Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 35 van de 65 EersteEerste ... 25333435363745 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

  1. Top | #341
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Welk park 31 december?

    Het is in de parken dan zo druk dat je op de hoofden kan lopen :grin:. Veel rides ga je dus niet meemaken. De sfeer is er wel geweldig maar toch vermijden wij liever deze data's en gaan net liever voor of na de kerst (en oud en nieuw(. Houd rekening met uren file op de terugweg.

  2. Top | #342
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Disney in december

    zover ik op internet kan lezen is begin december nu 'gematigd druk' en vanaf 17 december wordt het belachelijk druk. Helaas is begin december een stuk drukker geworden heb ik gehoord, dus echt rustig is het niet meer. Maar volgens mij zijn de wachtrijen nog wel onder een uur... (hoop ik dan)

    Ik merkte met het eten reserveren al dat het een stuk drukker is geworden. Het was al niet meer zo makkelijk om dingen op de gewenste tijden te krijgen... :s
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  3. Top | #343
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Welk park 31 december?

    Hoi Yvonne, ik werk zelf ook in het onderwijs en ga altijd in de februari vakantie. Ook prima te doen.

    Vorig jaar ben ik met oud & nieuw ook in Universal geweest. We hebben daar ook het feest gevierd. Als je pas na de 31e terug vliegt, zou ik dat wel aanraden.

    Wat je ook zou kunnen doen is een express-pass kopen. Dan kan je alle attracties 1x via de korte wachtrij doen. Zo'n pass zal die dag ongeveer $45,- dollar p.p. kosten denk ik.

  4. Top | #344
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Drukte eind april/mei/juni

    wat is volgens jullie de goedkoopste/minst drukke periode om naar Orlando af te reizen?
    zouden volgend jaar voor 3 weken willen gaan en kunnen vanaf 19 april tot eind juni
    heb zelf al wat naar de prijzen van de vluchten gezocht maar zie er precies geen vershil van prijs in???

    wat zijn jullie ervaringen hiermee?

  5. Top | #345
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: eind april/mei/juni

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aeroxerel Bekijk Berichten
    wat is volgens jullie de goedkoopste/minst drukke periode om naar Orlando af te reizen?
    Je vraagt nogal wat "glazen bolwerk" want beide aspecten zijn moeilijk voorspelbaar. Vooral voor de laagste prijzen is het een kwestie van de sites bijhouden, regelmatig de prijzen opvragen en toeslaan op het juiste moment. Vuistregeltje, hoe eerder je in het jaar gaat, hoe groter de kans op goedkope vluchten. April is dus door de bank genomen, iets voordeliger dan mei. Mei is duur(der) vanwege de schoolvakanties en juni valt (soms) weer goedkoper uit.

    Verder zou ik, als ik jou was geduldig afwachten tot connextions.be de aanbiedingsprijzen voor deze periode bekend maakt. Tickets voor 325 euro heb ik al een poosje niet meer gezien, maar tijdens de vorige aanbieding kon je in de periode die jij bedoelt, voor 399 euro naar Orlando. Delta, met keurige vertrek- en overstaptijden vanaf Brussel en in Atlanta.

    De minst drukke periode valt meestal samen met wanneer de prijzen laag zijn, blijf als 't effe kan weg van de vakantieperiodes, dus.........:-k



  6. Top | #346
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: eind april/mei/juni

    In ieder geval buiten de Amerikaanse feestdagen om gaan en verder ook de Belgische Paasvakantie en Nederlandse meivakantie buiten beschouwing laten? Weet niet of er dan veel overblijft maar dan zou het in ieder geval rustiger moeten zijn in de parken. Wij vonden het dit jaar in de meivakantie niet zo heel druk in de parken maar hebben ook gebruik gemaakt van Tourguide Mike en zijn op de dagen gegaan die hij als 'groen' aangeeft (minst druk).

  7. Top | #347
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: eind april/mei/juni

    Wij gaan hopelijk (nog niets geboekt namelijk) half juni weg t/m half juli. Ik gok erop dat de eerste twee weken nog relatief rustig zullen zijn en de laatste twee weken zeer druk, net als vorig jaar toen we half juli aankwamen.

  8. Top | #348
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Elst
    Berichten
    2

    Standaard laatste week van oktober 2009

    Hallo,

    wij gaan in de herfstvakantie een week naar disneyworld.:-D
    Heeft iemand een idee hoe het weer dan is en wat we van de drukte kunnen verwachten?

  9. Top | #349
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: laatste week van oktober 2009

    Hoi,

    Wij gaan altijd in Oktober naar Florida en het weer is dan best wel wisselvallig. Soms goede stevige regenbuien met een verdwaalde onweersknal maar de meeste tijd is het droog en zonnig. Temperaturen tussen de 27 en 32 graden en de wind kan soms aardig waaien met af en toe een verdwaalde orkaan of tropische depressie. Dit jaar is het erg rustig met orkanen en ook nu is de Atlantische oceaan schoon van aankomende stormen.

    Groetjes,
    Erwin Kroll.....oh nee, Walter

    En wat drukte aangaat, kan ik niet veel overzeggen want de laatste 5 jaar zijn we niet in Disneyworld geweest. Er is zo veel meer te doen dan Disney. Maar wat ik me kan herinneren is dat het best wel meevalt en nu met de crisis is het stiller dan normaal.

  10. Top | #350
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: laatste week van oktober 2009

    Hoi,

    Vorig jaar ben ik met de family in die periode in Orlando geweest. De temperatuur schommelde ts de 25° en 30°C, veel zon en wat lichte bewolking.
    Het was vrij druk, sommige attracties (Expedition Everest, Fantasyland in 't alg., Test Track, Soarin', en nog enkelen) hadden wachttijden van minimaal 1 uur.
    Er zijn in die periode veel Engelsen, maar doordat de Pond flink gedevalueerd is tov de Dollar, heb ik een vermoeden dat het met de Engelse invasie wel mee zal vallen.
    Zorg ervoor dat je vroeg in de parken bent, en ga eerst naar de populairste attracties. Je bent de eventuele drukte dan voor.
    Voor de rest zou ik zeggen, gebruik dit forum voor info. Met de zoekfunctie zullen vele vragen beantwoord worden.

    Succes!
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •