Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 14 EersteEerste ... 21011121314 LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 135

Onderwerp: Character Dining

  1. Top | #111
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    78

    Standaard Re: Favouriete character dining?

    Het verschilt natuurlijk al naar gelang wat men zoekt. Voorkeuren voor soorten eten en karakters kunnen een invloed spelen. Dat gezegd hebbende, mijn voorkeur gaat uit naar Akershuys en het ontbijt in Tusker House.

    Waarom? Akershuys is een goede combinatie van lekker eten en de prinsessen maar dan op een relaxtere manier dan bij Cinderella's Royal Table en meer prinsessen in 1 klap.

    Tusker House vanwege de grote namen; Donald, Goofy en consorten in safari-outfit. Uitgebreid ontbijtbuffet en als je de laatst mogelijke tijd om ontbijt te reserveren neemt, dan sla je 2 vliegen in 1 klap. Je betaald ontbijtbedragen, ontmoet de karakters -die vaak meer tijd voor je kunnen nemen op het einde- en kunt vervolgens nog even leuk meeprikken van het lunchaanbod, waar ook een aantal zeer lekkere keuzes tussen zitten. Bovendien is het niet zo'n kippenhok zoals bijv. Chef Mickey's.

  2. Top | #112
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Favouriete character dining?

    Dat lees ik idd vaker dat Chef Mickey's een kippenhok is. Hij staat bij ons wel op de lijst. Op de foto's krijg je die indruk dus helemaal niet. Ik weet nog dat ik als klein kind in de monorail reed door the Contemporary resort en dat ik het zo bijzonder vond om die mensen daar beneden te zien. Het zal wel anders zijn als je daadwerkelijk beneden zit.

    Ik moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben naar 1900 Park Fair. Ben vooral benieuwd naar Anastasia en Drizzella (zal het wel verkeerd geschreven hebben) zijn. Ik ben sowieso nieuwsgierig naar de character dinners.

    Akershus en Tuskerhouse staan alletwee op ons lijstje (hebben al ADR's) dus ik ben benieuwd!!
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  3. Top | #113
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Favouriete character dining?

    Zo en ik zie ineens mijn afgrijselijke "denglish-spelling" van het woord favoriet (favourite (uk spelling) / favoriet) Ik schaam mij diep...
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  4. Top | #114
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Favouriete character dining?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chanti Bekijk Berichten
    Dat lees ik idd vaker dat Chef Mickey's een kippenhok is. Ik moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben naar 1900 Park Fair. Ben vooral benieuwd naar Anastasia en Drizzella (zal het wel verkeerd geschreven hebben) zijn. Ik ben sowieso nieuwsgierig naar de character dinners.
    Chef Mickey's is niet groot, maar om het nu meteen een kippenhok te noemen vind ik heel overdreven hoor. wij hebben het er zeer naar ons zin gehad... (wij hebben er een zeer uitgebreid ontbeten).
    Akershus en Tuskerhouse staan alletwee op ons lijstje
    Tuskerhouse vonden wij zeer goed, maar Akerhus is niets meer. (vergeleken bij een paar jaar terug)
    Er zijn best wel genoeg characters maar de menukeuze ind ik helemaal niets... tot een paar jaar geleden was het menu heel erg uitgebreid, maar tegenwoordig vind ik het heel matig en klein.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #115
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Favouriete character dining?

    Het is grappig hoe de meningen zo verdeeld zijn over de character dinners. Wat de een absoluut aanraadt vindt de ander niets, terwijl waar de ander lyrisch over is, raadt de een beslist weer af

    Wij gaan echt een belachelijk aantal van die character dinners doen (leek me een leuk alternatief dan met een ongeduldige peuter in de rij gaan staan wachten op een handtekening) Dus ik ben benieuwd met wie we het eens zijn *grijns*
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  6. Top | #116
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Favouriete character dining?

    Wij zouden het ook niet zo snel meer doen. We hadden hele leuke ervaringen in Parijs bij Café Mickey en Lucky Nugget Saloon. Hiermee vergeleken vonden we het in Florida veel massaler (Pooh & friends) en onpersoonlijker (Tusker House). Het eten was op zich prima hoor maar we vonden de sfeer gewoon minder en de characters hadden ook weinig tijd.

  7. Top | #117
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    48

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    me zusje en ik zijn dit jaar voor het eerst naar wdw geweest en echt een geweldige tijd gehad. volgend jaar gaan we weer maar nu nemen we onze ouders mee zijn dan 25 jaar getrouwd. we hebben een villa gehuurd maar willen wel graag bij chef mickey ontbijten kan je dan ook gewoon van buiten af reserveren? heb het dit jaar niet gedaan maar vond het eigenlijk wel zonde. dus volgend jaar doen we het goed, maar ja hoe gaat dat dan in zijn werk?

    als jullie me willen helpen alvast bedankt

  8. Top | #118
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    Ja dat kan, ik heb het net gisteren zelf gereserveerd. Je kunt Disney bellen maar je kunt ook via de Disney site reserveren. Wachten tot 180 dagen van te voren en invullen maar. Je hoeft niet aan te betalen en ook geen creditcardgegevens achter te laten.

  9. Top | #119
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    48

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    ik zat dit jaar in een disney hotel en we moesten ons pasje laten zien voor we het terrein op mochten ik weet niet of dat ook bij contemperary is?

  10. Top | #120
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Het Character Dining topic

    Met een print van je reservering of het nummer (als je telefonisch hebt gereserveerd) mag je volgens mij parkeren!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •