Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 40

Onderwerp: Reisorganisatie: Fly2Florida **FAILLIET **

  1. Top | #21
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    14

    Standaard Re: Ervaring met: Fly2Florida

    We vertrekken zondag a.s. Alles is van fly2florida is binnen. Allemaal precies volgens afspraak. Hoop dat alles daar ook goed verloopt. Heb nog enkele vragen bij mijn reisschema staan, voor wie antwoord heeft graag deze week. Dank!

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Ervaring met: Fly2Florida

    Mijn vriend en ik hebben via Fly2Florida 'Best of Florida' geboekt. We gaan in mei. Ik heb er wel vertrouwen in. Het zijn aardige mensen en ze denken met je mee. De prijs is ook goed te noemen, vooral omdat je autohuur, vliegtickets en hotels in 1x betaald.

  3. Top | #23

    Standaard Re: Ervaring met: Fly2Florida

    Ik heb goede ervaringen met Fly2Florida. 2 jaar geleden reis geboekt bij dit reisbureau. Alles tip top geregeld. Als je aankomt ligt in je eerste hotel een dikke map klaar met allerlei foldertjes en duidelijke routebeschrijving. En als je thuis komt ligt er een kaartje in de brievenbus met Welkom Thuis. Iets heel kleins maar kan het wel waarderen. In april ga ik weer met Fly2Florida.

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: Ervaring met Fly2Florida

    Na alle goede ervaringen van mijn voorgangers in dit topic lijkt het er op dat de kwaliteit van fly2florida niet meer is wat het was.

    Ik heb inmiddels 6 weken geleden een fly-drive geboekt voor half september, en tevens na ontvangst van de factuur het totaalbedrag overgemaakt naar fly2florida. Hier heb ik overigens nooit een schriftelijke ontvangstbevestiging van mogen ontvangen.

    Nadat ik na een week na betaling nog niets had vernomen, heb ik per e-mail gevraagd wanneer ik de reisbescheiden kan verwachten. Ik kreeg daarop het antwoord dat het erg druk is bij de luchtvaartmaatschappij (United) en ze bij United vertraging hebben met het uitgeven van de tickets. Er werd de verwachting uitgesproken dat de tickets eind juli bij fly2florida binnen zouden zijn en vervolgens zou alles naar mij worden doorgestuurd.

    Nadat ik op 11 augustus nog niets had ontvangen heb ik nogmaals een mail gestuurd met de vraag waar de reisbescheiden bleven. Op deze mail heb ik geen reactie gekregen. Na een paar dagen maar eens in de telefoon geklommen en gevraagd wat er nu aan de hand is. Er werd me wederom verteld dat United voor de vertraging zorgde en ze op dit moment de tickets pas uitgaven van vluchten die een week later vertrokken. Aangezien ik half september vertrek zou ik mijn tickets dus pas vanaf de 1e week van september kunnen verwachten. De e-vouchers van Avis voor de auto waren wel al binnen en ook was het reisschema al bekend. Deze konden mij wel alvast toegezonden worden werd me verteld.

    Aangezien ik de beloofde zaken na een week nog niet had ontvangen heb ik vorige week nog maar eens een herinnering gestuurd per mail waar ik drie dagen later een reactie op kreeg. Hierin werd mij de e-voucher van Hertz gestuurd, maar niet het reisschema van de vlucht. Deze zou later die dag nog volgen werd in de mail vermeld. Nadat ik deze een dag later nog niet had ontvangen heb ik maar weer eens een mail gestuurd. Deze is tot op heden onbeantwoord gebleven.

    Conclusie:

    - Communicatie per e-mail is belabberd: Beloften worden niet nagekomen en mails blijven met regelmaat onbeantwoord.

    - Het zou prettig zijn de klant tijdig te informeren als er vertragingen optreden met de verwerking van tickets of andere reisbescheiden, in plaats van de klant in het ongewis te laten en zelf achter de feiten aan te laten gaan.

    - Het versturen van een betalingsbevestiging zou ook erg prettig zijn, zeker als het lang lijkt te gaan duren voordat reisbescheiden verzonden kunnen worden.

    - Al met al een moeizame start. Het doet me vermoeden dat kwantiteit voor kwaliteit gaat bij fly2florida. Drukte mag nooit een excuus zijn om de klant onachtzaam te behandelen. Ik ga er van uit dat alles in orde komt, maar zal een volgende keer minder snel geneigd zijn om bij deze organisatie te boeken.

  5. Top | #25
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Ervaring met Fly2Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Armand Bekijk Berichten
    Ik ga er van uit dat alles in orde komt, maar zal een volgende keer minder snel geneigd zijn om bij deze organisatie te boeken.
    Ik hoop van harte dat alles in orde komt. Wil je niet ongeruster maken dan je misschien al bent, maar deze organisatie is volgens mij geen lid van SGR. Dat maakt het lastig wanneer er onverhoopt wel iets aan de knikker zou zijn.



  6. Top | #26
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Ervaring met Fly2Florida

    Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een bevestiging heb ontvangen bij welk reisbureau dan ook, tenzij je het echt na gaat vragen. Bij geen ontvangst laten ze echt wel wat van zich horen lijkt me

    Maken ze geen gebruik van e-tickets? Van USAFV heb ik helemaal geen vliegtickets gekregen. Ik meld me bij de United balie met paspoort en bevestigingscode en dan printen ze mn tickets uit. Ideaal. Kan je ze ook niet vergeten :mrgreen:

    Toch zou ik je klachten of rustig telefonisch vertellen of per email naar ze, met leesbevestigings optie ingeschakeld.. je mag hier best klagen, maar de klacht wordt pas verholpen als de betrokken persoon weet dat er wordt geklaagd

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: Ervaring met Fly2Florida

    Klachten zijn ze van op de hoogte, al enkele malen zowel telefonisch als per e-mail contact opgenomen zoals in mijn relaas is terug te vinden. In mijn conclusie geef ik daarom ook aan dat ze niet echt adequaat daar mee om gaan en mijns inziens dus niet echt dienstverlenend te werk gaan.

    Wat betreft de e-tickets: dat is mij ook niet helemaal helder. United Airlines zegt me dat er een reservering geboekt staat op mijn naam maar dat het reisbureau de tickets nog moet uitgeven. Fly2Florida vertelt dat zij geen tickets kunnen uitgeven, maar dat de tickets naar hen worden toegezonden door United. Vervolgens melden ze dat dit proces bij United erg vertraagd is.....

    Mijn doel was niet om mijn beklag te doen maar om, na alle positieve berichten van de voorgaande jaren in dit topic, ook eens mijn recente ervaringen met fly2florida met jullie te delen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-08-08 om 14:32. Reden: volledige quote van voorgaand bericht eruit gehaald

  8. Top | #28

    Standaard Re: Ervaring met Fly2Florida

    Wij gaan al jaren naar de USA met Fly2florida!
    Zowel rondreizen als reizen op maat, naar de west kust en naar Florida altijd alles in een woord TOP voor elkaar!
    Prima hotels, prima auto´s alles goed geregeld en zeer vriendelijke dames aan de telefoon.
    Heb in die inmiddels 12 reizen die we met deze organisatie gemaakt hebben echt nog nooit iets vervelends meegemaakt.
    Wij zijn dus zeer tevreden.

  9. Top | #29
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Ervaring met Fly2Florida

    Ik had de vorige keer alleen een cruise geboekt bij hun en dat was top gegaan , nu hebben we bijna de hele reis (hotels zoeken we zelf wel) geboekt bij hun (dus vliegticket , autohuur en cruise) en een IMHO goede prijs.
    We gaan 6 november , dus ik kan nu nog geen mededelingen er over doen.
    Maar volgens Disneyfan , moet het goed zitten 8-)

  10. Top | #30

    Standaard Re: Ervaring met Fly2Florida

    De reisbescheiden krijg ik meestal rond de 3 a 4 weken voor vertrek. Wat mij betreft ruim op tijd. Je doet er toch nog niets mee. Wat ik belangrijker vindt is dat de reisbescheiden kloppen en dat de hotels ed goed zijn.
    Heb ook al heel wat rondreizen bij Fly2florida geboekt en er is echt nog nooit iets mis gegaan.
    Kan me voorstellen dat zo´n klein bedrijfje het nu veel drukker heeft met deze dollar koers en dat er prioriteiten gesteld moeten worden.
    Wat mij betreft zou 2 weken voor vertrek ook nog ruim op tijd zijn om de reisbescheiden te ontvangen.
    Heb nog nooit een bevestiging van betaling gekregen maar dat heb ik ook niet de de andere reisbureau´s gekregen waar ik ooit geboekt heb.
    Werd een aantal jaar geleden getipt door een collega van mijn man die ging altijd via Fly2florida en dat was altijd ok.
    Na het een keer gedaan te hebben zijn we nooit meer via iemand anders geweest.
    Ook een lekker idee dat wanneer er een probleem zou zijn dat er een kantoor in Ft Lauderdale zit.
    Laatst gewijzigd door disney fan; 30-08-08 om 08:03.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •