Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 49

Onderwerp: Reisschema SpaceAce & Njit: Rondreis Florida + Orlando

  1. Top | #21
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Reisschema SpaceAce & Njit: Rondreis Florida + Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    He SpaceAce,

    Misschien moet je dan maar niet zoveel moeite doen :-\" om het te vinden.....................dan kan je langer blijven :grin: omdat je persé een tour wilt maken voor je naar huis gaat......................toch?????? :lol:
    Laat het m'n chef maar niet horen :lol:

    Ik zie overigens dat de afvaart 's avonds is, dus zouden we dan de avond voor onze eigenlijke planning om richting Naples te komen kunnen vertrekken. Dan zou de dag erop even op en neer naar Everglades City ook niet zo'n super probleem moeten zijn...

    Dan krijg we:
    Dag 07 [24/05] Key West - Fort Myers [Activiteit: Duiken/Snuba - met de ferry naar Fort Myers]
    Dag 08 [25/05] Fort Myers [Activiteit: Airboat tour bij Everglades City - Naples]
    Dag 09 [26/05] Fort Myers [Activiteit: Fort Myers - Sanibel/Captiva]
    Dag 10 [27/05] Fort Myers - St. Petersburg [Activiteit: St. Petersburg]
    Dag 11 [28/05] St. Petersburg - Clearwater [Activiteit: Clearwater Beach]

    Zou zouden we dus nog tijd over hebben om naar St Petersburg te gaan!

    Het is alleen even uitzoeken hoe we dat dan gaan doen met de auto. Eind november maakt FTI haar prijzen wat betreft autohuur in mei/juni pas bekend, dus dit is even afwachten...
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  2. Top | #22
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Reisschema SpaceAce & Njit: Rondreis Florida + Orlando

    Mijn eerste Florida vakantie was 1 week Fort Meyers in 1999. We zijn van daaruit van alles gaan doen waaronder 1 dag met de boot naar Key-West. We vertrokken toen van Key West net voor de beroemde zonsondergang. Die zie je dan vanaf de boot. Het heeft een heel hoog oooooooooooh gehalte maar wel leuk om mee te maken. Als je mazzel hebt zwemmen er dolfijnen onderweg langs (bij ons natuurlijk niet :cry: )
    We zijn van FM ook 1 dag naar de Everglades geweest en dat was prima te doen. We hadden een pakket met daarbij een airboattocht en ook nog een andere boottocht en een tour in een jeep. Was echt leuk om te doen en heel veel gezien. Wel lek gestoken door de muggen en het was bloedheet (en dat in januari) maar dan heb je ook wat :-D

    Veel plezier met het plannen.

    Jackie

  3. Top | #23
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisschema SpaceAce & Njit: Rondreis Florida + Orlando

    Key West Express adverteert met
    Specializing in Passenger Ferry Service
    From Ft. Myers and Marco Island to Key West
    En Marco Island ligt net iets onder Naples.

    Lijkt me overigens ook een leuke plaats om te verblijven. Link.

    Adres:
    Marco Island
    Marco River Marina
    951 Bald Eagle Drive
    Marco Island Fl. 34145
    239-394-9700
    marcoi@seakeywestexpress.com

    Staat ook op de site onder contact. Misschien toch eerst eventjes een mailtje naar de organisatie aan spenderen?

    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-10-06 om 19:44.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #24
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema SpaceAce & Njit: Rondreis Florida + Orlando

    Als ik mij niet vergis, staan er allemaal erg mooie huizen in Marco Island, meen me te herinneren dat het zoiets is als die eilanden bij Miami (zoals Star Island). Weet het echter niet zeker meer.
    Eric

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Muiden
    Berichten
    82

    Standaard Re: Reisschema SpaceAce & Njit: Rondreis Florida + Orlando

    Hoi Linda,
    Het heeft even geduurd, ben niet zo heel erg actief geweest vanwege ziekte, maar ik wil je mijn adviezen toch niet onthouden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce
    Dag 02 [19/05] Orlando - Miami Activiteit: Kennedy Space Center
    Dag 03 [20/05] Miami
    Dag 04 [21/05] Miami - Islamorada
    Jullie blijven wel kort in Miami....... Ik weet dat jullie er al eerder waren, maar ook dat jullie er toen niet zoveel aan vonden. Wij waren er vorig jaar ook een paar dagen, en we hebben ervan genoten. Wij vonden het een heel leuke stad, vooral enkele delen ervan.

    Miami South Beach is gewoon erg gezellig, hier zou ik proberen een hotel te boeken. Wij verbleven in het Cardozo Hotel, van Gloria Estefan (die we niet gezien hebben.....) en dat vonden we echt super! We hadden een heel goede prijs via Travel Trend, de kamer was geweldig en we zaten midden in het levendige Art Deco District, aan het strand. Kon niet beter.

    Op South Beach zou ik zeker lunchen in News Café op Ocean Drive, The Place To Be! En heel goed eten, erg gezellig en leuk restaurantje. Verder vonden het het Holocaust Memorial op South Beach een echte must. Heel indrukwekkend, moet je zeker gezien hebben. Het kost je slechts een uurtje, maar is zeker de moeite waard.

    In Miami zelf vonden wij Coconut Grove en Coral Gables heel erg leuk! Een leuke rondrit kun je maken door deze wijken, met een aantal plekjes om te stoppen en even rond te stappen. Erg gezellig, je merkt hier echt het relaxte leventje en de meer spaanse cultuur. Ook de Bayside Marketplace is zeer de moeite, vooral 's avonds. Er is dan overal live muziek, en het uitzicht op de bayside is dan het fotograferen waard.

    Ik zou zeker ook rond zonsondergang een stop maken bij het restaurant Rusty Pelican. Vanaf hier heb je een schitterend uitzicht op de skyline, zeeeeer de moeite waard!

    Verder hebben wij een bezoekje gebracht aan Vizcaya, maar dat kunnen jullie gerust overslaan, vonden we niet echt de moeite. In de Fairchild Tropical Garden hebben we ook een halve dag besteed, en dat vonden we echt geweldig. Schitterend aangelegd, mooie natuur, heel rustgevend, en we hebben er een aantal heel mooie grote leguanen gezien, in het wild. Wij kunnen dit zeker aanraden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce
    Dag 04 [21/05] Miami - Islamorada
    Dag 05 [22/05] Islamorada - Key West Activiteit: met dolfijnen zwemmen
    Dag 06 [23/05] Key West
    Dag 07 [24/05] Key West Activiteit: Duiken/Snuba
    Dag 08 [25/05] Key West - Naples Activiteit: Airboat tour - tussenstops tijdens de autorit
    Volgens mij kun je beter duiken en snorkelen bij Key Largo dan bij Key West, tenminste Key Largo staat erom bekend bij mijn weten. Wij hebben er vorig jaar ook het John Pennekamp State Park bezocht, maar dat zou ik overslaan. Wij vonden het niet echt bijzonder. Maar vanaf hier kun je wel de beroemde snorkel en duiktrips maken, ook naar naar Dry Tortugas en de mooie onderwaterwereld in deze streek. Kun je dan niet beter vanaf Miami naar Key Largo rijden, een dag uittrekken voor het duiken en daarvoor een dag schrappen op Key West?

    Een dagje Key West is volgens mij voldoende om het leuke dorpje te verkennen. Vergeet in elk geval niet de zonsondergang te zien aan Mallory Square, die is vooral erg gezellig met live muziek en artiesten, en hopelijk ook erg mooi. Verder zou ik Duvall Street niet overslaan om over te flaneren, met z'n leuke winkeltjes en galeries. Wij hebben vorig jaar ook de vlindertuin bezocht op Key West en die vonden we erg de moeite waard! .

    Key West vonden wij wel een erg leuk eiland, heel gezellig. De overige eilanden vonden we niet zo bijzonder en ook de autoroute naar Key West viel ons wat tegen, wij hadden er meer van verwacht. Wij vonden hem vooral erg saai en lang........

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce
    Wat is er precies te doen in (de must do's & see's)?
    :arrow: Naples
    :arrow: Sanibel/Captiva
    :arrow: Fort Myers
    :arrow: Key West
    :arrow: Clearwater/Clearwater Beach
    Ik heb natuurlijk een beetje op het forum gesurft en in de Capitool Reisgids van Florida gelezen, maar daar kan ik niet goed uithalen wat nou echt de 'musts' zijn. Overigens ter info: wij zijn niet echt musea-mensen! Andere soorten van 'cultuur' is welkom
    Wij zijn vorig jaar vanuit de Keys via de Everglades naar de golfkust gereden. Wij hebben toen geen airboatride gedaan, maar wel een ritje met de tram door Shark Valley. MMMMwah....... wij hoeven het niet nog eens te zien, vonden het niet heel bijzonder. Wel een aantal mooie landschappen en veel vogels, en enkele krododillen, maar niet spectaculair. Een stopje bij het Big Cypress Visitor Center is wel heel leuk, voor een korte wandeling over de boardwalk. Hier zie je al genoeg krokodillen, en misschien ook enkele slangen. Leuk voor een korte pauze.

    Aan de golfkust hebben we overnacht in Fort Myers Beach, en we hebben vandaaruit Sanibel en Captiva gedaan. Dat vonden we niet echt bijzonder. en ik zou het dan ook niet speciaal aanraden. Wij vonden het niet echt iets bijzonders bieden. Je betaalt een pittige tol om het eiland op te mogen, en die kunnen jullie volgens mij beter besparen.

    Wij hadden graag het Edison/Fort winter home willen bezoeken in Fort Myers, maar helaas was dat vorig jaar nog gesloten vanwege orkaanschade. Ik heb gehoord dat het erg de moeite waard is.

    In Estero, aan de golfkust, ligt wel een heel mooie outlet! Wij vonden deze mooier dan alle outlets in Orlando, dus die kunnen we wel aanbevelen. Goed aanbod van alle merken, en erg gezellig aangekleed.

    Wij hebben daarna een week doorgebracht in een appartement op het strand van Siesta Key, vlakbij Sarasota. Vandaaruit hebben we twee dagen Tampa gedaan (Busch Gardens), een dagje Sarasota (inderdaad niet heel erg bijzonder), een dagje Myakka River State Park (wel leuk, vooral de hangbrug) en een dagje Ringling Estate. DIe laatste kan ik zeker aanbevelen, is erg leuk om te zien. WIj hebben het kunst-museum ook overgeslagen, maar het circusmuseum is wel erg leuk en heel apart om te zien. Maar het mooiste in het Ringling Estate is het huis zelf, waar je een rondleiding kan krijgen, en een wandeling door de mooie tuin. De bomen die er staan zijn heeeeeeel apart.

    Verder hebben we hier vooral gerelaxt en genoten van de zonsondergangen aan het strand. Naples zijn we alleen doorheen gereden, dus daarover kan ik niets vertellen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce
    :arrow: Is het verstandig om de hotels van te voren te boeken? Of kan het ook op de bonnefooi? Of is een combi misschien beter (sommige hotels al wel van te voren boeken en andere gewoon uit een bonnenboekje)?
    Miami en de Keys zou ik zeker vantevoren boeken! Miami South Beach is een heel populaire bestemming en de hotels zijn er vaak volgeboekt. Op de Keys, vooral Key West, zijn de hotels ook vaak volgeboekt, ook omdat er vaak evenementen zijn. De hotels zijn in beide plaatsen ook niet goedkoop, en kortingsbonnen vind je er niet. Ik zou dus vantevoren op internet zoeken naar een goede deal. Of probeer priceline, maar daarmee hadden wij vorig jaar op Key West een heel slechte ervaring.......

    Toen wij vorig jaar in de buurt van Sanibel op zoek gingen naar een hotel, hadden we ook weinig succes. Veel was volgeboekt......... Ik weet niet waarom, maar het was gewoon heel lastig om iets te vinden. Kortingsbonnen waren er niet of werden niet geaccepteerd, of de hotels waren gewoon vol. Nooit eerder hadden we dat meegemaakt. En we waren nog wel in het laagseizoen, in november.

    Het zuiden van Florida was toen ook bijna volledig volgeboekt, vanwege een nascar race en ook door de orkaan die er kort tevoren overheen was geraast. Veel mensen die hun huis kwijt zijn of veel schade hebben, overnachten dan blijkbaar in een hotel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce
    :arrow: Zijn de Disneywaterparken te combineren met een bezoekje aan een winkelcentrum (Florida Mall / Outlet Center)?
    Dat ligt eraan hoe je je tijd verdeelt, natuurlijk. Maar volgens mij is het prima te doen! De malls en de outlets zijn natuurlijk ook 's avonds geopend, dus volgens mij kun je dat prima combineren. Ga lekker op tijd naar het waterpark en aan het einde van de middag heb je het daar wel gezien. Je hebt dan nog voldoende tijd om een mall of een outlet op te zoeken.

    Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen, maar als je nog vragen hebt, dan stel ze gerust! Kijk ook eens naar onze foto's van onze Floridareis 2005. Misschien zie je nog leuke dingen. Het ondersteunt in elk geval mijn adviezen met de foto's erbij, maakt het makkelijker beslissen of het voor jullie ook interessant is.

    Een laatste tip die ik jullie niet wil onthouden: langs de I-4, even ten zuiden van Orlando, ligt het Fantasy of Flight. Hier kun je een korte rondvlucht maken in een open, ik vond het een geweldige ervaring. Ook ligt hier een klein museum bij met vliegtuigen, en hoewel wij ook niet houden van museums, was dit wel erg de moeite waard!
    Groetjes, Jacqueline


    Kijk op http://www.jasmino.blogspot.com/ voor onze reisverhalen.
    Kijk op http://www.pixagogo.com/jasmino voor onze foto's.

  6. Top | #26
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Reisschema SpaceAce & Njit: Rondreis Florida + Orlando

    Jasmino, ontzettend bedankt voor je zeer uitgebreide tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasmino Bekijk Berichten
    Jullie blijven wel kort in Miami....... Ik weet dat jullie er al eerder waren, maar ook dat jullie er toen niet zoveel aan vonden. Wij waren er vorig jaar ook een paar dagen, en we hebben ervan genoten. Wij vonden het een heel leuke stad, vooral enkele delen ervan.
    Waarschijnlijk omdat het onze vorige keer wat minder was, zijn we nu wat voorzichtiger... Maar dit aankomende bezoekje aan Florida zal zeker niet de laatste zijn (en dat bezoekje daarna ook niet etc). Florida is een uitstekende vakantie om steeds na een paar andere bestemmingen weer terug te keren

    Daarom wil ik eigenlijk ook niet té veel zien tijdens deze vakantie.

    Maar de tips over Miami zijn in ieder geval genoteerd!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasmino Bekijk Berichten
    Volgens mij kun je beter duiken en snorkelen bij Key Largo dan bij Key West, tenminste Key Largo staat erom bekend bij mijn weten.
    Klopt, dat was ook mijn eerste ingeving/planning om te duiken bij Key Largo. Alleen wist ik niet hoe dit te plannen in ons schema. Zowel duiken als met dolfijnen zwemmen valt niet te combineren op één dag. Het enige nadeel is dat er geen Snuba Diving op Key Largo wordt gedaan. Dit leek mij eigenlijk ook wel een leuke ervaring.

    Maar (mochten we toch uiteindelijk voor 'de beginnersduik gaan) na even nog eens kijken naar m'n planning, zou het er dan ongeveer zo uitzien:

    Dag 04 [21/05] Miami - Key Largo
    Dag 05 [22/05] Key Largo - Islamorada [Activiteit: duiken]
    Dag 06 [23/05] Islamorada -Key West [Activiteit: met dolfijnen zwemmen]
    Dag 07 [24/05] Key West
    Dag 08 [25/05] Key West - Naples [Activiteit: Airboat tour - tussenstops tijdens de autorit]

    (en misschien wordt dit laatste gedeelte ook nog wel anders, als de autohuur voordeling uitpakt als we met de Ferry naar Marco Island zouden gaan).

    Tips wat betreft The Keys zijn ook genoteerd!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasmino Bekijk Berichten
    Aan de golfkust hebben we overnacht in Fort Myers Beach, en we hebben vandaaruit Sanibel en Captiva gedaan. Dat vonden we niet echt bijzonder. en ik zou het dan ook niet speciaal aanraden. Wij vonden het niet echt iets bijzonders bieden. Je betaalt een pittige tol om het eiland op te mogen, en die kunnen jullie volgens mij beter besparen.
    Hmmm....

    (en wat betreft de andere tips zijn natuurlijk ook genoteerd. Ik zal ze binnenkort eens beter gaan bekijken en lezen wat het allemaal is).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasmino Bekijk Berichten
    Een laatste tip die ik jullie niet wil onthouden: langs de I-4, even ten zuiden van Orlando, ligt het Fantasy of Flight.
    Wow, helemaal cool!
    Laatst gewijzigd door SpaceAce; 22-10-06 om 23:22.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  7. Top | #27
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Reisschema SpaceAce & Njit: Rondreis Florida + Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra Bekijk Berichten
    Gaan jullie bij Theatre of the Sea met dolfijnen zwemmen?
    Dit was wel onze bedoeling. Het was óf het Dolphin Center óf Theatre of the Sea en deze laatste sprak me meer aan, dus hoogstwaarschijnlijk wordt het Theatre of the Sea
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #28
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Reisschema SpaceAce & Njit: Rondreis Florida + Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Key West Express adverteert met
    Specializing in Passenger Ferry Service
    From Ft. Myers and Marco Island to Key West
    En Marco Island ligt net iets onder Naples.


    Na wat uitzoekwerk zijn wij tot de conclusie gekomen dat we dit toch niet gaan doen.

    Marco Island lijkt ons een leuk plaatsje, alleen is daar geen Alamovestiging gevestigd en kunnen we dus ook de auto daar niet ophalen. Toen was ons plan om alsnog met de Ferry naar Fort Myers te gaan (tenslotte valt de reistijd van Fort Myers naar een plek voor een airboattour ook wel mee).

    Maar na nog wat overleg, merkte ik dat Martijn hier toch niet helemaal een lekker gevoel bij had. Het zou zo'n gedoe worden (auto wegbrengen - twee zware koffers en twee rugtassen mee op de ferry - auto weer ophalen). Eigenlijk kan ik hem hier geen ongelijk ingeven.

    We willen nu dus van Key West naar Everglades City rijden, om in die buurt een hotel te zoeken (of van te voren al boeken, dat weten we nog niet). Tijdens deze rit kunnen we dus ergens een airboattour maken langs de Tamiami Trail en misschien ook nog een bezoekje aan de Big Cypress Visitor Center.

    Michael, erg bedankt voor het meedenken voor een leuk alternatief om deze 'lange' rit te vermijden. Deze vakantie zullen we geen gebruik maken van deze Ferry, maar ik ga het zeker wel onthouden! Ik vind het vooral een leuk idee voorals je geen tijd hebt voor de Keys en dan vanuit Naples of Fort Myers een dagje op en neer gaat. Waarschijnlijk zullen we er dan ook voor kiezen om vanuit Naples deze tocht te maken, aangezien we bij ons volgende Floridabezoekje Naples willen zien.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  9. Top | #29
    Newbie Phileas's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    The Hague, Netherlands, Netherlands
    Berichten
    14

    Standaard Re: Reisschema SpaceAce & Njit: Rondreis Florida + Orlando

    Hoi SpaceAce,

    Ik ben sinds deze week (bah!!) weer terug uit Florida (wel lekker bruin!!) en ik heb nog een ervaring te delen m.b.t. het duiken/snorkelen.

    Ik heb eerder op dit forum geen reacties gehad op mijn vraag over duiken/snorkelen, vandaar dat ik mijn ervaring deel. Ik ben na een web-zoektocht uitgekomen bij Larry Gates (check zijn website eens www.larrygates.com) op Key Largo. Veelvuldig e-mail verkeer gehad over de plannen; alleen ik zou duiken, mijn vriend zou meegaan op de boot om te snorkelen. Larry had alles perfect geregeld en om 12 uur hadden we afgesproken. Op ons gemak zijn we van Key West naar Key Largo gereden; 11.15 uur bij de supermarkt gestopt voor sandwiches voor op de boot en snel een dive-outlet (TIP!! zit naast de haven en scheelt enorm met de prijzen hier) ingeschoten.

    Prachtige dag met fantastisch weer, dus we hadden er zin in. Op de afgesproken plek komt een man (Larry) op me toegelopen en vertelt het slechte nieuws; het is gaan waaien en alle boten die die ochtend uitgevaren waren moesten om 10 uur terug omdat het onmogelijk was om op zee te blijven. Het zat er niet in, dat de wind deze week zou gaan liggen, dus het hele duikavontuur ging niet door. Goh, ik was zo teleurgesteld :cry:. Normaal is er altijd wel een plekje met rustig water, maar bij John Pennekamp/Key Largo is echt niets mogelijk. Het was onwijs tof, dat Larry de moeite heeft genomen om me te ontmoeten en alles uit te leggen. Ik ga ook zeker (ooit) een keer terug en dan gelijk "the whole shabam" met cursus Advanced of onderwaterfotografie.

    Wat ik met dit enorme verhaal wil zeggen, is, als je niet op het water kan zijn is Key Largo geen drol aan (Larry's woorden!). Mijn TIP: de duikwinkel (ook kleertjes en schoenen ) is erg leuk en op Tavernier zit een gezellige bioscoop!

    Groetjes,
    Natalie
    Travel is the only thing you buy, that makes you richer.

  10. Top | #30
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Reisschema SpaceAce & Njit: Rondreis Florida + Orlando

    Phileas, thnx dat je jouw ervaring met ons wilde delen!
    Wat we gaan doen, mocht het niet doorgaan weten we nog niet. Waarschijnlijk gewoon relaxen (filmpje wellicht)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phileas Bekijk Berichten
    Mijn TIP: de duikwinkel (ook kleertjes en schoenen ) is erg leuk en op Tavernier zit een gezellige bioscoop!
    Vraagje over je tip wat betreft de duikwinkel. Ikzelf zou eigenlijk niet weten wat daar te doen/kopen (heb tenslotte geen duikbrevet).
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •