Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Theater of the Seas

  1. Top | #1
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Theater of the Seas

    Wij willen hoogstwaarschijnlijk gaan zwemmen met dolfijnen op de Keys.
    Theater of the Seas lijkt mij een leuk park om heen te gaan.

    Dit wordt onze eerste keer, en heb hier dus totaal geen ervaring mee.

    We komen vanuit Key West en willen een tussen stop maken bij Theater of the Seas.

    Ik heb enkele vragen wat betreft dit park:

    1 is dit park te doen in een paar uurtjes
    2 Wat is het beste tijdstip,
    3 Moet je op voorhand reserveren. ( wij gaan 3 Mei 2007)
    4 Aan welk programma moet je mee doen.
    5 Is het vanuit Theater of the Seas nog lang rijden naar Ft Lauderdale.
    6 etc, etc

    Wie kan mij helpen.

    Thx,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #2

    Standaard Re: Theater of the Seas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Wij willen hoogstwaarschijnlijk gaan zwemmen met dolfijnen op de Keys.
    Theater of the Seas lijkt mij een leuk park om heen te gaan. -

    Dit wordt onze eerste keer, en heb hier dus totaal geen ervaring mee.

    We komen vanuit Key West en willen een tussen stop maken bij Theater of the Seas.

    Ik heb enkele vragen wat betreft dit park:

    1 is dit park te doen in een paar uurtjes is zeker een leuk park - niet te groot maar als je ook nog wilt deelnemen aan een van de programma's dan moet je er zeker een paar uur voor uit trekken - wij hebben 5 uur rondgebracht maar onze dochter is ook helemaal wezenloos van zeewezens
    2 Wat is het beste tijdstip, wij kwamen om 11.30 aan en hebben als eerste Zwemmen met de dolfijnen gedaan - daar ben je dus zo 1.1/2 a 2 uur mee bezig (dus met omkleden, je aanmelden, naar het basin lopen - uitleg krijgen en ook natuurlijk nog zwemmen met dieren - wij hebben geluk gehad dat wij dus echt een heel uur hebben gezwommen, dat is dus normaal n iet zo)
    3 Moet je op voorhand reserveren. ( wij gaan 3 Mei 2007) als je mee wilt doen aan een van de programma's is het antwoord JA (je moet wel bellen om je aan te melden, mag niet per mail, maar alles is bij ons goed verlopen)
    4 Aan welk programma moet je mee doen. dat ligt geheel aan jullie eigen voorkeur
    5 Is het vanuit Theater of the Seas nog lang rijden naar Ft Lauderdale. plus/minus 2 uur (is een beetje afhankelijk van de tijd waarop je terugrijdt, wij hebben na het bezoek aan Theater of the Seas gegeten op de eilanden) en daarna pas teruggereden naar Lauderale by The Sea
    6 etc, etc

    Wie kan mij helpen. hoop dat je hier wat aan hebt, als je belt dan zijn de medewerkers ook gigantisch vriendelijk, je kunt ook ter plekke eea nog reserveren als je in het park bent maar vol=vol dus als je echt wilt deelnemen dan zou ik je aanraden om vooraf te reserveren

    Thx,
    Pascal
    groetjes Sue

  3. Top | #3
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Theater of the Seas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door garfieldsue Bekijk Berichten
    groetjes Sue
    Bedankt voor de informatie.
    Effe nog een paar vraagjes:

    Je moet formulieren invullen.
    Kun je die ook op voorhand invullen (thuis) om zo tijd te winnen, of kan dit alleen ter plekke.

    • Foto's kun je ter plekke maken, maar ik ga ervan uit dat je allemaal tegelijk in het water bent.
    Klopt dit of ga je apart zwemmen met de dolfijnen.

    • Krijgen kinderen een zwemvest aan, of worden er andee maatregelen genomen.
    Tegen de tijd dat wij daar zijn heeft de kleine van ons hoogstwaarschijnlijk haar eerste en misschien ook haar tweede diploma.

    • Foto's die gemaakt worden door de fotograven, zijn deze duur of valt dat wel mee!!

    Ik denk dat ik één deze dagen ga reserveren.

    Thx,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #4
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Theater of the Seas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Tegen de tijd dat wij daar zijn heeft de kleine van ons hoogstwaarschijnlijk haar eerste en misschien ook haar tweede diploma.
    • Foto's die gemaakt worden door de fotograven, zijn deze duur of valt dat wel mee!!
    Heb ergens wel eens een tip gelezen:
    Maak een foto van de foto die ze van je hebben gemaakt(die hangen ze altijd op om ze te bekijken), dat scheelt veel geld, tenminste als het mogelijk is??
    Deze heb ik altijd onthouden, weet niet of het daar ook mogelijk is, maar misschien de moeite waard?????
    Anders wat ik heb gelezen kosten ze altijd wel het een of ander, in Seaworld en zo kosten ze ongeveer $80, maar hoeveel foto's en hoe groot ze dan zijn weet ik dus niet!!!!

    Thx,
    Pascal
    Groetekes Monique

  5. Top | #5

    Standaard Re: Theater of the Seas

    antwoorden wederom hieronder te vinden:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Bedankt voor de informatie.
    Effe nog een paar vraagjes:

    Je moet formulieren invullen.
    Kun je die ook op voorhand invullen (thuis) om zo tijd te winnen, of kan dit alleen ter plekke.
    • Foto's kun je ter plekke maken, maar ik ga ervan uit dat je allemaal tegelijk in het water bent. dat klopt - er worden geen foto's meer afgedrukt opgehangen - je bekijkt ze op de computer. Wij vonden ze behoorlijk prijzig - je kunt overigens wel een cdrom bestellen met de foto's die jij wilt (alleen uit jouw groep, als je bv ergens anders in het park foto's laat maken dan kost het je een extra 15 dollar om die erbij te zetten).
    Klopt dit of ga je apart zwemmen met de dolfijnen.
    • Krijgen kinderen een zwemvest aan, of worden er andee maatregelen genomen. Kinderen krijgen inderdaad een zwemvest aan.
    Tegen de tijd dat wij daar zijn heeft de kleine van ons hoogstwaarschijnlijk haar eerste en misschien ook haar tweede diploma.
    • Foto's die gemaakt worden door de fotograven, zijn deze duur of valt dat wel mee!! zie hierboven en de prijs is afhankelijk van wat voor maat je neemt en hoeveel stuks je afneemt
    Ik denk dat ik één deze dagen ga reserveren.

    Thx,
    Pascal

  6. Top | #6
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Theater of the Seas

    Nog een vraagje:
    Moeten kinderen engels verstaan en spreken.
    Mijn dochtertje spreekt en verstaat het niet (ja, op enkele woorden na :razz: )
    Ze is dan ook pas 6 jaar oud als we willen gaan zwemmen met de dolfijnen.

    Wie kan mij hiermee helpen.

    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  7. Top | #7

    Standaard Re: Theater of the Seas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    Nog een vraagje:
    Moeten kinderen engels verstaan en spreken.
    Mijn dochtertje spreekt en verstaat het niet (ja, op enkele woorden na :razz: )
    Ze is dan ook pas 6 jaar oud als we willen gaan zwemmen met de dolfijnen.

    Wie kan mij hiermee helpen.

    Groet,
    Pascal
    als jij engels spreekt en kan vertalen dan mag je dat doen - is geen enkel probleem, er zaten bij ons italianen in de groep en die begrepen volgens mij helemaal geen engels :-)

  8. Top | #8
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Theater of the Seas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door garfieldsue Bekijk Berichten
    als jij engels spreekt en kan vertalen dan mag je dat doen - is geen enkel probleem, er zaten bij ons italianen in de groep en die begrepen volgens mij helemaal geen engels :-)
    Das mooi, dan mag Njit dus gewoon mee gaan zwemmen! (mag hij me mooi gaan uitleggen wat ik moet gaan doen) :grin:
    Laatst gewijzigd door SpaceAce; 12-12-06 om 18:20.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  9. Top | #9

    Standaard Re: Theater of the Seas

    haha daar wil ik dan echt wel de foto's van zien - dus ook zelf wat proberen te schieten. Overigens je mag ook een onderwater camera meenemen het water in, maar Marcel en Ashley waren zelf toch behoorlijk druk bezig en ook aan het genieten van wat de anderen aan het doen waren, dat ze helemaal vergeten zijn foto's te maken. Gelukkig stond mams aan de kan en heeft ook foto's gemaakt :-)

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker 2lingmams's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    75

    Standaard Re: Theater of the Seas

    Ik heb ook al jaren een Kodak onderwater camera.
    Echt een aanrader.
    Ik heb al heel wat rolletjes tijdens het snorkelen volgeschoten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •