Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 52 van de 65 EersteEerste ... 242505152535462 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

  1. Top | #511
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: September in Florida

    Wij gaan dit jaar de gehele maand september naar Florida. Ik maak me geen moment druk om regen of orkanen. Ik weet nu al dat ik ga genieten. 2 jaar terug in oktober geweest. Heerlijk weer en geen regen. Vorig jaar in mei/juni geweest. Tropische storm Debbie over ons heen gehad. Een week lang regen maar het heeft de sfeer niet verpest. Lekker zwemmen wanneer het regent. Onze kleine man wilde zwemmen en we hebben dat ook gedaan. De temperatuur blijft heerlijk en je kleding droogt snel.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  2. Top | #512
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: September in Florida

    Ik ben diverse keren in de periode half september / half oktober in Florida geweest, nooit geen slecht weer gehad.
    Temperaturen 25 tot 35 graden en best weleens een bui, maar bij 30 graden frist dat de boel op.

  3. Top | #513
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: September in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maurits86 Bekijk Berichten
    We betalen op en nabij 5000 euro voor een reis van 10 dagen dus als dat in het water zou vallen.....
    Tsja..dat kan je natuurlijk niet gebruiken....... Misschien is de aanschaf van een zonnebank een optie die meer zekerheid biedt.... Serieus: natuurlijk is er een soort van klimaat! Precies zoals hier al zo dukwijls beschreven; warm en vochtig. De afvoerputten zijn hier extra breed en de retentievijvers extra diep.....en je kunt hier eigenlijk de deur niet uit zonder plu en poncho. Als je die bij je hebt, blijft het meestal droog, dat dan weer wel! De vliegtuigen zitten vol en ze hangen hier bij iedere attractie en bezienswaardigheid met de bekende bruine benen buiten. Ze trekken zich niks aan van een soort van klimaat. Nou ja.....een short en een topje of tee......dat trekken ze meestal nog wel aan.



  4. Top | #514
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: September in Florida

    Ook een voordeel van de regen in Florida is dat het maar kort regent.
    Als het in Nederland regent dan regent het een week constant. Als het in Florida regent, dan regent het een kwartier(aan het eind van de middag).
    Alleen de hoeveelheid regen die er dan valt in dat kwartier, die is hetzelfde als in Nederland in een week valt.

    Ben ik duidelijk????

    Maar dat komt weer mooi uit want dan heb je een excuus om te schuilen in bv een mall


    Sjon, Bianca en Romy

  5. Top | #515
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: September in Florida

    Kort gezegd: in Nederland heb je miezer-buien, in Florida plens-buien.. En met 30+ graden is alles zo weer droog
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #516
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: September in Florida

    Al een paar keer in september geweest. Het is een van mijn favoriete maanden om naar Florida te gaan. De temp is nog goed (ik houd van warm weer) maar je hebt wel wat meer kans op regen. Nog nooit gehad dat het alleen maar regende. 10 graden in januari vond ik erger dan regen met 27 graden in september.

  7. Top | #517
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: September in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door José Bekijk Berichten
    Wij hebben afgelopen september/ oktober geen drup regen gehad, ...
    Geen idee waar in Florida jij in september zat, maar wij zaten er de hele maand (Kissimmee/Orlando). Ik kan je zeggen: op momenten viel het er met bakken uit (o.a. op mijn vrouw haar verjaardag & op onze huwelijksverjaardag). Op andere momenten dan weer heel zonnig en warm (de dag na mijn vrouw haar verjaardag & de dag na onze huwelijksverjaardag ).
    Om maar te zeggen dat het alle richtingen uitkan.

  8. Top | #518
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: September in Florida

    Algelopen jaar in September hadden, wij de eerste 2 weken veel regen, en wel iedere middag, was jammer
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  9. Top | #519
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: September in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robisjo Bekijk Berichten

    Ben ik duidelijk????
    Beelden zeggen meer dan woorden.....



    https://www.youtube.com/watch?v=hR45...V1qYlA&index=4

    Dit was in Seaworld , eind aug /begin sept. 2011
    verder een prima vakantie gehad hoor, met heeel veel mooi weer
    Laatst gewijzigd door Njit; 10-01-13 om 22:01.

  10. Top | #520
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: September in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yowannes Bekijk Berichten
    Geen idee waar in Florida jij in september zat, maar wij zaten er de hele maand (Kissimmee/Orlando). Ik kan je zeggen: op momenten viel het er met bakken uit (o.a. op mijn vrouw haar verjaardag & op onze huwelijksverjaardag). Op andere momenten dan weer heel zonnig en warm (de dag na mijn vrouw haar verjaardag & de dag na onze huwelijksverjaardag ).
    Om maar te zeggen dat het alle richtingen uitkan.
    Wij waren er de laatste 2 weken van september en de 1ste week van oktober, alleen op de laatste dag, 5 oktober, hebben we onderweg naar de luchthaven noodweer gehad. Maar verder echt niet hoor. Misschien s'nachts maar daarvan niets gemerkt. Wij hebben wel regelmatig tripjes gemaakt o.a. naar de kust van melbourne, kan zijn dat het toen wel regende in Orlando en omstreken. Hebben wij dus dikke mazzel gehad.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •