Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: Nadine & Stefan

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Nadine & Stefan

    Beste Forummers,

    Wij zijn Nadine (31) en Stefan (29) en vertrekken op 24 december voor het eerst naar Florida voor een autorondreis van 16 dagen.
    We komen aan in Miami (3 nachten) en gaan vervolgens naar Fort Myers (2 nachten), St Petersburg (2 nachten), Orlando(6 nachten) en Ft Lauderdale (1 nacht).
    Aangezien het voor ons de eerste keer is dat we naar Florida gaan horen we graag goede en/of leuke tips van de Die-hard Florida fans.
    Weet iemand bijvoorbeeld wat er met oud en nieuw te doen is in Orlando?
    Waar kunnen we een airboat voor de Everglades boeken ?
    Welke kleding moeten we in deze periode meenemen, wat moeten we echt meemaken of ondernemen etc.

    Alvast bedankt voor jullie reacties !!!

    Groeten,

    Nadine en Stefan :-D

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Nadine & Stefan

    De gemiddelden wat betreft temperatuur en regenval voor Orlando kun je hier vinden: Link
    Zoals je kunt zien ligt de temperatuur tussen de 12 en de 23 graden. Vooral 's avonds kan het flink afkoelen...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Nadine & Stefan

    Hallo Nadine en Stefan,

    Welkom op dit leuke forum. Gaaf hoor, voor het eerst naar Florida en dan gelijk met de kerstdagen en oud & nieuw! Lijkt me hartstikke leuk om daar eens mee te maken.

    Op dit forum kun je al veel info vinden over wat er allemaal te doen is in de plaatsen waar jullie heengaan (gebruik de zoekfunctie). Persoonlijk zou ik proberen oud en nieuw in Disneyworld te vieren maarja ik ben een Mickey Mouse & Disney gek :-\"

    Veel plezier met de voorpret!

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #4
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Even voorstellen: Nadine & Stefan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nadine en Stefan Bekijk Berichten
    Beste Forummers,

    Wij zijn Nadine (31) en Stefan (29) en vertrekken op 24 december voor het eerst naar Florida voor een autorondreis van 16 dagen.
    We komen aan in Miami (3 nachten) en gaan vervolgens naar Fort Myers (2 nachten), St Petersburg (2 nachten), Orlando(6 nachten) en Ft Lauderdale (1 nacht).
    Aangezien het voor ons de eerste keer is dat we naar Florida gaan horen we graag goede en/of leuke tips van de Die-hard Florida fans.
    Via het zoekforum kun je heel veel vinden wat je zoekt en dat gaat heel goed hoor, ik heb daar heel veel door gevonden en als je het niet kan vinden of net niet leest wat je wilde weten dan vraag je het gewoon hoor!!!!!!
    Een tip: ik heb een word document aangemaakt en elke keer als ik iets had gevonden dan plakte en knipte ik het gedeelte eruit en nu heb ik het voor onze vakantie al uitgeprint, we vertrekken a.s. vrijdag, ik vond het erg handig maar Njit had nog een andere oplossing misschien iets meer voor jullie???Vraag het maar aan hem, sorry weet niet meer hoe het heet!!!
    Weet iemand bijvoorbeeld wat er met oud en nieuw te doen is in Orlando?
    Waar kunnen we een airboat voor de Everglades boeken ?
    als je kijk bij Florida algemeen kun je daar onder de kop van kortings bonnen heel veel orlando vinden en verschillende links naar the Everglades, ook voor een airboat tour kun je bonnen uitprinten met korting maar ook voor meerdere doeleinde.....................
    Welke kleding moeten we in deze periode meenemen, wat moeten we echt meemaken of ondernemen etc.
    Als je van pretparken houdt dan moet je maar eens goed lezen, van pret tot natuur tot water dus.....................pret zat in Orlando!!!!!
    Alvast bedankt voor jullie reacties !!!

    Groeten,

    Nadine en Stefan :-D
    Groetekes Monique, en succes verder!!
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker silvia1981's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    47

    Standaard Re: Even voorstellen: Nadine & Stefan

    Welkom hier en alvast heel veel plezier toegewenst in Florida.
    Wat een leuke tijd om te gaan en inderdaad gebruik je zoekfunctie maar eens goed en dan zie je hoeveel tips er boven komen drijven!
    Succes!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •