Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 51

Onderwerp: Bagage: Koffers zoek

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Kontich, Belgium
    Berichten
    124

    Standaard Re: Bagage: Koffers zoek

    Deze week goed nieuws ontvangen van AA. Koffer is terecht! Dit na bijna 2 maanden. De koffer werd netjes teruggevlogen vanuit Dallas naar Brussel. Maar omdat er in Brussel geen diensten van AA aanwezig zijn moesten we de koffer wel gaan oppikken op de luchthaven. Via e-mail met vele verontschuldigingen enz. belooft AA ons een kortingvoucher (voor het ongemak) en beloven ze ons de gemaakte kosten te vergoeden. Na verschillende e-mails, telefoons en een aangetekende brief eindelijk een teken van leven bij AA...

  2. Top | #42
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Bagage: Koffers zoek

    Zo zeg dat had je ook nooit verwacht dat de koffer toch boven water zou komen. Hopelijk krijg je alsnog een goede vergoeding.

  3. Top | #43
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Bagage: Koffers zoek

    Ben benieuwd hoe groot de kortingsvoucher zal zijn.
    Had je het trouwens al bij je reisverzekring gedeclareerd?

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker dutchcruisers's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    104

    Standaard Re: Bagage: Koffers zoek

    Jeetje, niet meer verwacht na 2 maanden. Toch fijn na alle ellende. En inderdaad hopen op een leuke schadevergoeding.

  5. Top | #45
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Bagage: Koffers zoek

    Ook wij zijn vandaag aangekomen zonder koffers ....dachten we . We hebben een dagje extra gekregen door het slechte weer in atlanta alleen onze koffers zaten wel in dat vliegtuig . Wij zijn vandaag dus vertrokken van tampa naar new york gegaan en zo naar amsterdam . Bij aankomst in amsterdam wij dus naar de bagage service waar we een vaag antwoord kregen maar hij wist niet juist waar onze koffers waren . Met een kaartje voor dit online te doen werden we naar huis gestuurd . Thuis kregen we de link niet open dus ik bellen . Bleek dat er altijd een dossier moet worden opgemaakt in schiphol en dat onze koffers op de band van ons vliegtuig van new york zaten . Morgen krijgen we alsnog onze koffers

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Kontich, Belgium
    Berichten
    124

    Standaard Re: Bagage: Koffers zoek

    Om nog even terug te komen op onze verloren koffer. We hebben 2 korting vouchers ontvangen van AA. In totaal voor 900 dollar. Het is wel zo dat we deze moeten gebruiken binnen het jaar. Onze tickets voor december zijn al betaald. Deze hebben we via Expedia besteld en voor ontvangst van de vouchers. Mijn man zou willen proberen of we deze vouchers kunnen ruilen voor een betere "seat" op onze vluchten.... Ik ben meer te vinden voor een extra reisje richting Florida met z'n 2tjes (als de prijs van het ticket goed zit).

  7. Top | #47

    Standaard vertrek van op buitenlandse luchthaven en bagage niet aangekomen

    Wij denken eraan om volgend jaar naar Florida te vliegen vanuit Schiphol, maar zelf wonen wij in België.

    Nu vroeg ik mij af wat er gebeurd als we dan terugkomen vanuit Florida en onze bagage is er niet bij.

    We hebben dit vorig jaar gehad toen we terug kwamen van Nieuw Zeeland, maar aangezien we toen in Zaventem zijn geland was dit geen probleem en werd onze bagage thuis gebracht.

    Heeft iemand een idee of we deze dan zelf zouden moeten gaan ophalen in Schiphol?

  8. Top | #48
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: vertrek van op buitenlandse luchthaven en bagage niet aangekomen

    Ik ben wel een keer in Orlando aangekomen zonder dat mijn koffers er waren. 2 dagen later met de taxi keurig bezorgd. Koffer was wel de hele wereld over gevlogen aan de labels te zien! Dus ik ga ervan uit dat ze dit altijd doen mocht je koffer niet aankomen, maakt niet uit waar je dan landt/vertrekt.

  9. Top | #49
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: vertrek van op buitenlandse luchthaven en bagage niet aangekomen

    Waarom vliegen vanaf Schiphol???? Vanaf Brussel (Zaventem ) en Dusseldorf is het vaak veel goedkoper!!!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  10. Top | #50
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: vertrek van op buitenlandse luchthaven en bagage niet aangekomen

    Dit hebben wij vorig jaar aan de hand gehad met delta/ klm . Ze brengen je koffers netjes thuis met een kortingsbon van 25 euro op je volgende vlucht

    esther , wij kiezen bijna altijd voor schiphol omdat dit voor ons altijd goedkoper uitkomt .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •