters heel veel tijd voor je. Ik denk dat wij alle characters misschien wel drie keer langs hebben zien komen, mijn dochter was helemaal in haar nopjes.

    Chef Mickey's vond ik wat minder. Het eten was erg lekker, maar de characters kwamen echt alleen even in het boekje schrijven, foto maken en renden daarna snel weer door. Garden Grill namen ze echt de tijd. Dale zat op een gegeven moment te kleuren met Elora.

    Als je dochters hebt of zelf van prinsessen houdt kan ik je ook heel erg het diner bij 1900 Park Fare aanraden. De stiefzussen van Assepoester zijn hillarisch en het eten was ook erg lekker. Het ontbijt is daar trouwens ook geweldig, met pooh, tigger, alice in wonderland, mary poppins en onze favoriet: the mad hatter!

    Nog een prinsessen aanrader is Akershus! Grotere variatie van prinsessen die ook wel redelijk de tijd namen voor de kids.

    Chrystal Palace was leuk en lekker, maar ook ietsjes gehaast toen wij er waren (niet zo erg als Chef Mickey's, Donalds breakfast safari of Cinderella's Royal table) Sommige restaurants lijken wel een soort fabriekswerk en al is het eten erg lekker, vond ik het soms best jammer hoe de characters van hot naar her renden. Maar ja wij hebben er vorig jaar ook erg veel gedaan en daar word je ook wel wat kritischer van
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  10. Top | #130
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    15

    Standaard Re: Character Dining

    garden grill is gelegen in epcot als ik het goed gelezen heb?
    moet je eigenlijk in een hotel van disney verblijven om zo'n ontbijt te kunnen boeken of mag je ook ergens anders verblijven?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •