Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Even voorstellen: Remco & Vanessa

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Remco & Vanessa

    Hallo allemaal,

    Wij zijn Remco (bijna 27) en Vanessa (27) en komen uit Heusden (Brabant). Afgelopen jaar zijn we op vakantie geweest naar Costa Rica en hebben een tussenstop gemaakt op Miami en Orlando. Omdat we daar een heel klein beetje Amerika hebben kunnen proeven willen we er komend jaar (2007) heel graag op vakantie!
    Nu gaat onze eerste voorkeur uit naar New York, maar de bedoeling is dit te combineren met Florida.
    We hopen via dit forum nog veel informatie te kunnen verzamelen!

    Groeten Remco & Vanessa

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Remco & Vanessa

    Hallo beiden. Welkom op dit gezellige forum.

    Een trip naar New York is prima te combineren met Florida. De meeste luchtvaartmaatschappijen hebben een stop op New York.
    Vaak kun je gratis regelen dat je op een later tijdstip weer verder kunt vliegen. Je zou dan een aantal dagen New York kunnen doen en daarna verder kunnen vliegen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Remco & Vanessa

    Hallo Remco en Vanessa,

    Welkom op dit leuke forum.

    New York en Florida inderdaad heel makkelijk gecombineerd worden. Wij vlogen 29 september naar New York en vlogen op 3 oktober vanaf New York naar Orlando. Op 18 oktober zijn wij vanaf Orlando (met een tussenstop in Atlanta) weer teruggevlogen naar Schiphol. Wij hebben voor het eerst met Delta Airlines gevlogen en ons is het heel goed bevallen. Goede service, aardig personeel en geen lange vertragingen. De prijs voor de tickets viel ons reuze mee; € 265,00 voor het ticket + € 195,00 voor de luchthavenbelasting & veiligheidstoeslag = totaal € 460,00 per persoon.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Even voorstellen: Remco & Vanessa

    Ik ben nu een keer of vier met Delta naar de overkant geweest, en heb nog nooit vertraging gehad.
    Over 3 weken ga ik met United (gunstiger schema, that's all) en ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.
    Eric

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Remco & Vanessa

    Wij waren tot nu toe alleen nog maar met Martinair naar Florida gevlogen en hebben heel vaak lange vertragingen gehad. We kozen vooral voor Martinair vanwege de rechtstreekse vluchten (ik ben niet zo'n held qua vliegen dus ik zag het nooit zo zitten om een tussenstop te maken). Afgelopen mei hebben we echter de slechtste ervaring tot nu toe meegemaakt met Martinair want we hadden een vlucht geboekt naar Miami en 2 weken voor vertrek kregen we een telefoontje dat de rechtstreekse vlucht naar Miami in ene een tussenstop zou maken in Toronto. De vertektijd zou 2 uur eerder zijn en de aankomsttijd in Miami zou dan ongeveer gelijk zijn.
    Op Schiphol aangekomen hoorden we in echter dat we door omstandigheden i.p.v. 8.30uur pas om 13.30uur zouden vertrekken dus ongeveer 5 uur vertraging. Uiteindelijk vertrokken we pas om 14.00 uur. We hadden voor deze reis comfort class geboekt vanwege de extra beenruimte en de DVD speler en tot onze verbazing moesten de DVD spelers een uur voor de landing in Toronto ingeleverd worden en kregen de mensen (bijna 100 personen) die doorvlogen naar Miami de DVD spelers na vertrek vanuit Toronto niet meer terug. Als opmerking werd aangegeven dat voor zo'n kort stukje (2.40 uur! toch tijd genoeg voor een leuke film!) de spelers niet meer uitgedeeld zouden worden.... Verder moesten we tijdens de tussenlanding in Totonto (die 3 kwartier zou duren maar uiteindelijk anderhalf uur duurde) in het toestel blijven zitten en kregen we pas na een uur allemaal 1 glaasje water.

    In september wilden we nog een keer naar Florida en nu wilden we de eerste 5 dagen naar New York en hebben we dus voor het eerst (maar zeker niet voor het laatst ) met Delta gevlogen.

    Ben ook benieuwd hoe United gaat bevallen maar dat horen we natuurlijk als je terug bent. Alvast veel plezier!
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Even voorstellen: Remco & Vanessa

    Er zijn op dit, en andere forums al veel discussies geweest over het vliegen met Martinair, en het is steeds de rechtstreekse vlucht die als pro wordt aangemerkt.
    Echter, heel veel forummers preferen de betere service en de ruimere stoelen van de Amerikaanse maatschappijen.
    Ik heb zelf ook een héél slechte ervaring met martinair meegemaakt, waardoor we een hele dag later op onze vakantiebestemming aankwamen, zonder dat martinair ook maar enige compensatie wou geven !!
    Dus ook ik heb gezegd: Nooit meer Martinair. Overigens zijn er best ook wel forummers die goede ervaringen met ze hebben.
    Wat ook nog een heel goede mij is, dat is Continental, daar heb ik al meer dan 10 keer mee gevlogen en altijd op tijd. Alleen heeft die voor Florida geen logische verbindingen.
    Eric

  7. Top | #7

    Standaard Re: Even voorstellen: Remco & Vanessa

    Wij zijn naar Costa Rica ook met de comfort class van Martinair gevlogen. Vooral omdat ik mezelf helemaal dood verveel in zo'n vliegtuig was deportable dvd-player een must!!! Hoe zit dat met de amerikaanse maatschappijen? Heb je dan een eigen schermpie of moet je het doen met centrale films op een groter scherm?

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Even voorstellen: Remco & Vanessa

    Dat is verschillend.
    Delta heeft grote schermen met films zonder ondertiteling.
    Continental heeft eigen schermpjes, met films en spelletjes
    United zo ver ik weet eigen schermpjes.
    Eric

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    6

    Standaard Re: Even voorstellen: Remco & Vanessa

    Welkom Remco en Vanessa!!

    Hier ook iemand die anti Martinair is.
    Normaal gesproken vliegen we altijd met United (inderdaad een eigen schermpje!) en nooit wat te klagen gehad.
    Aankomende december gaan we met Delta met als reden dat we net pas geboekt hebben en dit de enige redelijk betaalbare vlucht was die nog beschikbaar was. Het verbaasd me te horen dat Delta geen eigen schermpjes heeft, maar een ramp is het ook niet.
    Voor diegenen die zich ernstig vervelen tijdens een vlucht is Northwest een goeie: eigen schermpjes, ontelbaar veel films die je zelf kunt starten, stoppen, pauzeren, doorspoelen etc. Ook zitten er veel spelletjes op waarmee je ook iemand anders in het toestel kunt uitdagen door het stoelnummer van die persoon te selecteren. Volgens mij heb je met Northwest wel het risico dat er een KLM of Air France toestel ingezet kan worden voor je vlucht en daarbij weet ik niet hoe het met het entertainment gesteld is.

    Groetjes,
    Danielle
    Voornamelijk Orlando-kenner, maar heb veel andere steden in Florida ook gezien.
    Voor wie geinteresseerd is: ik ken alle scrapbookwinkels op m'n duimpje!!:razz:

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker silvia1981's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    47

    Standaard Re: Even voorstellen: Remco & Vanessa

    Hallo Remco&Vanessan,van harte welkom.
    We zijn bijna buren want ik kom uit wijk an aalburg,leuk hoor!
    Ik vertrek de 26e november naar florida via chicago met united.
    Ik ben ook een beetje anti martinair,bijna alle keren dat ik met ze gevlogen heb waren ze te laat!
    pre is natuurlijk wel het rechtstreekse.
    Ook heb ik een keer met Continental gevlogen en dit is ons ook heel goed bevallen!
    Vriendelijk personeel,eigen schermpje,voldoende ruimte.
    Maar ik wens jullie alvast heel veel plezier met de voorbereidingen!

    Groetjes silvia



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •