Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 53 van de 65 EersteEerste ... 343515253545563 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

  1. Top | #521
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: September in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door José Bekijk Berichten
    ...Hebben wij dus dikke mazzel gehad.
    We weten nu waar we moeten zijn ;-)

  2. Top | #522
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: September in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yowannes Bekijk Berichten
    We weten nu waar we moeten zijn ;-)
    Yep, erg mooie stranden daar hoor, en super rustig. Echt een aanrader voor een leuke dagtrip vanuit Kissimmee.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  3. Top | #523
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: September in Florida

    Ik vind de regentijd verreweg de mooiste tijd van het jaar in Florida. Machtig mooi om te zien hoe een gigantische bui ineens los barst en even later trekken de wolken weg alsof er niets gebeurd is, en is het weer prachtig. De vochtige drukkende warmte, met van die natte lucht waar je tegenaan kan hangen vind ik heerlijk.

    Er is een heel groot verschil met Hollandse regen en Florida-regen. Hollandse regen is grijs, zeurend en humeurig. Florida-regen is een gebeurtenis, elke keer weer. Serieus, ik ga regelmatig op een stoeltje zitten in mijn garage of op mijn veranda om naar de plensbui te kijken.

  4. Top | #524
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: September in Florida

    De regen heeft inderdaad wel iets. In BE of NL is het steeds een triestige bedoening die vaak dagen aanhoudt.
    In Florida hoeft een donkere lucht en een stevige regenbui om 14u niet te betekenen dat het ook nog zo zal zijn omstreeks 15u.
    Altijd een beetje spannend afwachten :-)

  5. Top | #525
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: September in Florida

    Het kan ineens water gieten en 5 minuten later is het alweer volle zon en alles weer droog, prachtig toch!
    Love to Travel

  6. Top | #526

    Standaard Florida in November

    Hallo

    Ben nu 2 keer naar Orlando geweest in de maand Maart is goed bevallen met weer en zo
    nu wil ik in November gaan iemand ervaring met het weer in November heb zitten zoeken
    op internet maar de meningen zijn verdeeld.

    Groetjes

    Frans

  7. Top | #527
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Florida in November

    Perfect weer, wel in de morgen wat kouder net als in de avond. Prima tijd om te gaan.

  8. Top | #528
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Florida in November

    Dat je op internet verschillende meningen vindt, kan wel kloppen. Ik ga liever niet in november of later naar Florida want dat vind ik net te koud. Overdag zullen er zeker mooie dagen zijn maar het koelt dan echt af in de avond en in de ochtend is het ook nog koud. Maar ik heb het heel snel koud en vind 30 graden heerlijk. Als jij maart een goede maand vindt dan is november denk ik ook goed te doen. Het is maar net waar je van houdt. November is in ieder geval geen snikhete en hoge luchtvochtigheid maand. Wat weer betreft is Florida altijd wat moeilijk te voorspellen maar op de verschillende weersites kan je wel gemiddelden vinden die toch een indicatie geven.

  9. Top | #529
    Regelmatige Bezoeker Stinsa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    38

    Standaard Re: Florida in November

    Wat mij betreft de beste tijd van het jaar om te gaan! Het kan inderdaad wel wat kouder zijn in het noorden van Florida. Maar eigenlijk hebben we altijd prachtig, zwem weer gehad al die jaren. En wat ook fijn is, het is lekker rustig in de parken! Ook dit jaar zijn we er weer de hele maand november te vinden!

  10. Top | #530
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Florida in November

    Afgelopen 2 jaar (eind) november in Florida geweest.
    prima weer gehad met zeer weinig regen en temperaturen 's middags tussen de 24 en 30 graden.

    kan inderdaad, zoals genoemd, wel 3 a 4 graden schelen tussen het uiterste zuiden (Keys) en Orlando. Verder naar het noorden wellicht zelfs nog iets koeler.

    Voor ons de perfecte tijd. Buiten hoogseizoen, dus rustig en vriendelijk geprijsd....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •