Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Indian Ridge Oaks

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard Indian Ridge Oaks

    Hoi allemaal,

    Wij gaan bijna vertrekken voor de 1e keer naar Florida. Wij verblijven op het park "Indian Ridge Oaks" Is hier iemand bekend mee? Hoe ver is het naar Disney en hoe zijn de huizen. En ik weet nog steeds niet exact of een kindje van 4 jaar op een stoelverhoging mag zitten in de auto of dat het echt een autostoel moet zijn. Bij de verhoging kunnen wel gewoon de gordels er omheen.
    Alvast dank voor reactie's.
    Groetjes Fan

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Heb even gegoogled op Indian Ridge Oaks en zag veel info, ook met locatiemaps. Ligt ± 5 miles (volgens zeggen) van Disney. Have fun ! :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    Heb even gegoogled op Indian Ridge Oaks en zag veel info, ook met locatiemaps. Ligt ± 5 miles (volgens zeggen) van Disney. Have fun ! :lol:
    wel flauw om dan niet meteen het linkje te geven

    ::Locatiemap::

    Available for vacation rental, the villa is ideally situated in a walled community about 5 minutes from Disney World and is close to all the other major attractions.

    Indian Ridge and Indian Ridge Oaks are located just off H192 which houses many shops, supermarkets, petrol stations and over 250 restaurants catering for every taste and pocket. There is a Publix supermarket within 5 minutes drive.

    Orlando International airport is an easy 30 minutes drive away, Sanford airport is about 60 minutes drive and Tampa about 75 minutes. The Gulf coast beaches can be reached in about 90 minutes while to the east, Kennedy Space Centre and Cocoa beach can be reached in about an hour.

    Njit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Indian Ridge Oaks

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fan
    En ik weet nog steeds niet exact of een kindje van 4 jaar op een stoelverhoging mag zitten in de auto of dat het echt een autostoel moet zijn.
    Kinderzitje is verplicht in de USA voor kinderen tot 5 jaar, maar ik heb zelf geen kinderen dus verder heb ik er geen ervaring mee.

    Deze speel ik dus even door
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard

    Hoi,

    Bedankt alvast voor de info, ik ben helemaal gerustgesteld over indian ridga oaks, klinkt hartstikke goed. En Njit, ik hoop echt dat je kunt helpen ivm de autostoel. In ieder geval bedankt voor de moeite.
    Groetjes

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fan
    En Njit, ik hoop echt dat je kunt helpen ivm de autostoel.
    ik bedoelde dus eigenlijk: 'ik speel hem door aan de andere Forum-leden' :lol:
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Moest even snel tussendoor Njit, Was met een klant bezig en dacht, die (trouwens behoorlijk vele) links komen later wel. 1000-maal excuses :wink: voor mijn lompe gedrag ne beterschap beloofd voor een volgende keer :^o. De klant moet dan maar wachten ( :-k , yeah, right)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    De klant moet dan maar wachten, yeah, right)
    ach.. die klant loopt niet zo snel weg als er nog een naald in z'n arm zit :-)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Ook weer waar. Maar even over het kinderzitje; er is een vrij complete verhandeling geweest over dit onderwerp op het oude prikbord, maar ik kan de link (als die nog aktief is, voor zover ik weet liet Daniel hem nog even ter inzage staan) niet meer vinden. Als iemand die nog heeft kan daar met de zoekfunctie vast wel een antwoord gevonden worden. Dus speel ik de bal maar door naar Daniel. O
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    Maar even over het kinderzitje; er is een vrij complete verhandeling geweest over dit onderwerp op het oude prikbord, maar ik kan de link (als die nog aktief is, voor zover ik weet liet Daniel hem nog even ter inzage staan) niet meer vinden. Als iemand die nog heeft kan daar met de zoekfunctie vast wel een antwoord gevonden worden.
    bedoel je dit onderwerp?

    :: Auto kinderstoeltje (prikpagina) ::
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •