Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 35

Onderwerp: Miami: Beroemde mensen

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Beroemdhed kijken in Miami

    Basketballer Shaquille O'Neal is eigenaar van het grootste perceel op Star Island. Hij schijnt het leuk te vinden om vanuit zij grote zwembad naar de touristen te zwaaien .... dus wie weet ....

    Have fun!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Beroemdhed kijken in Miami

    Wij hebben 14 jaar geleden ook zo'n boottour gedaan. Ik zie het meer als een boottocht langs luxe huizen. Wij hebben toen ook geen 'beroemdheden' gezien. Ik had dat ook niet echt verwacht. Ik denk niet dat de 'celebs van Star Island' staan te springen om de boten volgeladen met toeristen te staan toezwaaien. Als ze er al zijn tenminste; de meeste hebben meerdere huizen of zijn aan het werk (op tournee of weg voor een filmopname) en zijn dus niet altijd in Miami te vinden.

    Mijn tip is om een terrasje te pakken op Ocean Drive en lekker aan de cocktails gaat. Als je er een tijdje zit, zie je vast wel een bekende zanger/acteur/tv-persoonlijkheid voorbij komen. Je moet gewoon wat geduld hebben. Ik had natuurlijk liever Enrique Iglesias voorbij zien komen, maar de celeb die wij 'gespot' hebben, was Ruby Wax. Ze is trouwens erg aardig!

    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 11:13. Reden: full quote eruit

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Beroemdhed kijken in Miami

    Ik weet niet of het nog kan maar jaaaaren geleden (ong. 10 jaar terug) zijn wij gewoon zelf Star Island opgereden. Je komt bij een gate waar je dan je paspoort/rijbewijs moet laten zien en dan kan je het eiland rond. Je mag alleen nergens stil gaan staan van de security.
    Leuk is dan natuurlijk wel om eerst een boottochtje of zo te maken langs star Island zodat je een beetje weet wie waar woont.

    Monique

  4. Top | #14
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Beroemdhed kijken in Miami

    Op Wiki staat hetzelfde: http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Island_(Florida)

    Though it is a public neighborhood, like many of the wealthier neighborhoods in the greater Miami area Star Island has a guard house at its entrance, giving it the illusion of being an exclusive, private area. However, anyone can enter after stopping at the gate.
    Dus gewoon brutaal bij de poort aankloppen Leuke tip!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #15
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Don Johnson's huis op Star island

    Hallo Oma

    Hierbij een foto van het huis van Don Johnson



    Groeten Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  6. Top | #16
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Beroemdheden kijken in Miami

    Wij zijn van plan om op 11 oktober 2008 met Duck Tours mee te gaan voor een rondrit, echter als ik op hun site kijk staat er dat je het beste kunt reserveren. Als ik dit echter wil doen is dat op die datum (nog) niet mogelijk.
    Weet iemand of het noodzakelijk is om Duck Tours vantevoren te reserveren en is het misschien iemand bekend of men meerdere keren per dag de tour doet?

  7. Top | #17
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Beroemdheden kijken in Miami

    Momenteel varen ze drie keer per dag: 11.00u, 13.00u en 15.00u. Maar dat aantal en de tijden kunnen per seizoen veranderen.

    Als je zeker wilt zijn van een bepaalde vertrektijd zou ik het wel vantevoren reserveren. Via de website kan dat tot ca. een week vooruit.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    23

    Standaard Re: Beroemdheden kijken in Miami

    Nog even aanvullen dat de toegang tot de Star Islands met de eigen auto nog steeds kan. Gewoon even stoppen aan de slagboom en zeggen dat je even een tourtje komt maken op het eiland. Ze noteren dan je nummerplaat en zeggen dat je niet mag stoppen en uitstappen. Foto's nemen vanuit de auto mag wel.
    Veel zie je echter niet, vaak zie je enkel de oprijlaan met tuiniers aan het werk.

  9. Top | #19
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Beroemdheden kijken in Miami

    Die tour van ducktours is 32 dollar per persoon lees ik net...
    Vaar je dan ook langs de huizen van de sterren??
    Ziet er wel leuk uit!!

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  10. Top | #20
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Beroemdheden kijken in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilssse Bekijk Berichten
    Vaar je dan ook langs de huizen van de sterren??
    Volgens de website wel:
    Tours Include:
    South Beach, Art Deco District, Fisher Island, Millionaire's Row, Homes of the Rich & Famous and much more . . .

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •