Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Reisschema Remon: 2006 20-11 tot 16-12

  1. Top | #1
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Reisschema Remon: 2006 20-11 tot 16-12

    20 november - Aankomst Orlando , naar hotel (Best Western int. drive) , ff wat eten bij de Subway of Taco Bell , terug naar het hotel en slapen

    21 november - Als het mooi weer naar Wet 'n wild daarna shoppen , als het geen mooi weer is alleen maar shoppen , s'avonds eten bij Manuels vanwege mijn verjaardag (Kim weet dit nog niet , die denkt dat we bij Race Rock gaan zitten :---) ) (moet alleen nog reserveren)

    22 november - Bij mooi weer naar Daytona beach , bij minder weer , naar een pretpark of St. Augustine

    23 november - Seaworld of een ander park , als we nog wat tijd over hebben nog ff shoppen

    24 november - Vertrek vanuit Orlando naar West Palm Beach , s'avonds naar een concert van Aerosmith & Motley Crue

    25 november - Vertrek vanuit West Palm Beach naar Ft. Lauderdale , bij mooi weer , beetje aan het strand hangen , bij minder weer naar de Saw Grass Mills om te shoppen

    26 november - Vertrek vanuit Ft. Lauderdale naar Miami (beach) , geen idee wat we die dag gaan doen , ligt er aan hoe het weer is.

    27 november - Miami , geen idee wat we gaan doen , nog niet echt verdiept in Miami , wil iig naar het holocaust monument.

    28 november - Vertrek Miami naar de keys , om daar bij Theatre of the sea met dolfijnen te zwemmen . Weet iemand of je dat van te voren moet reserveren , zo ja hoe lang van te voren ?

    29 november - Key west , beetje relax dag , beetje shoppen in Duval street , s'avonds ff wat eten en de zonsondergang bekijken als het mooi weer is

    30 november - Vertrek vanuit de keys naar Ft. Lauderdale , bij mooi weer naar het strand anders shoppen bij de saw grass mills. Als we 25 november niet geshopt hebben bij de Saw Grass Mills , dan gaan we er zowiezo naar toe ook al is het mooi weer.

    1 december - vertrek Ft. Lauderdale naar Orlando , wat we die dag gaan doen weet ik niet , waarschijnlijk luieren.

    2 december - Orlando , Zwemmen bij een Disney waterpark , bij minder weer gaan we naar een park. Daarna nog ff shoppen ops:

    3 december - Vertrek vanuit Orlando naar Port Canaveral , om daar aan boord te gaan voor onze 5 daagse cruise langs de bahama's

    4 , 5 en 6 december - Cruise

    7 december - Einde cruise , terug naar Orlando , pretpark / shoppen of zwemmen , we zien het wel

    8 december - Vertrek Orlando - Kissimmee (erg lange rit ), s'avonds in Old Town de auto show bekijken , overdag pretpark of iets anders (nog niet duidelij)

    9 december - Kissimmee , nog geen idee wat we die dag willen gaan doen

    10 t/m 14 december - Rit langs de westkust , iig Busch Gardens (Sheikra :-P ) , Salavator Dali museum , Clearwater beach , etc etc

    15 december - Terug naar Orlando , nog geen idee wat we gaan doen

    16 december - Ons laatste geld op maken aan shoppen en s'avonds terug naar huis :sad:

    Ik heb nog anderhalve week om uit te zoeken wat ik kan doen in de nog niet ingevulde dagen (zoals de westkust) om te kijken wat er allemaal te doen is.
    We willen iig niet meer naar alle pretparken , waarschijnlijk slaan we Disney deze keer helemaal over (hebben wel gezien nu , ondanks wat nieuwe attracties)

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker Almereontour's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    64

    Standaard Re: Reisschema Remon & Kim 20-11 tot 16-12

    Heb je nog een koffer over waarin ik mee kan?

  3. Top | #3
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Reisschema Remon & Kim 20-11 tot 16-12

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remon Bekijk Berichten
    28 november - Vertrek Miami naar de keys , om daar bij Theatre of the sea met dolfijnen te zwemmen . Weet iemand of je dat van te voren moet reserveren , zo ja hoe lang van te voren ?


    9 december - Kissimmee , nog geen idee wat we die dag willen gaan doen
    Theatre of the Sea zou ik zeker van te voren boeken.
    Kijk eens bij de zoek functie, hier is de laatste tijd veel over geschreven.

    Als je in Kissimmee bent zou ik zeker in Old town gaan kijken.
    In het weekend is het daar altijd bere gezellig. (trouwens ook door de week kan het daar leuk zijn)
    http://www.old-town.com/
    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •