Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 11 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 101

Onderwerp: Ik ga naar Florida en neem mee...

  1. Top | #71
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: inpakken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Ik fl**%& ze gewoon los een een reistas en zoek me naderhand de ple%#%% naar de juiste lader...
    Da's ook een systeem
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #72
    Vaste Bezoeker Almereontour's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    64

    Standaard Re: inpakken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mejel Bekijk Berichten
    Mijn regenjas laat ik denk ik maar thuis. Vervelend als je een bui op je hoofd krijgt en je hebt geen jas aan. Maar om nu de hele dag met je jas te lopen is ook geen optie. Ik heb nog zo'n opvouwbaar regending en anders koop ik daar wel nieuwe.
    In onze villa lagen al een stuk of zeven regen poncho's. Ze zijn ook voor een paar dollar te koop in de supermarkt. Ook in de parken zijn deze te koop, alleen dan wat duurder.

  3. Top | #73
    Vaste Bezoeker nahnah9's Avatar
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    86

    Standaard Re: inpakken

    Wij zijn net terug uit Florida:-(:-(:-(.
    Handdoeken kun je huren of meenemen uit het hotel. Daar liggen ze meestal gratis bij het zwembad (ik heb hier op het forum een tip gezien om badhanddoeken aan het kamermeisje te vragen). DiscoveryCove zorgt voor de handdoeken. Bij de Disney Waterparken kun je ze huren, maar wij namen ze dus mee uit het hotel.
    Truien heb je niet nodig (het was vrijwel constant 30 graden). In het vliegtuig kun je een deken vragen.
    Groet,
    Hans
    Vakantie Florida 2007
    http://nahnah9.wordpress.com/

  4. Top | #74
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    36

    Standaard Re: inpakken

    Mijn koffer is ingepakt. Ik neem er eentje mee en het valt reuze mee, hij weegt 13,5 kilo. Erik is een puber en wil niet naar zijn moeder luisteren, komt iemand bekend voor? Hij pakt zijn koffer wel vanavond in, met zijn vrienden de stad in is op dit moment belangrijker. En hij gaat zich niet aan mijn lijstje houden, dat ik zo lief voor hem gemaakt heb. Misschien pakt hij wel 7 paar sokken in ipv de 6 die ik opgeschreven heb. Wat een rebellie

    Het is de bedoeling, dat we daar nog een koffer kopen en dan met 3 koffers terugkomen. Dat kan dus makkelijk als ik het zo zie.
    Mijn laptop gaat als handbagage mee naast mijn handtas met alle verdere benodigdheden (kauwgum, i-pod ed.) Erik draagt dan zijn eigen rugzak.
    Een handdoek heb ik niet ingepakt net zo min als een trui. Ik neem altijd veel te veel mee, dat gebeurt dus dit jaar echt niet. We zien dan wel hoe de terugreis eruit ziet

    Om half 7 morgenochtend haalt een vriendin ons op om ons naar schiphol te brengen. Tot ziens allemaal!

  5. Top | #75
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: inpakken

    Veel plezier alvast. En je kan daar alles kopen wat je eventueel vergeten bent. Dus komt helemaal goed
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #76
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: inpakken

    heel veel plezier. Je hebt groot gelijk om niet te veel mee te nemen. Ik trap er ook iedere keer weer in om teveel mee te nemen. Je hebt inderdaad meer aan een laptop dan aan een trui. En je neemt altijd veel meer mee terug. Daarom doe ik altijd een tas (of twee of drie) op de bodem van mijn koffer. Ze gaan altijd vol mee terug.

    Nicole

  7. Top | #77
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: inpakken

    Ik neem meestal een vest mee voor in het vliegtuig, en ook handig als je naar de publix gaat, want de airco staat daar heel hoog of is dat laag......

    regen poncho heb ik daar gekocht in een Dollar winkel, voor juist..........1 dollar.
    ze zijn heel klein opgevouwen, steek je zo in je achterbroekzak.
    ik heb ze nog nooit nodig gehad trouwens.

    groet Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  8. Top | #78
    Regelmatige Bezoeker Pluisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    23

    Standaard Re: inpakken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Ik zou gewoon een oplader voor de DS kopen die wel op 110V kan. Dat kun je ook nog in de USA doen. Een stroomomzetter enkel en alleen voor je DS is een beetje overdreven.

    Mijn zoon heeft ook een gameboy. Ik zou niet weten waar je een oplader voor deze gameboy kunt kopen die op 110V kan. Bij ons is dit ook het enige apparaat waarbij we niet kunnen switchen tussen 220 en 110 volt.

    Pluisje :-?



    :razz: in Oktober voor de tweede keer naar Florida

  9. Top | #79
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: inpakken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pluisje Bekijk Berichten
    Mijn zoon heeft ook een gameboy. Ik zou niet weten waar je een oplader voor deze gameboy kunt kopen die op 110V kan.
    Gewoon in de USA. Of anders via ebay.

    Edit: lees net op deze weblog dat ze de Convertor bij Radioshack hebben gekocht. Is wel voor een Nintendo DS maar Gameboy kennen ze daar vast ook wel.

    Als we buiten komen en weg willen rijden zien we een radioshack tegenover de Walmarkt, remmen en de parkeerplaats op. Gelukkig houdt iedereen hier goed afstand. Een converter voor de Nintendo Ds gekocht en terug naar het hotel.
    http://floridareis.blogspot.com/2007...en-wennen.html
    Laatst gewijzigd door Njit; 05-08-07 om 23:53.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #80
    Regelmatige Bezoeker Pluisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    23

    Standaard Re: inpakken

    :grin: Hallo Njit

    Ik ben na jouw reactie verder gaan zoeken. Als ze een convertor verkopen in de USA kon ik me niet voorstellen dat zo'n convertor ook niet in Nederland te koop is.
    Nu blijkt er voor de Game Boy Advance dus ook een adapter of accu-oplader te zijn die je via de sigarettenaansteker in de auto op kunt laden. Deze is inmiddels aangeschaft. Wij huren toch een auto in Orlando dus dat moet dan goedkomen. Kan die jongen op de terugvlucht zich toch nog vermaken met de GBA.

    Pluisje :smile:



    :razz: in Oktober voor de tweede keer naar Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •