Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 35

Onderwerp: Miami: Beroemde mensen

  1. Top | #21
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Beroemdheden kijken in Miami

    Heb nog een alternatief gevonden voor Duck Tours.
    http://www.affiliate.viator.com/broc...5512&AUID=1422
    Hij is wel wat duurder, maar duurt ook bijna 6 - 7 uur.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  2. Top | #22
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Beroemdheden kijken in Miami

    Mmmmm ik zie nu dat je t/m 31/8/2008 kunt boeken bij Ducktours. Zover ik heb kunnen zien kun je iedere keer maximaal 10 dgn vantevoren boeken.
    Nu is echter mijn vraag..... heeft er iemand ervaring met het reserveren bij Ducktours en krijg je de tickets dan thuisgestuurd of kun je ze terplaatse ophalen?
    Want, zou je ze thuis krijgen vraag ik me af of die 10 dgn vantevoren wel voldoende is.....

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    75

    Standaard Re: Beroemdheden kijken in Miami

    Wij hebben de keuze gemaakt om met "Island Queen Cruises" een tour te maken door o.a. de haven, Star Island, Fisher Island, Miami Skyline. (is allemaal in een tocht te zien) Via het hotel een kortingsbon gekregen van 5 dollar pp. Ducktour stond ons niet aan en hadden er geen goed gevoel bij. Bij "Island Queen Cruises" ruim 2,5 uur aan boord geweest met goede en volledige uitleg. Ze bleven op verzoek enkele minuten stil liggen indien gewenst. Bij terugkomst in de haven kregen we nog een voucher om met 20% korting bij "Hooters" te gaan eten. (Ligt ook aan de haven maar is geen verplichting naturlijk) Tevens is er van alles te doen aan de haven. Live-muziek, winkeltje, shows e.d.
    Veel plezier.
    Fatma

  4. Top | #24
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7

    Standaard Re: Beroemde mensen in Miami

    Heb ook een tour genomen vanaf Bayide, niets gereserveerd, maar er liggen daar inderdaad genoeg boten om dit spontaan te doen.
    Rondvaart langs de celebrity huizen was leuk, alhoewel ik soms twijfelde of de guide de info over wie waar woonde niet uit zijn duim zoog. Hij bracht het wel heel leuk:razz:.

    Heb zelf ook voor de slagboom bij Star island gestaan:razz: maar wist ook niet dat je gewoon door kon rijden als je je aanmeldde..:|

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    21

    Standaard Re: Beroemde mensen in Miami

    Wil je ze echt van dichtbij bekijken , dan moet je over dag over het strand lopen bij South beach parallel aan ocean drive. En in de namiddag en avond over oceandrive lopen. en je hoeft dan niet te zoeken, want is er iemand bekends dan staan er wel 15/20 papparazi omheen.
    Laatst gewijzigd door Mindcrash; 02-06-10 om 08:36.

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    27

    Standaard Re: Beroemde mensen in Miami

    Wij hebben chris garver gezien bij love&hate tattoo

  7. Top | #27
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Beroemde mensen in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bas&manon Bekijk Berichten
    Wij hebben chris garver gezien bij love&hate tattoo
    die is daar zeer regelmatig.....
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013

  8. Top | #28
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Beroemde mensen in Miami

    Zijn er ook andere manieren dan Ducktours om die sterren en dat eiland te zien vanaf een boot?
    En hoeveel kost dat ongeveer?
    Bij ducktours gaan hun schema maar t/m eind augustus, dus voor september is het voor ons nog onduidelijk.

    Moet je dit soort boottochten trouwens altijd reserveren of kan je ook gewoon zo erheen?

  9. Top | #29
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Beroemde mensen in Miami

    Met Ducktours ga je geen sterren zien, je vaart langs Star Island, maar wil niet zeggen dat ze in de tuin liggen. Meer kans gewoon op straat rondom Ocean Drive en de straten er omheen.

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker JvG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    22

    Standaard Re: Beroemde mensen in Miami

    Wij logeerden in 2008 in het hotel Four Points by Sheraton. Verderop naast het Days Inn staat een hoog wit gebouw met een rond dak. Op MTV heb ik verschillende keren gezien dat Brooke Hogan, de dochter van Hulk, hier woond en dat Hulk zelf ook regelmatig daar aanwezig is. Overigens (lijkt het) ligt Brooke, die zangeres van beroep is, regelmatig voor dat gebouw op het strand. Misschien niet voor iedereen interessant, maar toch



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •