Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 33 van de 65 EersteEerste ... 23313233343543 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

  1. Top | #321

    Standaard Re: Juni of September??

    September heeft mijn voorkeur.Het is dan altijd goed weer en de hotels zijn dan goedkoper.Wij zijn 4x geweest en het bevalt prima in september.Wel opletten.Boek alleen een fly-drive en 1 nacht hotel.Daar hotels zoeken is veel goedkoper met een couponboekje(wat bij elke mcdonald ligt).
    Hotels zijn er in overvloed en het kan soms tot $ 50 schelen.Veel plezier met voorbereiding.Wij gaan volgend jaar voor de 5e keer.
    ina

  2. Top | #322
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Juni of September??

    De attracties loopt je soms wel door ja in september, niet altijd. Ik moest wel even wennen, sommige dagen waren echt erg warm en dan was een duik in het zwembad of de zee echt aangenaam. Ik ben in maart en september geweest, maart was ook goed te doen, alleen 's avonds soms wat frisser. Dit jaar ga ik in september weer, denk dat ik volgend jaar misschien vanaf half april ofzo wil proberen.

    Toch was het soms in de pretparken echt tè warm en ben je blij dat ze bij Disney bijv. bij diverse attracties airco hebben. Busch Gardens heeft dat bijv. niet en dan mag je blij zijn met die ventilatoren met waterspray/nevel (ook lekker).
    En in de restaurants hebben ze dan de airco weer véélste hoog staan, dat je bij binnenkomst een klap krijgt en bij het naar buiten gaan nog harder.

    Maar hoe dan ook, Florida is altijd een feest, welke maand je er ook bent!

  3. Top | #323
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Juni of September??

    Wij zijn net terug van Orlando. vanaf 8 t/m 18 juni. De eerste 2 dagen was het rustig, daarna erg druk met wachtrijen voor alle grote atracties (+/- 60 tot 80 min) pff. Die hebben we maar op een andere dag gedaan. Volgens mij zijn er al zomervakanties begonnen daar, maar ja de pret was er niet minder leuk om.

    Betreft het weer: Ik heb geen idee hoe het anders is. Wij hadden temperaturen tussen de 30 en 35 graden, met een gevoelstemperatuur van 38 graden. Eerlijk gezegt waren we bang dat onze vakantie in het water zou vallen ivm het regenseizoen. Maar we hebben 1 avond echt regen gehad de restvan de dagen was droog ERG zonning af en toe een wolk.

    Ik zou zeggen kun je tegen een beetje warmte (en het is zoals dit jaar) is juni erg leuk.

  4. Top | #324
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    11

    Standaard Re: Juni of September??

    Hallo!
    wij willen in September nr Florida gaan en we hebben het plan om 6 sept te gaan vliegen en dan 7 en 8 sept naar disney magic kingdom te gaan, we verblijven dan in t disney All star hotel. Maar nu lees ik dat 7 sept labor day is...denk niet dathet dan zown goed idee is om op die dag nr Disney te gaan ivm drukte of wel?...

    groetjes!

  5. Top | #325
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Juni of September??

    hoi Meltje, ik ben vorig jaar ook in september geweest,
    op 7 sept zijn we naar Epcot geweest en hebben hier niet het gevoel gehad dat het druk was, misschien ook wel omdat Epcot een enorm groot park is? Magic Kingdom kan misschien wel drukker zijn omdat het het 'hoofdpark' is, dat kan ik je niet zegen.
    Maar wij hebben er vorig jaar in ieder geval niets van gemerkt in Epcot!
    Geniet van je vakantie!het is echt een leuke periode om te gaan in september! Jammer dat ik nu in het onderwijs stap of wij zouden het elke keer weer in deze periode doen!

  6. Top | #326
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    11

    Standaard Re: Juni of September??

    oke dankjewel!

    we hebben een travelcounseller in de arm genomen omdat we gewoon niet wisten hoe we moesten beginnen en we hebben een schema gemaakt, ze is nu aan het kijken of alles kan enz. Ik ga het nog even navragen aan haar, maar ik heb er zeker zin in!!\\/, en het is ook al bijna september nog maar 2 maandjes (en een paar dagen maar die tellen we niet mee!! :-#)

  7. Top | #327
    Vaste Bezoeker Bqtje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Mechelen , België
    Berichten
    83

    Standaard Re: Juni of September??

    Deze feestdag valt niet speciaal op 7 september , maar wel altijd op een maandag , dacht ik toch ! :-k Daarom vertrekken wij juist de 7de september . Dan zitten wij in het vliegtuig en hebben er hopelijk geen last van .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-06-09 om 09:53. Reden: fqe

  8. Top | #328
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: Juni of September??

    Wij zijn van 4 t/m 21 juni in Florida geweest. Het viel ons op dat er al veel Amerikanen op vakantie waren. In de parken was het erg druk.... Wat betreft het weer: wij vonden het behoorlijk warm.... nog wel vol te houden, maar de parken doorlopen (en in de rij staan) met een wat lagere temperatuur is toch prettiger denk ik....! Als ik een volgende keer zou gaan, dan zou ik kiezen voor april/mei of september.

  9. Top | #329
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Disney in december

    Zijn er mensen die ervaring hebben met een vakantie naar Orlando / Disney in december? Wij gaan van 30 november tot 21 december, dus een groot deel schijnt in een rustige tijd te vallen. Klopt dat nog steeds? Want ik hoor dat het de laatste jaren steeds drukker wordt in deze tijd?

    En hoe zit het met de waterparken? Is dat te doen in december of is het dan toch wel een beetje koud?

    Zijn er nog dingen die we echt niet mogen missen in deze tijd van het jaar?

    Gaan er nog meer mensen rond die tijd?
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  10. Top | #330
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: disney in december

    Het zwemwater in de waterparken zijn, indien ze geopend, verwarmd tot 34 graden celcius.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •