Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 38 van de 65 EersteEerste ... 28363738394048 ... LaatsteLaatste
Resultaten 371 tot 380 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

  1. Top | #371
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    44

    Standaard Re: Hoe druk is het in .... (periode)?

    Wanneer is het nu ECHT hoogseizoen in Florida? Is juli/augustus te vergelijken met de dagen rond kerst/nieuwjaar?

  2. Top | #372
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Hoe druk is het in .... (periode)?

    Over het algemeen kun je constateren dat maart qua drukte de kroon spant in Florida. In zuidwest Florida kun je dan over de hoofden lopen en zijn de stranden overvol. Of dit ook geldt voor Orlando durf ik niet te zeggen. Ik ken de parken alleen van het juli/augustus seizoen en dan is het een normale drukte. 1x in oktober geweest. Mickey zat toen helemaal alleen achter het gordijntje in zijn Disneyhuisje op bezoekers te wachten!
    Floridian Francien

  3. Top | #373
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Hoe druk is het in .... (periode)?

    ruim 3 maanden hebben de scholen vrij. Dat heeft nog te maken met de "harvest times". Kinderen moesten vroeger helpen op het land en hadden daarom zolang vrij. Veel kinderen gaan naar summercamp om een gedeelte van de vakantie te overbruggen. De winterdrukte wordt veroorzaakt door de overwinteraars, Veelal oudere mensen, maar Springbreak komt daar in maart nog eens bij. De Springbreak-vakantie is regionaal verschillend, maar ook de aanvang van de zomervakanties verschillen per regio.
    Floridian Francien

  4. Top | #374
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    44

    Standaard Re: Hoe druk is het in .... (periode)?

    Als het in Nederland schoolvakantie is... dan puilen de pretparken en andere evenementen uit. Alles is in die 6-8 weken gepropt. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het zit met de Amerikaanse kinderen....

  5. Top | #375
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Hoe druk is het in .... (periode)?

    Wij zijn nu in Orlando, gedurende de Nederlandse Meivakantie. Wij merken dat de 1e week het iets drukker was dan deze week. Vooral afgelopen weekend was het druk, en dat heeft dan waarschijnlijk te maken met Moederdag dat hier naar mijn idee heel belangrijk is. Wij waren vandaag in IOA en dat was gewoon te grappig, we konden zowat overal meteen doorlopen. Heerlijk, ik denk dat het anders heel moeilijk wordt om alle attracties op 1 dag mee te kunnen pikken.

  6. Top | #376
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hoe druk is het in .... (periode)?

    Wij willen volgend jaar op 8 april vertrekken dat is dus 2 weken voor pasen . Zal het dan de eerste week even druk zijn als de paasweek (vanaf 25 april ) zelf ? Jammer genoeg kunnen we niet anders mijn zoon gaat mee .

  7. Top | #377
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hoe druk is het in .... (periode)?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Zal het dan de eerste week even druk zijn als de paasweek (vanaf 25 april ) zelf ?
    Tsja, altijd lastig: "Hoe druk" vragen. Je bedoelt waarschijnlijk in de parken in Florida? Persoonlijk denk ik dat het wel mee zal vallen in die periode. De Amerikanen zelf hebben dan immers geen vakantie. De Nederlanders zijn er ook nog niet.....#-oDie komen pas vanaf 30 april.



  8. Top | #378
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Hoe druk is het in .... (periode)?

    In principe is de week voor Pasen wel zeer druk. De weken daarvoor is het Spring Break, als ik mij niet vergis. En dat brengt toch ook de nodige drukte met zich mee.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  9. Top | #379
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    24

    Standaard Re: Hoe druk is het in .... (periode)?

    Hallo forummers,

    We hebben vandaag een vakantie geboekt naar Orlando voor de periode 20 september tot en met 3 oktober, we nemen een 10 days met water fun disney ticket( het verschil tussen een 3dagen en een 10 dagen kaart is zo klein).
    iemand al eens in deze tijd geweest?
    Zoja, druk?

    De vorige keren dat ik Orlando had bezocht, de laatste keer was 10 jaar geleden ( ja ik weet het, ik moet me schamen) was ik in mei en net voor de kerst en dat waren aardige wachtrijen.

    De doorslag om weer naar Orlando te gaan waren de prettige reisverslagen van Michael en Chantal te lezen.(bedankt dat we dit kunnen en mochten lezen).

    Groetjes,
    Oscar en Olga

  10. Top | #380
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Hoe druk is het in .... (periode)?

    Hoi Oscar en Olga,

    Prima tijd om te gaan, ik zit er zelf van 9 t/m 19 september.....
    Enne de parken zijn dan zeer goed te doen!!

    Veel plezier!!
    Greetz, remco



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •