Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 51

Onderwerp: Bagage: Koffers zoek

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Menée, Frankrijk
    Berichten
    22

    Standaard Verloren bagage

    Hoi,

    wij zijn net terug uit Florida. Het was uiteraard super, ondanks het weer wat in de war was door de tropische storm Ida. Vooral onze vluchten bij terugkeer liepen behoorlijk in de war, we hadden een overstap in Atlanta, waar de storm in alle hevigheid was losgebarsten.

    Wij haalden onze aansluiting maar net (de deuren waren al dicht, maar door gezwaai naar de piloten van aan de gate hebben ze ons nog laten doorgaan).
    Onze baggage heeft de doorsluis naar ons tweede vliegtuig duidelijk niet gehaald want bij aankomst in Parijs waren ze er alle 4 niet.

    Heeft iemand ervaring met baggage die niet terechtkwam? Delta Airlines heeft ons laten weten dat ze hier aan huis zouden worden geleverd. Ze zouden een dag na ons in Parijs zijn (vandaag dus), en dan onmiddellijk worden opgestuurd. Ik hoop dat ze er morgen al zijn.

    Ik kan normaal online de vorderingen checken, maar nu staat daar dat ze de baggage nog niet gelocaliseerd hebben en dat ze er alles aan doen om ze zo snel mogelijk terug te vinden en te bezorgen.

    We zijn benieuwd!

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Verloren baggage

    Tja, als je laat bent voor de overstap is de bagage meestal TE LAAT.

    Mijn ervaring is dat de systemen waarop je kan zien hoe of wat van je bagage wat achter de feiten aanlopen, zo waren wij laatst ook bagage kwijt toen we met BA vlogen en in het systeem stond nog steeds dat het in Orlando stond.

    Tot mijn verbazing werd ik echter de dag nadat wij aankwamen op schiphol rond 18 uur gebeld dat de bagage de volgende dag bezorgd zou worden en dus inmiddels op Schiphol was aangekomen.

    Ook van anderen begreep ik dat de bagage over het algemeen keurig wordt bezorgd.

    Dus waarschijnlijk is er nog even geduld nodig.


  3. Top | #13
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Kissimmee
    Berichten
    183

    Standaard Re: Verloren baggage

    Ik ben verschillende keren zonder koffer aangekomen maar over het algemeen heb je tussen de 24 en 36 uur later je koffer thuis. (De laaste keer, ik heb het in totaal 3 keer gehad, werd de koffer vanaf Dusseldorf met een taxi afgeleverd)
    01010010011010010110001101101000011000010111001001 10010001000000010100100110111101101110011001000110 0101001011100101010101010011

  4. Top | #14
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Verloren baggage

    Same here. Ook door vertragingen de koffers wel eens gemist.
    Die werden altijd keurig nabezorgd, al was er wel één van de 3 keer een kleine omweg gemaakt via diverse luchthavens.
    Toen heeft het 3 dagen geduurd, maar ze zijn uiteindelijk onbeschadigd afgeleverd.

    En de douane had er ook (gelukkig ;-)) geen aandacht aan besteed.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #15
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Verloren baggage

    Van de zomer onze vlucht van New York naar Amsterdam gemist.
    Kregen een vlucht aangeboden via New York - Manchester - Amsterdam.
    Alles aangegeven op schiphol omdat we terug van Manchester een KLM vlucht hadden. De volgende dat verschillende smsjes ontvangen dat de koffers waren aangekomen op Schiphol en dat ze de volgende 's ochtend om 8.00 uur bezorgd zouden worden. Nou dat klopte alles werd netjes thuis afgeleverd.

    Marijke

  6. Top | #16
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Verloren baggage

    Ik zou me niet druk maken , wij hadden vorig jaar precies hetzelfde.

    Vertraging in Orlando , aansluitende vlucht in Atlanta naar Amsterdam gemist.
    Toen moesten we via Parijs naar Amsterdam.
    Koffers kwamen in etappes aan.
    Binnen 3 a 4 dagen hadden wij al onze koffers
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-11-09 om 07:48.

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Menée, Frankrijk
    Berichten
    22

    Standaard Re: Verloren baggage

    Ondertussen zijn ze inderdaad terecht, prachtig. Na anderhalve dag netjes aan huis geleverd. Ze hebben in Atlanta wel duidelijk in de storm op het asfalt gestaan want de stoffen koffers waren doorweekt binnen en buiten. Maar goed, daar zat alleen kledij in.

  8. Top | #18
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Koffer heeft de overtocht niet gemaakt

    Hallo Forumleden,

    Wij zijn gisteren de grote plas overgegaan en bij aankomst in Chicago bleek één van onze koffers niet meegekomen te zijn. In Calgary hebben we dit meteen gemeld bij de Lost and Found van United. Maar nu willen we graag weten of we dit ook al bij onze reisverzekering moeten melden?

    Heeft er iemand ervaring met het missen van een koffer en komt deze koffer wel weer in ons bezit, omdat wij gaan rondreizen door Canada?

    Ik hoop dat jullie ons informatie kunnen geven, ook al heeft dit indirect niets met Florida te maken.

    Groetjes vanuit een nachtelijk Calgary,

    Sjon, Bianca en Romy

  9. Top | #19
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Koffer heeft de overtocht niet gemaakt

    Wij missen bijna altijd wel een koffer (vaak met BA via heatrow gevlogen) en altijd is het weer goedgekomen meestal binnen 24 uur. Ik zou dus nog even rustig afwachten,..
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Koffer heeft de overtocht niet gemaakt

    Idd gewoon even geduld hebben, het gros van de vermiste koffers komt de volgende vlucht mee en wordt dan keurig thuis gebracht, vaak heb je een code gekregen waarmee je je koffer kan traceren via internet.

    Belangrijkste is dat ze weten waar je koffer is, dan is hij in ieder geval niet zoek.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •