Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 18 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 179

Onderwerp: Autohuur: Tanken, benzineprijs en -verbruik

  1. Top | #1
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard Autohuur: Tanken, benzineprijs en -verbruik

    Net gezien bij de 'buren' .....het orlandoforum. Handig om even op rond te kijken als je toch een laptop bij je hebt of kunt internetten in het hotel.
    goedkoop tanken in Florida.
    Tanken is al duur genoeg!

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Autohuur: Benzineprijs en -verbruik

    De prijzen zijn weer een beetje de goede kant op aan het gaan. Was het in juli nog rond de $3 per gallon (regular), nu gaat het weer richting de $2,25. In Orlando en omgeving dan wel, want er zijn nog een aantal regio's in Florida waar de prijs nog tegen de $2,50 aanzit.

    Overzicht.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard Re: Benzineprijs

    nou ben gister teruggekomen vanuit orlando en de benzine heb ik nog goedkoper gezien in de omgeving van orlando dan die $2.25.
    Heb hem eergister nog voor $2.19 in de omgeving van orlando gezien en bij daytona beach in de buurt voor $2.11
    Dus dat gaat zeker de goede kant op.

    groetjes monique

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Dongen
    Berichten
    26

    Standaard Re: Benzineprijs

    Ben maar blij dat je niet in het westen hebt gezeten dan wij zijn net terug en betaalden zo rond de $ 2.70 en bij de nationale parken tussen de $ 3 en $ 4

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Benzineprijs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door monique2331 Bekijk Berichten
    nou ben gister teruggekomen vanuit orlando en de benzine heb ik nog goedkoper gezien in de omgeving van orlando dan die $2.25.
    Heb hem eergister nog voor $2.19 in de omgeving van orlando gezien en bij daytona beach in de buurt voor $2.11
    De door mij genoemde bedragen zijn dan ook gemiddelde bedragen in de stedelijke gebieden. Aangezien in de VS de benzineprijs veel meer dan in NL ook wordt bepaald door vraag en aanbod, kunnen lokale prijzen wel eens behoorlijk afwijken van dat gemiddelde.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel24 Bekijk Berichten
    Ben maar blij dat je niet in het westen hebt gezeten dan wij zijn net terug en betaalden zo rond de $ 2.70 en bij de nationale parken tussen de $ 3 en $ 4
    Yep, vraag en aanbod dus. Touristen betalen altijd de hoogste prijzen.

    Volgens het overzicht van de AAA zijn de duurste benzine-staten (gemiddelde prijs regular) op dit moment Hawaii ($3,06=aanvoer over zee=duur) en Alaska ($2,85). Met uitschieters in Wailuku (HI) op $3,30 en Juneau (AK) op $3,13.
    Da's een stuk meer dan de $1,99 die je volgens het overzicht op sommige plaatsen in Missouri betaalt ....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-10-06 om 19:20.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Benzineprijs

    Ikzelf zat paar weken geleden nog rond de $2.66 en dat vond ik al goedkoop

    Dennis

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    51

    Standaard Re: Benzineprijs

    Volgens Orlandogasprices.com is de laagste prijs nu 2,05. Zelf niet gezien maar klopt meestal wel.

  9. Top | #9

    Standaard Re: Benzineprijs

    Afgelopen 3 weken begonnen met rond 2,90 en geeindigd op 2,11. Prijs vind ik niet zo relevant daar het nog altijd een fractie is van wat je hier moet betalen. Zelfs met die prijzen kun je nog altijd comfortabel in een Cadillac DTS rondtoeren.

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard Re: Benzineprijs

    Op www.floridastategasprices.com worden er toch al pompstations gesignaleerd die 2,01$ per gallon rekenen in Florida en ik zie op CNBC dat de olieprijzen verder zakken dus we zullen dit weekend wel onder de 2$ uitkomen bij de goedkope pompstations. Dat komt mooi uit want ik vlieg er morgen heen 8)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •