Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 39

Onderwerp: Fiets kopen

  1. Top | #21
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: echte amerikaanse fiets kopen

    Ik heb vorige week nog gebeld met de Douane. Zij doen niet echt moeilijk :---) Medewerker vd Douane gaf mij nog een persoonlijke tip. Als je kleding koopt draag ze, en zeker nog even wassen.
    Waar ze streng op letten = electronische apparatuur zoals Ipods, Labtops camera's, games, etc. Vergeet natuurlijk ook niet de allernieuwste Nikies :sad: Koop ook niet 20 dezelfde T-shirts dan doen ze ook moeilijk.

    Koop je een paar broeken, wat T-shirts en voor de rest wat kleine dingen dan kun je gerust een mooie fiets kopen.

    Zoals eerder al vermeld wil ik een kleine Beachbike kopen voor mijn dochtertje. Alleen ben ik er bang voor dat bij Wall Mart de fietsen niet verpakt zijn.
    En ze moeten in een kartonnen doos zitten:sad:. Maar dat zien we dan wel weer.

    Er werd in deze topic ergens de vraag gesteld waarom ik de bikes hier heb gekocht i.p.v. in de VS. Heel simpel niet aan gedacht en ik heb ze al zeker 7 jaar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-04-10 om 14:43. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker globetrottertjes's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    omgeving Amsterdam
    Berichten
    33

    Standaard Re: echte amerikaanse fiets kopen

    das goed nieuws die link van belastingvrij meenemen. Pascal hoe zit het met die maat banden enig idee. Kan je die binnenbanden hier ergens in nederland krijgen.

  3. Top | #23
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: echte amerikaanse fiets kopen

    Zit daar dan verschil in :-? Het zijn toch inch maten !!!! Bij ons wordt de bandmaat toch ook in inch aangegeven. Iedergeval daar ben ik van uitgegaan. Mocht dit niet zo zijn, kan ik nog altijd een vriend van mij vragen. Hij is Amerikaan, en werkt op de luchtmachtbasis in Geilenkrichen. Indien nodig helpt hij mij wel aan de benodigde onderdelen.

    groet,
    Pascal

    Ps, heeft mij al aangeboden om de fiets te bestellen. Amerikanen betalen hier geen bela..... :-$ niet verder vertellen. Maar ik wil hem zelf meenemen,want ik moet eerst zeker weten of de maat ok is.

    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-04-10 om 14:44.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker globetrottertjes's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    omgeving Amsterdam
    Berichten
    33

    Standaard Re: echte amerikaanse fiets kopen

    ja zit nog in dubio om gewoon te wachten tot wij volgend jaar april daar zijn en dat ik het mee neem in een doos of dat ik het via internet doe. Weet niet of er veel fietsenzaken zijn in Florida, in California, Utah en Nevada niet echt één gezien. Ik denk dat het veel makkelijker is als ik er één daar koop. begreep al van iemand dat van Delta dat je gratis een fiets mag meenemen afhankelijk van de maten natuurlijk. Ik ga van de week wel even bellen met Delta. Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot april. Zoonlief heeft ook nieuwe fiets nodig dus dat wordt nog spannend.

  5. Top | #25
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Kijk eens hier, enkele voorbeelden van wall mart.
    Zijn niet de meest spectaculaire, echter wel cruisers.
    En ze zijn niet duur.
    Kijk maar eens op hun site.
    Wellicht een optie om tijdens je vakantie bij wall mart te gaan kijken.







    kijk ook eens op deze site.
    Schrik niet vd prijzen.
    kosten bijna hetzelfde als bij ons.
    Zijn wel de betere merken.

    http://orangecycleorlando.com/itemlist.cfm?category=127

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-04-10 om 14:45. Reden: samengevoegd
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker globetrottertjes's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    omgeving Amsterdam
    Berichten
    33

    Standaard

    gaaf toch!!

    moet is effe kijken of er één in de buurt van new york is daar vliegen wij vandaan naar Amsterdam. Realiseerde net dat ik wel een fiets kan aanschaffen bij aankomst in Miami maar dan moeten we er 2,5 week meeslepen in de auto en dat past denk ik ook niet echt in een full size auto met koffers. In New York omgeving zal er genoeg shop mogelijkheden zijn. mag ik toch wel vanuit gaan.

    hieronder staan alle wal marts rond new york, dus dat moet goed komen.Search Results
    We found 20 stores near New York, NY :
    1. Secaucus, NJ 07094
    2. Kearny, NJ 07032
    3. Saddle Brook, NJ 07663
    4. Valley Stream (Li), NY 11581
    5. Linden, NJ 07036
    6. Union, NJ 07083
    7. Woodbridge, NJ 07095
    8. Westbury (Li), NY 11590
    9. Uniondale, NY 11553
    10. Watchung, NJ 07069
    11. East Meadow, NY 11554
    12. Old Bridge, NJ 08857
    13. White Plains, NY 10601
    14. Cedar Knolls, NJ 07927
    15. Boonton, NJ 07005
    16. Piscataway, NJ 08854
    17. Airmont, NY 10901
    18. Massapequa (Li), NY 11758
    19. North Brunswick, NJ 08902
    20. Neptune, NJ 07753



    wij landen op Miami en gaan terug vanuit New York, we kijken daar wel voor een fiets. Is toch gunstiger qua invoerrechten en dan kan ik gelijk kijken of hoogte en dergelijke goed zijn. Wij hebben tzt 5000 km voor de boeg en ik neem aan als wij bij New York in de buurt komen dat er genoeg op dat gebied is. Onderweg komen we nog langs diverse steden het enige probleem is hoe krijgen we de fiets in de auto gedurende rondreis. Onmogelijk volgens mij maar dat kunnen wij ter plaatse bekijken. Toch?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-04-10 om 14:46. Reden: samengevoegd

  7. Top | #27
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard

    Maar hanteren ze overal dezelfde prijzen en hebben ze overal dezelfde fietsen en assoritment??? ops: 8-[
    Anders dan heb je er nog geen, en kan je misschien vanuit je terug reis van Miami je fiets kunnen meenemen????
    Ik schrijf ook maar wat, het is maar een ideeetje :shock:

    Gr. Monique

    Tuurlijk kun je dat terplaatse bekijken, misschien heb je er een kunnen bemachtigen die wel verpakt zit en dus kleiner in verpakking is dan een losse fiets( uhem snap je hem???)
    Hoop alleen dat ze overal het zelfde verkopen???

    Veel succes en we zien de foto's graag te gemoed hoe je het hebt geflikt om hem in nederland te krijgen.............................succes hé

    Groetekes Monique
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-04-10 om 14:46. Reden: samengevoegd
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker globetrottertjes's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    omgeving Amsterdam
    Berichten
    33

    Standaard Re: echte amerikaanse fiets kopen

    balen balen balen doe ik nu, via nederland is het dus inderdaad invoerrechten betalen 14% betalen over het aankoopbedrag incl verscheepskosten ongeveer eur 300 voor 30 kg via fed ex en daarover nog een keer 19% belasting. Kortom zo te duur. Dus er zit nog maar 1 ding op, ter plaatse dus zoeken naar die gave fietsen. Dat wordt nog een zoektocht vanuit Nederland. De zaak die ik op internet gezien had, is alleen in San Diego of Los Angelos.

    Zat te denken de fiets te kopen en dan evt. af te laten leveren bij mijn hotel in New York, als de manager van dat hotel dat mee akkoord gaat of evt iemand die wij kennen in New Orleans en het vandaar uit meenemen.

    Blijft nog spannend.

  9. Top | #29
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: echte amerikaanse fiets kopen

    Nou als het goed is doen ze dat wel vaker, wij hebben nog het een en ander nodig voor onze Suburban uit '79 en laten dan van Summit spullen brengen naar ons hotel in Miami, daar verblijven we 4 nachten dus.
    Ze bezorgen binnen 24 uur en ook bij je hotel, dus als het mee zit doen wij het ook, moet lukken toch???

    Groetekes Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker globetrottertjes's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    omgeving Amsterdam
    Berichten
    33

    Standaard Re: echte amerikaanse fiets kopen

    inmiddels ben ik alweer paar stapjes verder gisteren hotel in new york geboekt dus dat ligt vast. Nu ga ik eens kijken of ik de manager van het hotel te pakken kan krijgen. Net aan the phone gehad mag daar afgeleverd worden. Fietsenzaak nu nog bellen dat kan pas over een aantal uur vanwege tijdsverschil. Staat levering 10 a 14 dagen dus dan bestel ik het gewoon bij tijdig en dan gaat het goed komen. Nu kan ik al helemaal niet meer wachten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •