Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 42

Onderwerp: Hotel gezocht: Ft. Myers (Beach) / Sanibel Island

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    32

    Standaard Hotel gezocht: Ft. Myers (Beach) / Sanibel Island

    Hallo,

    Wij zijn ons aan het orienteren op overnachtingen in bepaalde plaatsen. Zo willen we ook een aantal nachten in Fort Myers (Beach) verblijven.

    Van bepaalde hotelketens kunnen we op de één of andere manier via hun websites geen tarieven opvragen. Hebben jullie misschien nog tips voor goede/leuke hotels tegen een betaalbare prijs?

    Groet,
    Milco

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Hoi Milco,

    Via Expedia.nl kun je een overzicht vinden van hotels in Fort Myers met daarbij de tarieven: Hotels in Fort Myers. Op florida.accommodaties.pagina.nl staan ook een aantal links naar hotels in Fort Myers. Via www.tripadvisor.com kun je ook reviews lezen (wel in het Engels) van hotels in Fort Myers.

    Succes!

    Daniel

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Hotel Fort Myers Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milco
    Van bepaalde hotelketens kunnen we op de één of andere manier via hun websites geen tarieven opvragen. Hebben jullie misschien nog tips voor goede/leuke hotels tegen een betaalbare prijs?
    Van welke hotelketens krijg je via het internet geen tarieven :?:

    Mijn ervaring is dat alle hotelketens via het internet tarieven afgeven.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    32

    Standaard Re: Hotel Fort Myers Beach

    Days Inn en HoJo maar dan betreft het louter Fort Myers. Geen beschikbaarheid, maar dat is op diverse periodes het geval. Vreemd.

    Expedia heb ik inmiddels ook doorgenomen, bedankt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-12 om 04:13. Reden: fqe

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    1

    Standaard Hotel gezocht: Sanibel Island

    Mei 2007 ga ik met vrouw en kids (2 jongens van 4 en 7) naar Florida. Ben er 6 jaar geleden ook al geweest, en het is een mooie bestemming om met jongens naar toe te gaan.

    We starten in Miami, dan dan naar Venice, Sanibel Island, Orlando en dan terug naar Miami.

    Ben nog op zoek naar goed resort op Sanibel Island. Wie kan me een paar tips geven. Verder willen we een 'doe vakantie' doen. Parken, everglades en snorkelen naar zeekoeien, etc.. Wie heeft in dit kader nog tips die binnen het schema passen? Verder welke parken in Orlando area moeten we zeker meepakken?

    Ik hoor graag van jullie

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Resort Sanibel Island

    Hallo JPS, allereerst natuurlijk van harte welkom op dit super gezellige forum.
    Leuk dat je weer terg wil naar Florida.
    In Orlando zou ik met kinderen van jouw leeftijd zeker naar Disney Magic Kingdom, Disney Animal Kingdom, Disney MGM en Seaworld gaan.
    Ik weet dat er veel meer is, maar deze mag je zeker niet missen.
    Eric

  7. Top | #7

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Sanibel Island/Fort Myers

    Hallo kent iemand een mooi hotel/resort op Sanibel island of is het leuker om een hotel in Fort Myers te zoeken en alleen een dagtocht naar het Sanibel te maken?

    nicola

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: hotel op Sanibel Island/Fort Myers

    Ik ben ook op zoek naar een leuk hotel voor twee nachten door te brengen op Sanibel in de kerstvakantie. Heb er al drie weten uit te pikken: Seaside Inn, Westwind Inn en de Song of the sea. Ik denk dat we uit deze drie een keuze gaan maken, heb zal veel reviews op Tripadvisor gelezen. In de paasvakantie hebben we slechts één dag op het eiland doorgebracht en ik vond het er heel mooi, vandaar dat we terug willen en deze keer iets langer. We willen graag het eiland per fiets verkennen en ook het JN Ding met de fiets doen (hebben reeds een trail met de wagen gedaan).

    Als er iemand ervaring heeft met deze hotels, alle info welkom !

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Hotel gezocht: Fort Myers

    Beste mede-Florida-fanaten,

    Van 17 april tot 1 mei 2010 gaan wij (2 personen) naar Florida.
    We zijn nu nog op zoek naar een verblijf in Fort Myers van 20 april tot 24 april. Heb al veel het internet afgezocht voor een leuk hotel. De vereisten zijn: netjes en verzorgd / niet afgelegen / zwembad / minimaal 3*.
    Ben er tot nu toe 2 tegen gekomen die mijn interesse hebben getoond, namelijk :
    - http://www.homewoodsuitesftmyers.com/
    - http://www.ichotelsgroup.com/h/d/cp/...elcome?start=1
    Het nadeel vind ik wel weer dat er vaak bijkomende parkeerkosten en internetkosten gerekend worden.

    Kortom, wie weet er een leuk hotel/resort/villa/condo etc in Fort Myers (hoeft niet bij het strand te zijn, een lekker ruim zwembad met terras vinden we veel belangrijker) tot een bedrag van maximaal 400$ voor de betreffende dagen.

    Alvast heel erg bedankt.
    Ries

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Hotel gezocht: Fort Myers

    Wil je niet liever in Fort Myers Beach zitten? Als je strand niet belangrijk vind, is deze wellicht ook leuk, schitterend uitzicht over de rivier en het historische centrum van Fort Myers: http://www.bestwesternflorida.com/ho...rs-waterfront/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •