Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 62 van de 65 EersteEerste ... 12526061626364 ... LaatsteLaatste
Resultaten 611 tot 620 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

  1. Top | #611
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Wat voor kleding mee in mei

    Ik sluit mij helemaal bij José aan. Alleen bij aankomst en vertrek draag ik een lange broek.


  2. Top | #612
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Wat voor kleding mee in mei

    Bij reizen is lange broek wel lekker ivm airco vliegtuig

  3. Top | #613
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Wat voor kleding mee in mei

    Neem voor in het vliegtuig ook altijd een fleece vest mee. Zeker nodig bij de terugvlucht s'nachts.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  4. Top | #614
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    86

    Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

    Wij gaan dit jaar eind september begin oktober naar Florida en ik vroeg mij af of we ons moeten voorbereiden op veel regen?
    Vorig jaar zijn we eind mei begin juni geweest en hebben we enkel de laatste dagen wat last gehad van buien en hier en daar een dag bewolkt maar het was warm.

  5. Top | #615
    Regelmatige Bezoeker Suus's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Schiedam, ZH
    Berichten
    39

    Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

    Wij zijn afgelopen jaar in september geweest, en wij hadden vrij weinig regen.
    1 dag dat het om 1600uur begon en tot zeker 2200uur doorging. Maar meestal waren het buitjes van een half uur tot een uur en trok het daarna weer open. Temperatuur was elke dag warm. Dat was met name in september.
    Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
    Onze avonturen: BLOG

    "Love's the only rule"

  6. Top | #616
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

    Ik ga al jaren in de periode 1 okt tot rond 20 oktober naar Orlando en heb slechts af en toe een bui.
    Overdag een t-shirt en 's avonds bij het vuurwerk heb je wel een licht jack of zo nodig.

  7. Top | #617
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

    Ook wij zijn notoire Oktobergangers en hebben in de afgelopen jaren nog maar 1 keer meegemaakt dat we bijna dagelijks regen hebben gehad, maar wel prettige temperaturen en ook tussendoor behoorlijk zon. Dus al met al is dit geheel geen verkeerde periode en iets minder heet als in de zomermaanden
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #618
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

    wij waren in eerste instantie van plan te boeken voor eind mei tot half juni (dit jaar nog). Wij zijn al 5 keer eerder geweest, maar altijd in april of mei (of van beiden een deel) en 1 keer in augustus (maar dat nooit meer, veel te heet). April/mei vonden we qua weer altijd perfect. Lekker warm (maar niet overdreven heet), veel zon, nauwelijks regen of bewolkt. Dit jaar kunnen we echter pas vanaf eind mei weg. Nu ben ik alleen zo bang dat het dus qua weer zal tegenvallen in vergelijking met onze april/mei Florida vakanties. Ik zou het zonde vinden als het vaker bewolkt is als zonnig en het vaker regent dan het droog is.
    Wij zouden ook in september of oktober (of van beiden een deel) kunnen gaan. Nu is mijn vraag wat raden jullie aan. Ik weet dat er niemand in een glazen bol kan kijken maar wat is jullie ervaring, in welke periode was het weer vaker het mooist?
    We gaan dit jaar ook voor het eerst met ons zoontje (nu 20 maanden) en zouden het leuk vinden als hij lekker vaak kan zwemmen in de zwembaden bij de hotels en ook af en toe een dagje strand (incl. zon) zou dan leuk zijn. We kunnen nu niet meer hele dagen in een mall rondslenteren of een bioscoopje pikken (....wat we voorheen wel heel vaak deden....). Dus heel graag jullie advies, wat raden jullie aan (wellicht mensen die in beide periodes zijn geweest en het kunnen vergelijken?)

  9. Top | #619
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Wat voor kleding mee in mei

    Moeilijk,

    Je geeft zelf al aan dat het weer niet te voorspellen is van te voren.
    Ik kan alleen maar uit ervaring spreken vwb oktober(4 keer nu) en het weer wat wij tijdens deze vakanties hebben gehad was super.
    Tussen de 25 en 30 graden met heeeeeeel weinig regen.

    Sjon en Bianca.

  10. Top | #620
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

    Ik ben in beide periode geweest. Juni gaat nog wel, maar het is al best heet. In Juli en augustus is het warmst en het regent regelmatig.
    Ik ben ook in eind September begin oktober geweest en net als Sjon en Bianca weinig regen gehad, maar dat was misschien puur geluk. Verder is dit het goedkoopste seizoen...
    Laatst gewijzigd door Holandesa; 20-03-15 om 15:05.
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •