Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 65 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

  1. Top | #11
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    5

    Standaard

    Hee Ik ga dit 16 oktober voor de 3de keer alweer en ik vind dat het best druk is vooral omdat het dan halloween is en de kinderen ook vrij hebben rond deze tijd.

    groetjes

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2

    Standaard Reistijd: Wanneer het beste naar Florida? druk warm

    Hallo,

    Kan iemand mij vertellen hoe het is in Maart b.v. drukte en temparatuur. Dit i.v.m. Springbreak. Ik kan op www.springbreak.com niets vinden wanneer dit precies is. Ik ben afgelopen Februari geweest maar de temparatuur was vrij laag.

    Groetjes Sandra

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Het is met Springbreak erg druk in Florida. Springbreak is eigenlijk de gehele maand maart. Ze doen in Amerka toch ook wel aan vakantiespreiding. Met de temperatuur is het wel in orde. Zo rond de 25 graden. 8)

  4. Top | #14
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Hoi Sandra,

    Ik denk dat je over de temperatuur niet zo heel druk hoeft te maken. Ik ben er 2 jaar geleden geweest rond eind maart en dat was prima! Niet snikheet, maar zeker niet koel of koud.

    Het zal wel druk zijn ivm met Spring Break. Op Google kan ik geen exacte datum vinden voor Orlando, maar ga er maar van uit dat het van half maart tot begin april een stuk drukker is dan normaal... Misschien dat anderen een specifiekere datum kunnen geven?

  5. Top | #15
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Wij zijn al meerdere keren in Maart die kant opgegaan i.v.m. Daytona Bike Week 8) , de eerste week van Maart. Met diverse weersomstandigheden ! Maar nooit echt koud. Het koudste is rond de 20 graden dagtemperaatuur geweest, maar meestal is het toch wel 25+ en zonnig. Afgelopen Maart zelfs constant rond de 30 °, lekker toch. Af en toe valt er een buitje, maar dat is van korte duur, behalve 2 jaar geleden toen het een dag of 4 vrijwel constant regende. Maar dat is een uitzondering en meestal is het dus zwemweer . Voor zover ik weet begint de Springbreak in het 3e weekend in Maart, afgaande op de berichten van middenstanders, die na een weekje rust na Bike Week (4 à 5 honderdduizend motorrijders \/ ) hun, volgens eigen zeggen, worst nightmare tegemoed gaan, Student Springbreak. Meer ongelukken, vernielingen,vechtpartijen, diefstallen en ordeverstoringen tijdens de studentenvakantie dan die "gevreesde bikers" bij elkaar ooit zullen veroorzaken :wink: .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Let op dat Spring Break in 2005 1 week later zal zijn dan oorspronkelijk gepland, vanwege de sluitingen van scholen door Hurricanes Frances en Jeanne.

  7. Top | #17

  8. Top | #18
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6

    Standaard Re: maart 2005

    In Maart 2004 ben ik vreselijk verbrand op het strand in Miami. Daarna ben ik naar Orlando geweest in Maart en het was lekker weer. Ik denk zelf om de drukte te vermijden van ma t/m vr de parken te bezoeken.
    In het weekend is het meestal het drukst.

    Have Fun!

    Silly

  9. Top | #19
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    2

    Standaard Beste periode om naar Florida te gaan (druk / warm)

    Hallo,

    Ik overweeg om in mei of juni naar Florida te gaan en daarvandaan naar New Orleans of Memphis te rijden.

    Nu heb ik vernomen dat Juni zeer benauwd is omdat het regenseizoen (plensbui eind middag) aanbreekt. Heeft iemand ervaring met Florida in juni? En is mei zoveel aangenamer of scheelt dat niet veel?

    Bij voorbaat dank voor de reactie!

    Gr,

    Ewoud

  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Hallo Ewoud,

    Het is beter om in Mei naar Florida te gaan. Het is dan iets minder benauwd als in juni of later in de zomer.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •