Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Reisschema pascalbrouwers: Mei 2007

  1. Top | #1
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Reisschema pascalbrouwers: Mei 2007

    Graag jullie mening over dit reisschema. Alles is nog in voor bereiding, hotels nog niet geboekt. Wel dit 1deze dagen wel gaan doen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

    Dag1 30-4-7 vertrek Amsterdam en aankomst in Miami. Eerste nacht in Fortlauderdale
    Dag 2 Fortlauderdale
    Dag 3 Keywest
    Dag 4 Keywest
    Dag 5 Miami
    Dag 6 Orlando Typhoon Lagoon, Old Town
    Dag 7 Orlando MK
    Dag 8 Orlando Epcot
    Dag 9 Orlando Typhoon Lagoon, shoppen, Board Wak
    Dag 10 Orlando MGM, sávonds Epcot
    Dag 11 Orlando Animal Kingdom hoppen of Down Town
    Dag 12 Orlando Seaworld
    Dag 13 Clearwater Beach
    Dag 14 Clearwater Beach
    Dag 15 Orlando Typhoon Lagoon, Florida Mall
    Dag 16 Orlando Universal
    Dag 17 Orlando Universal
    Dag 18 Orlando Seaworld
    Dag 19 Vertrek in Orlando naar Amsterdam- bezoek Florida mall
    Dag 20 Aankomst in Amsterdam
    Groet, Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-03-10 om 00:22.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema Fam. Brouwers 30 April tot 18 Mei 2007

    Mooi programma, denk eens over de volgende wijzegingen / aanmerkingen:


    Dag1 30-4-7 vertrek Amsterdam en aankomst in Miami. Eerste nacht in Fortlauderdale
    Waarom niet eerste nacht en volgende dag Miami, en bij terugkost uit Key West naar Fort lauderdale?
    Zo bespaar je veel kilomerets = tijd.

    Dag 19 Vertrek in Orlando naar Amsterdam- bezoek Florida mall
    Er zijn nog veel meer malls in Orlando, zoals de luxe Milennium mall en bv. ik mis ook de outletstores.

    Ik hoop dat je wat aan mijn aanmerkingen hebt, het is niet veel, de rest ziet er prima uit.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-03-10 om 00:23.

  3. Top | #3
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Reisschema Fam. Brouwers 30 April tot 18 Mei 2007

    Ziet er uit om jaloers van te worden vooral omdat ik denk dat wij het niet gaan redden volgend jaar (vooral na vandaag niet, APK en grote beurt#-o)
    Maar 1 dag Miami? Had je plannen om daar iets te gaan doen, of is dat alleen voor een overnachting?(voor de doorreis van KeyWest naar Orlando)
    gr. Paula
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-03-10 om 00:23. Reden: full quote eruit

  4. Top | #4
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Waarom niet eerste nacht en volgende dag Miami, en bij terugkost uit Key West naar Fort lauderdale?
    Zo bespaar je veel kilomerets = tijd.
    Onze eerste keuze gaat uit naar Fort Lauderdale. We zijn al een paar keer in Miami geweest, vond het altijd wel leuk om heen te gaan. Maar in FL vonden we het toch leuker om te verblijven. Een tochtje van FL naar Miami is toch zo gemaakt. Echter de opmerking die je maakt is zo slecht nog niet. We landen omstreeks 19:30 uur, uitchecken auto ophalen, de weg zoeken. Dan ben je al een paar uurtjes verder voordat je op plaats van bestemming bent.

    Eric heb jij suggesties om te verblijven in Miami. Liefst niet te duur. Zou 1 overnachting ook aan te raden zijn, en dan meteen door naar Key west. Dit is wellicht toch iets teveel van het goede.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Er zijn nog veel meer malls in Orlando, zoals de luxe Milennium mall en bv. ik mis ook de outletstores.
    Klopt. Milennium en andere malls en outlets zullen we zeker gaan bezoeken, De opzet van dit plaatje is voor mij een richtlijn om de vakantie te plannen. Ik wil in Orlando de Hotels gaan vast leggen, dus daar moeten de datums fixed zijn. Wat betreft de daginhoud kunnen we per dag alles bekijken en omgooien. Ik twijfel nog tussen het Fairfield in en Country Inns & Suites LBV. Bij AV hebben ze leuke aanbiedingen wat deze 2 hotels betreft. Beide zijn overigens met ontbijt.
    Een andere optie is natuurlijk ook nog Priceline.Dit jaar voor het eerst gedaan. Super prijzen Goede hotels. Alleen jammer dat je niet weet waar je komt te overnachten, maar dat is natuurlijk ook het spannende. We hebben dit jaar in Nikki bird gezeten voor 32 Dollar. Dat is niet veel vergeleken bij andere hotels. Bedden waren goed prima zwembad super lokatie. En je slaapt er alleen maar.\Het geld dat je spaart met hotels kun je weer besteden aan al die andere leuke dingen die je daar kunt doen.
    Ik vraag mij af of je via Priceline ook goede hotels kunt boeken in Lake Buena Vista. Wat zou dan de gem prijs zijn en welke hotels komen dan meestal voor. We hebben nog tijd genoeg om te boeken. Een hotel vinden we altijd wel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula Bekijk Berichten
    Ziet er uit om jaloers van te worden vooral omdat ik denk dat wij het niet gaan redden volgend jaar (vooral na vandaag niet, APK en grote beurt#-o)
    Maar 1 dag Miami? Had je plannen om daar iets te gaan doen, of is dat alleen voor een overnachting?(voor de doorreis van KeyWest naar Orlando)
    Miami staat er eigenlijk bij als doorreis Maar de planning is nog helemaal open en goede ideeen zijn natuurlijk welkom. Planning was/is Fortlauderdale Key west dan op naar Orlando met en tussen stop in de buurt van Miami. We willen onze reis dan ook beginnen in Fortlauderdale En vanuit daar naar Miami met een dagtrip.

    Eric geet een terechte opmerking om de reis in Miami te beginnen. Deze opmerking gooien we dan ook zeker nog eens in de groep:wink:

    Goede ideeen blijven dus welkom.

    Groet, Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-03-10 om 00:27.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema Fam. Brouwers 30 April tot 18 Mei 2007

    Pascal, dan zou ik er enk ik toch voor kiezen om alleen op de dag van aankomst 1 nacht in Miami te blijven, en de volgende dag lekker meteen door naar Key West.
    Kun je altijd nog besluiten om of een dag langer in Key West te blijven, of op de terugreis vanaf orlando naar Ft Lauderdale te gaan.
    Is een iets logischer rondje.
    je zou dan kunnen overwegen om bv. in het Best Western Airport West te gaan zitten, je komt toch pas laat aan, daar zijn voldoende restaurants, en de volgende morgen zit je in 5 minuten op de interstate naar Key West.
    Dan ben je zeker 1 a 1,5 uur eerder in KW dan vanaf Ft Lauderdale.
    Je kan ook voor die eerste nacht mooi iets via priceline boeken.
    In Orlando heb ik de laatste 2 keer voor Fairfield gekozen boven Country Inns, CI is iets beter gelegen (je kan er uit lopen om wat te gaan eten, en geen drukte richting Disney) maar heeft een heel klein zwembadje, terwijl Fairfield iets ongunstiger ligt (je hebt de auto nogig naar dichtstbijzijnde restaurants, en het is een beetje druk tot het stoplicht), maar daar heb je weer keuze tussen 3 grote zwembaden.
    Verder is het C.I. iets persoonlijker dan het fairfield.
    Eric

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema Fam. Brouwers 30 April tot 18 Mei 2007

    Van Key West naar Fort Lauderdale is goed te doen in een dag, afhankelijk van de drukte zul je er tussen de 6 en 8 uur over doen met een korte tussenstop.
    Vermijd om op zondag terug te rijden, dan is het stuk Key West - Florida City erg druk. (en vrijdags andersom)
    Eric

  7. Top | #7
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Reisschema Fam. Brouwers 30 April tot 18 Mei 2007

    Op Advies van Eric, hebben we ons reisschema aangepast.
    zit nu logischer in elkaar.

    Dag 1 vertrek AMS naar Miami. Hotel = Fairfield inn nabij de luchthaven
    Dag 2 Key West hotel -> Douglashouse = gelegen nabij Duvalstreet (Bono bedankt) = veranderd in The inn at Key West
    Dag 3 Key west Hotel -> The inn at Key West
    Dag 4 Ft Lauderdale hotel -> Clarion
    Dag 5 Ft Lauderdale hotel -> Clarion
    Dag 6 Ft Lauderdale hotel -> Clarion
    Dag 7 voor 7 nachten) Orlando Hotel Amerisuites Lake Buena Vista Mattrob bedankt
    Dag 14 Clearwaterbeach
    Dag 15 Clearwaterbeach
    Dag 16 Orlando Best Western Lakeside
    Dag 17 Orlando Best Western Lakeside
    Dag 18 Orlando Best Western Lakeside
    Dag 19 vertrek naar AMS
    Dag 20 aankomst AMS.

    Pascal
    Laatst gewijzigd door pascalbrouwers; 12-10-06 om 18:26.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  8. Top | #8
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Reisschema Fam. Brouwers 30 April tot 18 Mei 2007

    Pascal,

    Op Miami Airport kan je volgens mij ook leuke hotelletjes vinden via Priceline. En je laatste 3 dagen in Orlando zou je kunnen overwegen om bijvoorbeeld de Peabody te boeken (rond de $ 75 per dag via priceline, excl. resort toeslag van $ 7 of zo). Prachtig hotel, mooie afsluiter ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Reisschema Fam. Brouwers 30 April tot 18 Mei 2007

    Door de discussie over priceline heb ik zelf ook weer eens gekeken, en heb voor drie dagen Tampa geboekt.
    Uit de bus kwam Wyndham Westshore voor $ 60,00 p/n.
    Ik had gezien dat er meerdere winnaars voor die prijs waren, en heb gewoon direct die prijs opgegeven. Misschien had ik wel iets lager kunnen gaan zitten, maar nu was het in één keer voor elkaar.
    Priceline,

  10. Top | #10
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Reisschema Fam. Brouwers 30 April tot 18 Mei 2007

    Ik kreeg vandaag een mail vh Douglashouse.
    Zij willen hier geen kinderen hebben.
    Pas van 16 jaar en ouder zijn ze welkom.
    Dat schijnt nagenoeg over al te zijn op Key West als je in een inn gaat slapen.

    Ik heb net met de frontdesk medewerker gesproken, en hij zou een goed woordje voor mij doen.

    Het stond bij de boeking vermeld, echter doordat het ons een super lokatie leek hebben we hier natuurlijk overheen gekeken.
    Mijn vrouw zal er niet al te gelukkig mee zijn, ze had zich er op verheugt

    Maarja afwachten wellicht kan het toch nog goedkomen en anders boeken we een ander hotel toch.

    Dus voor al de forumgangers die met kinderen in Key West (centrum) willen slapen.
    Let op voor restricties met kinderen, dan voorkom je problemen.

    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •