Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 35

Onderwerp: Miami: Beroemde mensen

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    belgie
    Berichten
    24

    Standaard Miami: Beroemde mensen

    Wie van jullie heeft ook bekende mensen tegen gekomen? En toevallig ook een fotootje getrokken?

    Want ik denk zo in miami kan toch nie anders dan dat daar bekende gezichten rondlopen?? Niet?

    groetjes

  2. Top | #2
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik heb ooit katja schuurman daar gezien met haar vriend op Mco.
    En die grote man van de venz reclame zat ooit eerste klas bij Martinair op de weg naar Los angeles.
    Maar dat zijn geen Amerikanen.

    Dan zou je ook meer kans moeten maken op de rodeo drive in Beverly hills maar ik zag daar alleen een hele mooie kanarie gele Bentley.
    Maar geen Famous people helaas.


    Ooit 8 jaar geleden in Las-Vegas heb ik een foto van Brandy mogen maken ze stond toen in Motown Cafe haar cd te promoten.
    Ik kende haar toen nog niet eens.
    Maar iedereen zat zo wild achter haar aan te rennen met camera's dat er een belletje bij mij ging ringelen.

    8) 8) 8)

    Bij de Opening ( 98 ) van het Bellagio Hotel in las-vegas heb ik Don Johnson een hand gegeven.
    Er liepen toen vele belangrijke mensen over de rode loper maar niet die ik verder kende.
    Gr maris
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard

    Er lag bij de bioscoop bij dowtown disney de rode loper uit. Wij dus maar even blijven staan. Er beelk een boybandje te komen B5. Is onder het americaanse publiek aardig bekent. We hebben aardig wat decedente mensen gezien. Gala jurken en alles. We hebben dus maar raak geschoten met onze fototoestel en nu maar afwachten of er wat bekent bij zit. Geen idee. :lol: :lol:
    Wel hebben we even op internet gekregen naar B5 en ja daar hebben we nu ook een fototje van.

    Nicole

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ga met zo'n boottochtje mee en grote kans dat je op Star Island bekende VS'ers zult zien.
    Shaquille O'Neal (wie?) staat erom bekend dat hij graag naar de toeristen zwaait als hij aan/in zijn zwembadje ligt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5

    Standaard

    Ja in 1978 :lol: ...... Ik was toen 13 en met mijn ouders op rondreis in de USA, in New York bezochten we de Radio City Music Hall, en de manager van Alice Cooper(leeft ie nog? :winkkwam op ons af met in zijn kielzog, de "famous one himself" Of wij hem kenden en een hand wilden geven, nou mijn broer en ik kenden hem wel maar vond hem vreselijk eng, dus dat aanbod hebben we maar afeslagen :lol:

  6. Top | #6
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Beroemde mensen in Miami

    Hoi
    Beroemde mensen woner er genoeg, alleen kun je niet zomaar langs hun huizen oplopen, de meeste wonen namelijk op Star Island en Fischer Island.Hier kun je langs varen met 1 van de vele boten bij Bayside.Op deze boten vertellen ze ook wie er in welk huis woont.



    Groeten en alvast veel plezier.

    Anthonie

    Link Island Queen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 17:08.
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  7. Top | #7
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Beroemde mensen in Miami

    En als je dat doet, ga dan met de Island Queen vanaf inderdaad Bayside, en niet met de Blaster. Die is wel spectaculairder, maar je ziet meer vanaf de Island Queen (of een van de zusterschepen)
    Eric

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    23

    Standaard Beroemdheden kijken in Miami

    Beste mensen, heeft er iemand tips waar je in Miami beroemdheden of hun huizen kunt zien ? Ik heb iets gelezen van een georganiseerde tour maar misschien is het op eigen houtje (met de auto) ook wel te doen en zo ja, zijn er plannetjes te vinden ?

    Alvast bedankt!

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Beroemdhed kijken in Miami

    Vanaf Miami Bayside vertrekken diverse boottochten langs de huizen van de Rich & Famous.
    Je kunt kiezen uit allerlei verschillende vaartuigen, vanaf een piratenschip via een rondvaartboot tot een oversized speedboot.
    Eric

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Beroemdhed kijken in Miami

    ja idd bij Bayside, genoeg standjes waar je zo'n boottocht kunt boeken!
    hebben wij vorig jaar ook gedaan, kostte toen $19. zit je een uur op de boot, leuke tocht langs Star Island; WAT EEN HUIZEN!! aan boord vertelt de kapitein van wie welk huis is en andere leuke wetenswaardigheden.

    Met de auto hebben wij een aantal jaar geleden geprobeerd op Star Island te komen, maar dat kan niet.. haha je wordt tegen gehouden door Security bij een slagboom#-o

    groet,
    Harold



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •