Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 14 EersteEerste ... 4121314
Resultaten 131 tot 135 van de 135

Onderwerp: Character Dining

  1. Top | #131
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Character Dining

    Iedereen kan zo'n ontbijt boeken. Het enige wat je wel nodig hebt is een geldig park entree kaartje. Als je in een resort wilt ontbijten is dit natuurlijk niet nodig.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #132
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Character Dining

    Vandaag bij Groupon een zeer uitzonderlijke aanbieding voor Character Dining in het Swan Resort. Voor slechts $18!! Zie http://floridaforum.nl/showpost.php?...&postcount=159

    Een dergelijke aanbieding (via Groupon of andere kortingssite) van Disney heb ik nog niet eerder gezien. Misschien dat het scheelt dat het Swan Resort geen officieel Disney Resort is. Maar het blijft uiteraard leuk om met Disney-figuren te dineren!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #133
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Character Dining

    Ik weet niet of ik hier de deze vraag kan stellen.
    Ik kreeg deze vraag buiten dit forum om, en weet er zelf geen antwoord op:

    "Vraagje!
    Vorig jaar kon ik zonder problemen op de WDW website reservaties doen voor verschillende restaurants (met de figuren).Maar wanneer ik dat nu probeer vraagt hij een USA telefoonnummer??Doe ik iets verkeerd of zijn de regels verandert??
    Dank op voorhand voor de hulp"
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  4. Top | #134
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Character Dining

    Ik heb begin januari al mijn reserveringen kunnen maken met mijn gewone telefoonnummer.
    Echter sinds de nieuwe Disney site in de lucht is gaat letterlijk alles verkeerd. Ik moet nog een reservering maken en zal eens kijken hoe en wat en het dan laten weten hier.
    Wat ik wel weet is dat sommige restaurants het telefoonnummer ook echt gebruiken.
    We eten wel eens bij V&A en krijgen dan zo'n weekje van te voren een telefoontje met de vraag of we weten dat formele kleding een vereiste is. Wij weten dat en slepen dus een complete officiële outfit de oceaan over. Geen jasje dasje geen toegang.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  5. Top | #135
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Character Dining

    Klopt, ik moest ook een telefoonnummer invoeren en het Nederlandse nummer pakt de site niet. Ik heb het telefoonnummer van ons hotel ingevoerd en dat werkte goed. Ik ben nooit gebeld door Disney en als ik telefonisch of bij het restaurant zelf een reservering deed, dan noteerde ze ook geen telefoonnummer als ik ze vertelde dat ik een buitenlands nummer had en waarschijnlijk niet bereikbaar zou zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •