Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Amelia Island

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker silvia1981's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    47

    Standaard

    Wat absoluut een zeer mooi plaatsje is om eens een keer naar toe te gaan in Florida is Amelia Island.
    Wij zijn daar twee jaar geleden geweest en hebben toen "gelogeerd"op Amelia Island plantation en ik moet zeggen dat het daar echt ontzettend mooi is.
    Ook in de omgeving heb je daar genoeg te doen,Je hebt Jacksonville in de buurt en je hebt daar ook Fort clinch state park,wat ook de moeite waard is en je rijdt vandaar ook zo door naar Georgia wat ook wel de moeite waard is om even te kijken.
    Enniet te vergeten Fernandina beach met 1 van de oudste salons in Amerika

    kijk eens op: www.ameliaislandplantation.com Hier vind je leuke informatie over Amelia

    Het is wel afhankelijk van welke tijd je gaat qua rustig en het is inderdaad wel luxe maar ook erg mooi. Wij hebben daar twee jaar gelden gezeten in shipwatch,in het penthouse met zulk mooi uitzicht over de oceaan,echt een plek om nooit meer te vergeten!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-08-11 om 19:57. Reden: 1+1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •