Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 12 EersteEerste ... 2101112
Resultaten 111 tot 117 van de 117

Onderwerp: Wonen en werken in Florida

  1. Top | #111
    Regelmatige Bezoeker Ed & An's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Berichten
    15

    Standaard Re: Wonen in Florida

    Neem een zak geld mee, wil je in de VS kunnen wonen. Zorg dat je op een of andere manier een aanwinst bent voor de VS. Of ga trouwen.
    Kissimmee/Orlando in 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2015 (2x), 2018...

  2. Top | #112
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Wonen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Er gaat geen dag voorbij dat ik er niet over dagdroom om hier alles achter te laten en daar een bestaan op te bouwen. Het gaat echter niet zo makkelijk als dat je bijvoorbeeld naar Duitsland verhuist, en dan vooral op het gebied van het verkrijgen van een verblijfsdocument. Het bedrijf waar ik nu voor werk heeft een kantoor in Palm Beach en een in Fort Lauderdale dus ik blijf hopen & dagdromen

    Heel herkenbaar

  3. Top | #113
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Wonen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkD Bekijk Berichten
    ....
    (Wat voor werk doe je?)
    Ik werk voor de grootste Nederlandse rederij en werk zodoende onder andere samen met / voor onze kantoren over de hele wereld. Ik weet wel dat wij in Nederland veel betere (secundaire) arbeidsvoorwaarden hebben dan in Amerika, vooral op het gebied van pensioen en vakantiedagen mogen wij niet klagen. Al moet ik zeggen dat ik zo 50% van mijn vakantiedagen zou kunnen inleveren als ik in de weekenden lekker naar het strand in Florida zou kunnen.... Vergeet niet dat het leven in Florida ook duurder is, zeker qua boodschappen, ik denk dat als je daar eenmaal woont je niet iedere avond uit eten gaat.
    Laatst gewijzigd door FloridaFabian; 03-08-17 om 17:33. Reden: Typo
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #114
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Wonen in Florida

    Ook als je er woont ga je in de avond heel vaak uit eten ik heb de laaste jaren regelmatig maanden in Vero Beach gewoond en net als de locals vaak buiten de deur gegeten dat is vaak niet eens zo duur en dan bedoel ik geen fast food, als je buiten de echte touristen plaatsen zit zijn er zat locale restaurants waar je goed kan eten voor prijzen die vaak lager liggen dan boodschappen doen in de supermarkt.

    Hoewel als je daar woont je bv je groente en fruit bijna nooit in de supermarkt haalt, daar zijn vaak langs de weg groente-/fruit stalletjes waar het goed en goedkoper is dan in de supermarkt, en soms denk ik wel eens dat het lijkt of de Publix in Orlando duurder is dan bv in Vero Beach.

  5. Top | #115
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Wonen in Florida

    Mijn man en ik dromen ook over wonen in Florida. Maar het blijft bij dromen denk ik. Maar ik heb niks te klagen hoor, ik ben half Spaanse, dus binnen nu en hooguit 10 jaar wonen we in Spanje
    Hopelijk blijven we altijd in de gelegenheid om naar Florida af te reizen. Helemaal mooi, als we daar ooit een huis kunnen kopen.....
    Ik ben wel benieuwd hoe het echte leven zou zijn in Florida. Je moet toch een inkomen hebben. Maar voor het klimaat en de mooie natuur/ stranden zou ik zo mijn leven in Nederland kunnen inruilen voor een bestaan in Florida.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  6. Top | #116
    Regelmatige Bezoeker har66's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    22

    Standaard Re: Wonen in Florida

    De beste manier is nog altijd om overgeplaatst te worden door je werkgever naar een vestiging van je bedrijf in de USA. Maar dan nog zijn er veel eisen.... Ik weet er alles van. Was bijna rond om in Lebanon PA te gaan wonen maar visa duurde te lang en daardoor ging het verhaal toch niet door. Nu reis ik heel veel voor mijn werk naar de USA en elk jaar vieren we er minimaal 1 maal vakantie (Florida) Het beste van 2 werelden.
    Florida 1997 , 2001, 2010, 2011, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 en 2018 Dallas 2012,2013 en 2014 Cleveland 2012,2013 en 2014 LA 2014 Chicago 2012,2013 en 2014 NYC 2017, NYC 2018, Florida 2018

  7. Top | #117
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Wonen in Florida

    Zou er dolgraag willen wonen. Op de gewone manier onhaalbaar voor mij, maar als ik de Staatsloterij win dan weet ik het wel...
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •