Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 63 van de 65 EersteEerste ... 13536162636465 LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

  1. Top | #621
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

    Mei is de aangenaamste tijd gezien vele recensies op internet

  2. Top | #622
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

    Daar ben ik het dus echt niet mee eens. Ik vind winter de fijnste tijd in Florida. Ben nu in december, februari, maart, mei en juni geweest, maar de winter is toch echt het fijnst met de lage luchtvochtigheid en weinig regen.

  3. Top | #623
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

    Bedankt voor jullie reacties. Denk dat het dan oktober wordt. Heb wat reisverslagen gelezen (vooral foto's bekeken) en het leek erop dat ik in juni meer regenachtige foto's zag als in oktober.
    Zou oktober qua temperatuur misschien niet een beetje vergelijkbaar zijn met april/eerste helft mei? Kunnen we ervan uitgaan dat we over het algemeen in onze zomeroutfits kunnen lopen en is het dan ook nog wel echt strandweer?

  4. Top | #624
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

    Wij hebben ooit in Oktober een hele week regen gehad. En een paar jaar geleden regen van vrijdag tot zondagavond ook in Oktober. We zijn nu in Kissimmee en hebben de afgelopen 2 weken elke dag zo'n beetje 30 graden gehad. En we zijn ook wel eens in Maart geweest dat we nachtvorst hadden. En 2 jaar geleden in November 30 graden. Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat je nooit van te voren kunt zeggen wat voor weer het wordt.

  5. Top | #625
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

    Kimm82c

    het ligt er natuurlijk aan wat je wensen zijn qua weerbeeld. Wij hebben voor mei gekozen vanwege de dan niet extreme hoge temperaturen en de lage luchtvochtigheidsgraad.

  6. Top | #626
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

    Ferry77, de eerste helf van mei kennen we. Al een paar keer eind april tot half mei geweest en inderdaad altijd perfect weer gehad.
    Nu kunnen we echter pas eind mei weg en zijn dus voornamelijk geinteresseerd in de ervaringen van eerste helft juni vergeleken met dus september en oktober (eventueel nog eerste week november).

    We willen eigenlijk gewoon een periode die het meest lijkt op begin mei. Onze wensen zijn veel zon, lekker warm en echt zomerkleding- en strandweer. Kies ook voor hotels met leuk zwembad voor onze kleine man en zou zo zonde zijn als we daar dan geen gebruik van kunnen maken.

    Maar heb nu al zo veel wisselende reacties gezien dat we denk ik maar gewoon moeten gokken.

  7. Top | #627

    Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

    Hallo allemaal, wij zijn afgelopen zaterdag terug gekomen uit Florida en we hebben prachtig weer gehad! Alle dagen 30 gr. C of net er boven.

  8. Top | #628
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Drukte en temperaturen in Maart

    Zijn er mensen die ervaring hebben met Orlando en omgeving in de periode Maart. Wij gaan meestal in Mei maar we verwachten dat het in deze periode moeilijker is om vakantie te krijgen bij mijn vrouw op het werk. Maart daarintegen is meestal geen probleem.
    Hoe zit het met de temperaturen en vooral de drukte ivm Springbreak?
    Merk je hier veel van in bv de outlets? Of is het vooral te doen in de parken?
    Wij wilde een villa gaan huren in Orlando in die periode en misschien Marco island aan doen.

    Had de zoekfunctie al eens gebruikt maar vond niet veel over drukte in Maart.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  9. Top | #629
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Drukte en temperaturen in Maart

    Wij zitten altijd bijna de gehele maand maart in Orlando.
    De meeste Springbreakers zitten aan de oostelijke kust kant van Florida, zoals Miami, Ft. Lauderdale enz.
    Het zal dit jaar wél drukker zijn in de parken vanwege de Pasen.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #630
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Drukte en temperaturen in Maart

    Drukte? Nooit meegemaakt rond Springbreak. Ook in Miami Beach rond Springbreak nooit megadrukte meegemaakt. Temperaturen... koelere avonden, overdags 20-26 graden ofzo. Zou wel een vestje meenemen en een lange broek voor 's avonds.
    Maar het kan ook gewoon lekker warm zijn. 35 graden ga je niet halen, maar in elk geval wel goed zomers (voor Nederlandse maatstaven). En wat je niet mee hebt aan kleding, kan je daar altijd kopen. Wel is maart dit jaar een stukje duurder dan wat ik normaal gewend ben.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •