Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 49

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Chicago (Illinois)

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker liesje1967's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    114

    Standaard Re: Overstappen in Chicago

    Thanks.....

  2. Top | #32

    Standaard Re: Overstappen in Chicago

    Wij gaan net andersom. Op de terugweg gaan we van Orlando via Chicago naar Nederland.
    ooit heb ik gehoord dat als je amerika verlaat het allemaal veel makkelijker is.
    Iemand ervaring met een terugvlucht en overstap in Chicago ?
    Volgens het vluchtschema moeten we 4 uur wachten :-?. Is er wat te doen op chicago airport?

  3. Top | #33
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Overstappen in Chicago

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skymaster Bekijk Berichten
    Volgens het vluchtschema moeten we 4 uur wachten :-?. Is er wat te doen op chicago airport?
    In 2007 heeft Corrus het al eens uitgezocht; je hebt ruiuiuimmm de tijd. Chicago is een druk knooppunt en je hebt alle tijd om een beetje rond te neuzen. In de international terminal vind je tal van winkeltjes, fastfoodtenten, kroegjes en koffiekioskjes.....Klik hier voor meer info over het vliegveld.

    ORD
    from Domestic to International 75mins.
    Volgens Worldspan CRS



  4. Top | #34
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard overstaptijd chicago

    Hoy allen,

    Dit jaar willen we weer naar de states gaan.
    Nu hebben we een mooie aanbieding gezien maar we hebben maar 1uur en 45minuten overstaptijd in chicago.
    Nu lees ik ook dat in chicago je aankomt in gate 5 en vertrekt in gate 1 is dit te doen? (we zouden met united vliegen)



    Is dit te doen?

    groetjes, sven

  5. Top | #35
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: overstaptijd chicago

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door breaker9240 Bekijk Berichten
    we hebben maar 1uur en 45minuten overstaptijd in chicago. Nu lees ik ook dat in chicago je aankomt in gate 5 en vertrekt in gate 1 is dit te doen? (we zouden met united vliegen)
    Heenreis of terugreis? Voor de terugreis is het geen probleem.

    Voor de heenreis zou ik even in het schema kijken of er nog meer vluchten richting Orlando gaan. Bellen kan ook altijd, wellicht kunnen ze helpen. Het is krap, maar het zou moeten kunnen. De vraag is wat er met de security maatregelen gaat gebeuren.



  6. Top | #36

    Standaard Re: overstaptijd chicago

    Wi zijn een paar keer overgestapt in Chicago met United ( ook van gate 5 naar 1) en dit ging ieder keer makkelijk, binnen anderhalf uur. Vraag is echter wel of de veiligheidsmaatregelen weer niet aangescherpt worden.

  7. Top | #37
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: overstaptijd chicago

    Persoonlijk geen ervaring met deze luchthaven maar tot nu toe heb ik het altijd binnen een uur gered om bij de gate te zijn waar ik weer moest vertrekken op de heen weg. Tevens heeft elke luchthaven een minimaal benodigde overstap tijd en daar zal de luchtvaartmaatschappij echt rekening mee houden t.o.v. een aangeboden vlucht.

    Ik zou hem gewoon boeken en me niet druk maken, mocht je het niet halen ga je een vlucht later door of met een andere maatschappij. Die tijd is toch ook afhankelijk van hoeveel vertraging je eventueel oploopt, waar je niet altijd wat aan kan doen. Maar om vooraf met alles rekening te houden, zou ik niet doen.

    Overigens heb ik vandaag nog niet echt gezien dat de maatregelen op Schiphol zoveel scherper waren, heb er nog even naar staan kijken toen we aankwamen.


  8. Top | #38
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: overstaptijd chicago

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door breaker9240 Bekijk Berichten
    Nu hebben we een mooie aanbieding gezien maar we hebben maar 1uur en 45minuten overstaptijd in chicago.
    Nu lees ik ook dat in chicago je aankomt in gate 5 en vertrekt in gate 1 is dit te doen? (we zouden met united vliegen)
    Is dit te doen?
    Probeer een latere aansluiting te krijgen. Een overstaptijd van 1 uur 45 minuten is voor Chicago nogal krap. Het kost mij meestal een uur tot anderhalf uur om op Chicago door alles heen te komen. En dan moet alles echt meezitten. Met de recente gebeurtenissen in het achterhoofd verwacht ik niet dat het er beter op gaat worden. Iets meer o overstaptijd is op zich niet verkeerd. Daarnaast is het beter voor je gemoedsrust.

  9. Top | #39
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Chicago

    Je zou een van mijn favoriete sites eens in de gaten kunnen houden:
    http://apps.cbp.gov/awt/
    Krijg je een indruk van de doorstroomtijden o.a. op O'Hare.

    Knaapje

  10. Top | #40
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Chicago (Illinois)

    Momenteel even niet vliegen via Chicago: door brand in een traffic control center ligt alles stil.

    http://www.usatoday.com/story/todayi...lity/16254133/


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •