Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 65 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

    Wij willen met pasen naar Disney.

    Weet iemand of men in USA ook een lang weekend of schoolvakantie heeft of is pasen daar gewoon alleen op zondag.
    Ik ben benieuwd of we een drukte kunnen verwachten. :?

    Misschien kan iemand mij ook vertellen hoe het weer eind maart is.

    Thanx.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Pasen is alleen een zondag. De scholen in Amerika hebben soms wel in die tijd springbreak. Uit ervaring weet ik dat het dan erg druk is in Florida.

    Volgens mij valt Pasen vroeg volgend jaar en dus zal de springbreak ook aan de gang zijn.

  3. Top | #3
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Even Googlen: pasen in NL 27 en 28 maart; Springbreak in Orlando: 13-20 maart. Dit wil niet zeggen dat het buiten 13-20 maart niet druk is! Daarnaast verschillen de data nog wel eens. Ik zag dat het bijv. in Daytona springbreak is van 14-31 maart...

    Succes!!

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Je moet ook rekening houden met Spring Break in Canada. De canadese jongeren komen ook massaal naar Florida.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    77

    Standaard

    Rond Pasen zijn de Disney parken het drukst, er wordt zelfs gezegd dat het drukker is dan met kerst.

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennan
    Rond Pasen zijn de Disney parken het drukst, er wordt zelfs gezegd dat het drukker is dan met kerst.
    Kan iemand mij dan vertellen hoe dit zit met een Fast pass.
    Bij Euro Disney is het zo dat als je in 1 van de Disney hotels verblijft een fast pass krijgt, zodat alleen de vakantiegangers van een Disney hotel voorrang krijgen bij bepaalde attracties.

    Is dit in Disney World ook zo of kun je hier die passen kopen? :-k
    Zo ja, hoe duur zijn die passen, koop je ze bij de ingang of zo en heeft het nut om dit te doen?
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    77

    Standaard

    Volgens mij is het in euro disney zo dat je en VIP FastPass krijgt als je in een suite verblijft.
    De laatste keer dat ik was geweest ( Vorig jaar okt) was het nog zo dat je met je toegangskaartje Fast Pass kan krijgen, zo gaat het in Florida volgens mij ook nog steeds.

    In Universal studios kan je wel tegen meerprijs een soort van FastPass aanschaffen.

    Zelfs de FastPassen schijnen op te kunnen raken, er wordt je dan ook geadviseerd om met deze feestdagen betijds in de parken te zijn, die kunnen nml. overvol zijn zodat er geen nieuwe mensen het park meer inmogen.

    Ondanks dat gaan wij ook in een hoog seizoen, nml. met kerst.

    Heb zelf het boek Unofficial Guide to Walt Disney World 2005, hier staan ook de piek data in. Zal dat anders vannavond of morgen wel even in deze post zetten.

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    4

    Standaard Druk of niet druk in oktober?

    Ik hoorde dat het er heel erg rustig is in oktober, klopt dit? Ga 9 oktober, zou wel lekker zijn, kan je overal gewoon doorlopen :P

    Bye Bye XxX yviera

  9. Top | #9

    Standaard

    Jawel dat is het wel ooit.
    Ik ben in september geweest en ooit in november en kon gewoon overal doorlopen. Langste tijd dat ik moest wachten was Gwazi maar dat kwam omdat er maar 1 8baan van die 2 open was. En die andere had storing.

    Is echt fijn om in The Hulk te kunnen blijven zitten.En gewoon 9 x achter elkaar in Montu te gaan. Islands of Adventure hadden wij om 13 uur al helemaal gezien.Gewoon niet hoeven te wachten bij Spiderman.

    Wij gaan 16 oktober weer en dat word coasteren tot je erbij neer valt !!

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    27

    Standaard wachttijden

    natuurlijk is het in oktober rustiger in de parken en waar het wel druk is neem je gewoon een fastpas
    andere tip:als je de single ride doe dan kun je meestal ook gelijk doorlopen,dat doen wij altijd bij de drukke attrakties :wink:

    groetjes toverfee



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •