Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 65 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

  1. Top | #281

    Standaard Re: Goedkoopste periode door het jaar heen?

    Ik zie dat je al geboekt hebt, maar de herfstvakantie is ook een hele voordelige vakantie om te gaan. Alleen heb je dan maar 1 week vakantie. Hadden wij gedaan met vier kinderen .. en ze waren de heenreis toch wel heel vermoeid (24 uur durende reis, van deur tot deur, en gewoon wakker gebleven tijdens de reis). Ik zou het toch zo weer doen ... In een week hebben we toch voldoende kunnen doen.

    Toch willen we nog een keer met de kinderen langer gaan en dan zal het ook de mei vakantie worden. Tickets zijn nu alleen absurd duur!

    Zoals ik uit je bericht begrijp, zijn jullie eerder 5 dagen geweest. Vond je dat niet kort? (hoewel wij ook twee keer samen voor 5 dagen naar Amerika zijn geweest).

  2. Top | #282
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Goedkoopste periode door het jaar heen?

    Wij hebben dit jaar heel laat schoolvakantie en vanaf 17 augustus had United voordelige tickets. Daarom werd het voor ons ook een stuk betaalbaarder

    Dat is nog 9 maanden en dat vind ik al lang, maar dat is slechts de helft van jouw 18 maanden
    weer aan het werk

  3. Top | #283
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Goedkoopste periode door het jaar heen?

    5 Dagen was inderdaad veel te kort Sandy, echter de kinderen hadden maar een week vrij en ikzelf had nog maar voor 1 week vrije dagen over op t werk dus we konden niet langer.
    En eigenlijk was het voor ons om een kleine indruk te krijgen van Amerika. En dat is zeker gelukt, het was geweldig! Daarom gaan we in 2010 ook tezamen met de kids en dan voor 2 weken aangezien die 5 dagen echt vééééél te kort was

  4. Top | #284
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Wat is verstandiger; half april of eind april gaan?

    hoi.
    ik had net bijna onze tickets geboekt maar twijfel nu ineens of ik van 28-4 t/m 14-5 2009 zal gaan of van 13 t/m 29 april 2009. Wat raden jullie aan? Was eerst al die tijd van plan om eind april te gaan maar eerder is eigenlijk ook wel lekker. Wie weet of het qua weer/ hotelprijzen drukte enz. veel scheelt? Zou de springbreak dan al afgelopen zijn (alhoewel we de pretparken in orlando dan pas vanaf de 20-ste zouden gaan doen). Is het in april eigenlijk ook wel goed strandweer? Ben eerder eens begin september geweest en dat was me veel te heet maar te fris is ook weer niet leuk. Heel graag jullie advies. Thanks!

  5. Top | #285
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Wat is verstandiger? half april of eind april gaan?

    Ik denk dat de tickets voor 13 t/m 29 april goedkoper zullen zijn, aangezien de andere periode in de meivakantie valt.

    Ik denk dat het in die periode (van de 13e dus) wel een stuk drukker zal zijn tijdens de eerste week, omdat het dan pasen is en veel mensen in Amerika dan een paar dagen vrij zijn/nemen.

  6. Top | #286
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Wat is verstandiger? half april of eind april gaan?

    In april prima strandweer, dat is het al in februari/maart. Al kan er altijd een frissere dag tussen zitten, al zal dat in april wel meevallen.

  7. Top | #287
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Wat is verstandiger? half april of eind april gaan?

    We hebben speciaal voor de periode na de Pasen gekozen.
    Na een keer met de neus in de springbreak te zijn gevallen ben ik daarvoor allergisch geworden.[-(

    Wij gaan van 26-04 tot 17 -05.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-11-08 om 18:18. Reden: full quote eruit
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #288
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Wat is verstandiger? half april of eind april gaan?

    8-)De tickets zijn die data even duur dus dat maakt niets uit. Heb net even gekeken en de pasen valt op zo 12 en ma 13 april. Dus ik denk dat 13 april vertrekken best te doen is. Misschien nemen er idd wel mensen extra vrije dagen op na de pasen maar wij zullen toch pas vanaf ongeveer 20 april de pretparken in orlando gaan bezoeken. We huren een auto en beginnen in miami. Even kijken welke route we gaan nemen. Zorgen dat we 19 of 20 april in orlando aankomen, daar blijven we een week en rijden dan weer naar beneden richting miami. Zullen de hotelprijzen niet duurder zijn? Zijn er nog steeds van die boekjes met coupons met korting voor hotels? Zo hadden we het in 2001 ook gedaan. Zo ja, waar kun je die boekjes halen?

  9. Top | #289

    Standaard Florida, wel of niet in augustus?

    Nadat wij in onze omgeving hebben laten vallen dat wij in augustus komend jaar naar Florida zouden willen, krijgen wij regelmatig de welgemeende doch dringende adviezen om niet in die maand naar Florida te gaan. Het zou dan te warm en te vochtig zijn.

    Is het weer in Florida echt zo erg (warm, drukkend en vochtig) dat je dus beter echt niet in augustus naar Florida zou moeten gaan ?

    Vanwege de schoolvakanties zijn we wel gebonden aan vaste periodes, bijvoorbeeld eind julie en augustus, voor de zomervakantie. De meivakantie is overigens (helaas) geen optie

  10. Top | #290
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Florida, wel of niet in augustus ?

    Ik ben 1 keer begin augustus 2 weken geweest: nooit meer (nou ja als ik het aangeboden krijg dan weet ik het nog niet?)
    Bloedheet, druk, lange rijen en het water liep van je af.

    Knaapje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •