Hallo allemaal!

Zoals jullie zien heb ik een nieuwe forum aangemaakt waarin we ons allemaal even kunnen voorstellen aan elkaar. Vertel bijvoorbeeld even kort wie je bent en wat je hebt met Florida. Ben je er al vaker geweest? Wat vindt je leuk of minder leuk aan Florida? Wat zijn je favoriete plaatsen in Florida?

Omdat jullie mij ws. ook nog niet kennen geef ik de aftrap:

Ik ben Daniel, geboren in 1972 en samen met mijn vriendin woonachtig in Den Haag. Mijn relatie met Florida gaat al ver terug. Ik ging voor het eerst in 1977 met mijn ouders op vakantie naar Florida en ben sindsdien met zekere regelmaat teruggeweest. In eerste instantie veelal met mijn ouders, maar later ook met mijn vriendin.

In april 2000 heb ik bij Startpagina.nl de Florida en Orlando Startpagina's aangevraagd en beheer die sindsdien met veel plezier. Sinds een jaar of twee wonen mijn ouders in Florida (in Clearwater) en ik bezoek ze daar dan ook elk jaar.

Wat ik leuk vindt aan Florida zijn o.a. het klimaat, de mooie stranden, maar ook dat Florida in feite een stukje Caribbean in Amerika is. Dit merk je vooral in het zuiden van de staat. Miami met zijn vele nationaliteiten: Cubaans, Haitiaans, etc.; maar ook de Florida Keys hebben die Caribbean-feel heel duidelijk.

Favoriete plaatsen in Florida is moeilijk; ik vindt eigenlijk heel Florida leuk! Maar als ik iets moet roepen: Miami Beach, de Florida Keys en Clearwater kom ik erg graag 8)

Zo, nu hebben jullie een beter beeld van wat ik met Florida heb. Maar uiteraard ben ik nu ook nieuwsgierig geworden naar wat jullie relatie met Florida is!

Groeten,

Daniel