Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Hotelervaring: Clarion Hotel Maingate, Kissimmee

  1. Top | #21
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Hotelervaring: Clarion Maingate Orlando

    Klopt maar die ligt niet bij mij thuis

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Hotelervaring: Clarion Hotel Maingate, Kissimmee

    Clarion hotel maingate heet tegenwoordig comfortinn maingate, zag ik.
    Wij zijn ons alvast aan het orienteren voor een lange vakantie in agustus/september 2018.
    Zijn er mensen die er de laatste jaren zijn geweest?
    De reacties die ik lees zijn nog van 6-10 jaar geleden.
    Is het (nog) geschikt voor een gezin met twee kinderen van 8 en 10.
    Wij zijn er in 2003 geweest met onze huwelijksreis, en vonden het op zich wel een geschikt hotel.
    Alleen was er toen nog geen internet. Onbijt was toen niet inbegrepen en ik lees dat dit er nu wel bij in zit.
    In principe zullen wij het alleen gebruiken om te overnachten en van onze rustdagen te gaan genieten.
    De locatie vonden wij toendertijd top omdat aan de West Irlo Bronson higway heel veel te zien/doen was.
    Lekkere restaurants, mooie minigolf banen en winkels. En natuurlijk de afstand tot disney world.
    Als iemand andere mooie suggesties heeft voor hotelovernachtingen hoor ik het graag. Je ziet op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer. Alvast dank voor jullie reacties.

  3. Top | #23
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Hotelervaring: Clarion Hotel Maingate, Kissimmee

    Hallo, als ik jullie was nam ik een villa of een condo. Heb je lekker de ruimte voor jezelf en je kinderen. En lekker zwemmen in je eigen zwembad is ook niet verkeerd. Als je een beetje zoekt zijn er ook nog die een gameroom hebben. In de link staat allerlei accomodatie. Veel plezier met zoeken en de voorpret.
    https://www.homeaway.nl/search/veren...499,13z?view=l

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Hotelervaring: Clarion Hotel Maingate, Kissimmee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    Hallo, als ik jullie was nam ik een villa of een condo. Heb je lekker de ruimte voor jezelf en je kinderen. En lekker zwemmen in je eigen zwembad is ook niet verkeerd. Als je een beetje zoekt zijn er ook nog die een gameroom hebben. In de link staat allerlei accomodatie. Veel plezier met zoeken en de voorpret.
    https://www.homeaway.nl/search/veren...499,13z?view=l
    Bedankt voor je reactie.
    Daar twijfelen we inderdaad ook nog aan.
    Ons eerste plan was om eerst 2 weken een hotel te nemen in kissimmee en daarna nog 2 weken in de buurt van Orlando.
    In de eerste weken zitten we dan dichterbij disney en de laatste weken dichterbij universal, seeworld enz.
    Ik ga zeker even alle villas van jouw link bij langs.
    Gelukkig duurt het nog even en hebben we nog de tijd.
    We doen dit niet jaarlijks en gaan graag goed voorbereid op pad.
    Ik heb al heel veel goede tips gelezen op dit forum.
    We zijn er alleen nog niet uit of we zelf alles "los" gaan boeken, of dat we dit door een reisbureau laten doen.
    Het zal misschien wel wat in prijs schelen, maar ik hou er zelf wel van dat je altijd op iemand terug kan vallen als er wat is.
    Maar dat is wellicht voer voor een andere topic. :-)
    En er is zoveel aanbod in vliegreis, hotel, huurauto enz dat je inderdaad wel eens het bekende bos niet meer ziet.

  5. Top | #25
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Hotelervaring: Clarion Hotel Maingate, Kissimmee

    Je kunt ook twee villa's nemen. Even naar Walmart of een andere supermarkt en je bent van alle gemakken voorzien. Scheelt ook weer als je thuis ontbijt. Als je eens wat vakantieblogs leest krijg je vanzelf wel een idee. Je hebt nog wel even de tijd Veel plezier met je zoektocht.

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Hotelervaring: Clarion Hotel Maingate, Kissimmee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    Je kunt ook twee villa's nemen. Even naar Walmart of een andere supermarkt en je bent van alle gemakken voorzien. Scheelt ook weer als je thuis ontbijt. Als je eens wat vakantieblogs leest krijg je vanzelf wel een idee. Je hebt nog wel even de tijd Veel plezier met je zoektocht.
    Ondertussen alweer een paar weekjes verder en toch besloten om in hotels te verblijven.
    Gezien de planning zullen wij weinig in het hotel verblijven, omdat we de meeste dagen in de (pret)parken lopen. En voor het zwemmen gaan we wel naar de 4 waterparken. Bij de hotels die we hebben gevonden, is het "ontbijt" inbegrepen of de kamer is voorzien van een kitchenette.
    Bedankt iig voor je reactie en misschien gaan we een volgende trip naar florida wel in een vila.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •