Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 43

Onderwerp: Klacht naar Radar

  1. Top | #1
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Klacht naar Radar

    Ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken en een mail naar Radar gestuurd of zij in de uitzending eens aandacht kunnen besteden aan de wantoestanden bij Martinair..ik heb enkele voorbeelden aangehaald van dit forum........ik zou zeggen wie doet er mee...uiteindelijk is het in ieders belang!!!!! Ik zeg massaal mailen of bellen naar Radar!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Ik ben erg nieuwschierig wat ze er mee gaan doen, hopelijk zijn de martinair problemen snel de wereld uit.

    Succes Wim

  3. Top | #3
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    He Saskiac1977,

    Ten eerst een =D>=D> voor jou dat je de stoute schoenen heb aangedaan, ene die zaten niet echt lekker denk ik zo.......#-o:wink:

    Maar goed, ik doe mee hoor!

    Hoe gaat dat in zijn werk, gewoon naar de website van Radar en mailen maar.............:mrgreen:

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  4. Top | #4
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Ja naar de site van Radar en dan op contact klikken...verder wijst het zich vanzelf...ik dacht ja we kunnen wel met z`n allen blijven tikken hier...maar dan wordt het niet opgelost...ook ik heb ff stiekem zitten spieken op andere forums en daar wordt exact hetzelfde gezegd...ja die stoute schoenen zaten me niet lekker....heerlijk dat ik ze kwijt ben...en ja nu maar hopen dat ze er iets mee doen...ik heb mijn mail als titel Martinair gegeven...nou ja zet m op zou ik zo zeggen en eigenlijk wil ik bij deze toch ff iedereen oproepen zijn of haar ongenoegen te uiten....bij radar natuurlijk...ha ha ha ha ha ha ha ha ha

  5. Top | #5
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimk Bekijk Berichten
    Ik ben erg nieuwschierig wat ze er mee gaan doen, hopelijk zijn de martinair problemen snel de wereld uit.

    Succes Wim
    Ik denk niet dat het zo simpel is...ik hoop in ieder geval dat ALS er iets mee gebeurd.....Martinair zich achter de oren gaat krabben en allicht krijgen de mensen die de dupe zijn.....waaronder jij, Monique eens openheid van zaken

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Saskia, ik heb jouw stoute schoenen even geleend en ook een mail gestuurd naar contact@radar.nl gestuurd.

    Nou maar hopen dat ze er wat mee doen!

    Help elkander en mail naar RADAR...!

    PS. Welke maat heb je Saskia? ze zaten wel erg krap

  7. Top | #7
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Maatje 38.......ha ha ha ha zijn niet zulke grote stoute schoenen...goed dat je de link geplaatst hebt...was ik vergeten......enneh bedankt kijk hoe meer ze krijgen hoe interessanter het wordt...en hoe beter voor ons....

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Ik doe er niet aan mee want ik heb totaal geen problemen gehad met vluchten van martinair zowel europees als naar Orlando niet. Totaal geen vertraging en goede service aan boord.

  9. Top | #9
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Ik denk ook niet dat je naar Radar kunt mailen als je nog geen slechte ervaringen hebt gehad zoals wij. We zijn 1 x eerder met ze naar Florida gevlogen en toen was er geen enkel probleem. We gaan nu pas weer in februari, dus ik kan nog niks zeggen.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  10. Top | #10
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Klacht naar Radar

    Kijk, wij zijn vorig jaar ook met Martinair gevlogen en op de heen vlucht was alles koek en ei.............
    De terug vlucht een vertraging van maar liefst 6 uur..........daar wordt echt niet vrolijk van..........rond de klok van 7 in de avond moeten vliegen en dat werdt dus rond de klok van 3 in de nacht.............nee daar wordt je niet vrolijk van.
    Maar zowel op de heen als terug vlucht toch ook goede service....maar daar hoor je mij ook niet over.

    Nu is het zo dat we zo 1 maandje van te voren krijgen te horen dat je eerst 2 dagen eerder naar huis moet............kan toch niet!
    Dan vertellen ze je dat je kan annuleren.............weet je wat je nu voor een ticket betaal.
    Nee...........nou dat is nog eens het bedrag waar we nu de tickets voor hebben.
    Dus dat is geen optie............
    Dan kan je 3 dagen later vertrekken.....................ja dan dat maar. Wat moet je anders..........toch.
    Sorry maar als je dan hoort waarom niet, is dat de gehele vlucht gewoon weg is gecanceld.
    Is toch wat vreemd, gezien alle toestanden die ik al van te voren heb gelezen hier...............

    Ik vind dus dat dat soort dingen niet kunnen. Kijk als de tijden veranderen is nog wat anders............dat is meestal nog te overzien maar dit soort taferelen niet dus.
    Ik vind het schandalig dat Martinair dit soort dingen gewoon maar even doet.
    Vandaar dat ik ook een mailtje naar Radar heb gedaan.

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •