Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 18 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 179

Onderwerp: Autohuur: Tanken, benzineprijs en -verbruik

  1. Top | #121

    Standaard Re: Autohuur: Tanken, benzineprijs en -verbruik

    Heb al een tijdje deze verwijzing op mijn blog staan. Kan nu natuurlijk niet zien of hier ook pompen niet opstaan (die de prijzen niet vrijgeven via internet).

    Je kunt de kaart verplaatsen en dus ook bv. Miami bekijken. Tevens kan je boven in een plaats invullen waar je de prijzen van wilt zien.

    Geeft naar mijn idee een betrouwbaar beeld.

    http://www.orlandosentinel.com/news/...28199.htmlpage


    Wat je wel ziet is dat bv. het tankstation vlakbij Miami airport en de garage voor het terugbrengen van de auto een stuk duurder is. Normaal (datum 9-7-2011) staat prijs prijs ongeveer op $ 3,69 - $ 3,79 maar dit tankstation betaal je $ 4,19 voor een gallon.

    Dit zie je nog sterker bij MCO vliegveld, daar vragen ze zelfs $ 5,79 voor een gallon terwijl iets verder op dezelfde weg de prijs $ 3,57 is.
    Laatst gewijzigd door jarjarbinks; 09-06-11 om 11:27.

  2. Top | #122
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Autohuur: Tanken, benzineprijs en -verbruik

    Je kan de prijzen zien op
    gasbuddy.com
    Er zijn ook apps om op je telefoon te zetten.

    Mvg Hans
    Love to Travel

  3. Top | #123
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Kissimmee
    Berichten
    183

    Standaard Re: Autohuur: Tanken, benzineprijs en -verbruik

    weet niet of je als toerist een kroger kaart kunt krijgen maar als je dat wel kunt dan krijg je afhankelijk van hoeveel je uitgeeft bij Kroger een korting als je bij Shell (jawel onze eigen Shell)
    01010010011010010110001101101000011000010111001001 10010001000000010100100110111101101110011001000110 0101001011100101010101010011

  4. Top | #124
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Autohuur: Tanken, benzineprijs en -verbruik

    Ik weet niet of je hem nu nog kan krijgen, maar in 2005 kon dit zeer zeker(Kroger is een uitstekende supermarkt(beter als Publix)). Wij hebben er toen een meegenomen.

    Sjon, Bianca en Romy
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-06-11 om 23:42. Reden: fqe
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  5. Top | #125
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Tanken, benzineprijs en -verbruik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jarjarbinks Bekijk Berichten
    Wat je wel ziet is dat bv. het tankstation vlakbij Miami airport en de garage voor het terugbrengen van de auto een stuk duurder is. Normaal (datum 9-7-2011) staat prijs prijs ongeveer op $ 3,69 - $ 3,79 maar dit tankstation betaal je $ 4,19 voor een gallon. Dit zie je nog sterker bij MCO vliegveld, daar vragen ze zelfs $ 5,79 voor een gallon terwijl iets verder op dezelfde weg de prijs $ 3,57 is.
    Dit zijn de befaamde tankstations waarvan de prijzen niet zichtbaar vanaf de weg worden gepubliceerd. Je komt er pas bij de pomp achter dat je veel te veel moet betalen. Vandaag ben ik er toevallig nog langsgereden en ze zijn er inderdaad nog steeds. Schijnbaar loont het dus om nietsvermoedende toeristen op te lichten. Morgen toch meer even een blokje omrijden om de huurauto af te tanken.

  6. Top | #126
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Tanken, benzineprijs en -verbruik

    Even aannemend dat je vanaf MCO terugvliegt, bij Florida Mall aftanken en je kunt gelijk via de parallelweg toll-vrij naar MCO rijden.
    Knaapje

  7. Top | #127
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Tanken, benzineprijs en -verbruik

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Even aannemend dat je vanaf MCO terugvliegt, bij Florida Mall aftanken en je kunt gelijk via de parallelweg toll-vrij naar MCO rijden.
    Vlieg wel vanaf MCO, maar kom niet langs de Florida Mall. Maar toch bedankt voor de tip. Wellicht dat andere mensen hier iets aan hebben.

  8. Top | #128
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Tanken met creditcard of bankpas

    We hebben nu twee keer geprobeerd te tanken met een creditkaart ,dat ging andere jaren altijd goed bij zip code gaf ik een code van hier op .
    Maar nu gaat dat bij ons niet meer, ook de debitkaart lukt niet maar dat had ik nog nooit geprobeerd dus ik weet niet of dat wel kon.
    Dus eerst binnen betalen en de man achter de kassa zei dat je met een buitenlandse creditkaart niet meer kan betalen rechtstreeksaan de pomp.
    Iemand dit ook al meegemaakt of is er nog een andere manier.

  9. Top | #129
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Tanken met Creditkaart

    Wij hebben dit in 2008 in Florida ook meegemaakt dat de creditcard bij benzinepomp niet geaccepteerd wordt. (helaas weet ik niet meer bij welke tankstation dit is geweest).

    Wij hebben bij de pompbediende via de creditcard een bedrag betaald en konden toen tanken. Het verschil (wij hadden minder benzine nodig dan we dachten) werdt op ons verzoek terug geboekt op de creditcard.

  10. Top | #130
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tanken met Creditkaart

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theovg Bekijk Berichten
    We hebben nu twee keer geprobeerd te tanken met een creditkaart ,dat ging andere jaren altijd goed bij zip code gaf ik een code van hier op
    Hi Theo, wij konden dit voorjaar ook al niet meer met de cc terecht bij de tankstations bij de Walmart. Daarvoor lukte het zo nu en dan wel, maar lang niet bij alle tankstations. De Shell op de 535 accepteerde de kaart ook niet meer.

    Er zijn overigens meer problemen met betalen gemeld. Wij hebben nog niet met de cc getankt, maar zijn wel weggestuurd bij de Walmart met onze pinpas. Het is eigenlijk belachelijk dat je niet op je betaalmiddelen kunt rekenen. Het schijnt om kaarten met Maestro te gaan. Straks lopen we allemaal weer met zo'n tiet met dollars rond......

    Heb inmiddels de zaak 48 uur geleden bij de bank gemeld, maar heb nog geen berichtje terug. Ze hebben het vast erg druk.......





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •