Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 12 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 114

Onderwerp: Sanibel, Captiva en Anna Maria Island

  1. Top | #61
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Sanibel Island

    Sanibel is leuk voor een dag vind ik. Bijv een dag met een overnachtig. Mooi strand, waar heel veel schelpen liggen, en een leuk centrumpje. Ik vond het wel de moeite waard hong toch een leuke sfeer.

    Groetjes

  2. Top | #62
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Sanibel, Captiva en Anna Maria Island

    wij zijn hier naar toe gereden vanuit sarasota op een regenachtige dag. Het was zeker de moeite waard. Ook de kids 3-5 jaar vonden het leuk.

  3. Top | #63
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    's-Gravenzande
    Berichten
    2

    Standaard Sanibel Island

    November 2010 verblijven wij weer zo'n 10 dagen in Florida.
    Nu kregen wij een tip voor een verblijf op Sanibel Island.
    Dit schijnt erg idyllisch te zijn+ mooie stranden.

    Nu ga ik niet gelijk af op 1 mening........heeft iemand tips aangaande hotels etc. en/of wij daar uberhaupt wel heen moeten.

    Mod. Ta2 Gerrit; Ik heb je bericht verplaatst naar een bestaand onderwerp over Sanibel Island.
    Daar staan ook al veel ervaringen in.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 21-09-10 om 14:29. Reden: toelichting

  4. Top | #64
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Sanibel, Captiva en Anna Maria Island

    Ik vind het wel erg mooi zeker de stranden je kan er een fiets huren en naar het natuurpark daar rijden . Zeker doen wij slagen deze eilanden nooit over als we naar florida gaan

  5. Top | #65
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Captiva Island

    Net een paar dagen naar Captiva en Sanibel Island geweest, we hebben op dit resort gezeten niet goedkoop maar erg mooi www.southseas.com

    Nu weer teurg in een erg nat en winderig Vero Beach dat komt vandaag door Tropical depression Sixteen, maar voor een dagje best te doen, morgen weer ZON:sun:.

    Grtjes Toos

  6. Top | #66
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Captiva Island

    Nog veel plezier en ziet er prachtig uit

  7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    22

    Standaard anna maria island in de zomer

    Wij zijn behoorlijk verslaafd aan Florida en de laatste jaren gaan we elk jaar naar Bradenton. We huren daar een huis en bezoeken dan met regelmaat het fantastische strand van Anna Maria Island. We gaan altijd in de periode april/mei en dat bevalt ons geweldig. Dit jaar willen we in juli/augustus naar Bradenton. Ik heb al veel gelezen en begrijp dat de omstandigheden anders zijn. Vochtiger, brandende zon en elke dag hevige, maar korte (onweers)buien. Zijn er forumleden die ervaring hebben met Bradenton/Anna Maria Island in de zomer? We vermoeden (hopen) dat het aan de kust nog redelijk toeven is, maar is dat ook zo. Of word je opgevreten door de bugs en andere insectenvriendjes.

  8. Top | #68
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: anna maria island in de zomer

    Hoi,

    Wij zijn ook in Bradenton geweest (jan /feb 2010), erg mooi en lekker weer.

    in 2008 zijn wij ook in de zomer naar florida geweest (oa.St Pete). Het was heel erg warm en benauwd. Het zal vergelijkbaar zijn met Bradenton.
    Je hebt weinig last van muggen, op het strand is het heet :sunzonkracht >10) En het kan flink regenen in de middag.

    Zelf zou ik niet meer gaan in die periode, maar je soms zit je aan een bep. tijd vast.

    April/mei ivind ik het mooist\\/

    succes
    Elstars

    www.goto-florida.com

  9. Top | #69
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Sanibel, Captiva en Anna Maria Island

    Dank je Elstars voor de informatie. Ik denk dat de periode april/mei ons ook beter zal bevallen, maar we zitten inderdaad aan de schoolvakantie vast. Overigens was het vorig jaar mei ook buitengewoon warm en vochtig in Bradenton (90 tot 95) en daar werd ook melding van gemaakt in de media. We merken het deze zomer wel. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik eind april ook nog 8 dagen richting Florida vertrek. Maar dan gaan we ook naar Orlando voor onder andere een bezoek aan Universal met HP.

  10. Top | #70
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: anna maria island in de zomer

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bradentonjuice Bekijk Berichten
    We vermoeden (hopen) dat het aan de kust nog redelijk toeven is, maar is dat ook zo. Of word je opgevreten door de bugs en andere insectenvriendjes.
    In de zomer is het overal heet en vochtig, aan het strand kun je heerlijk de gulf induiken en dat maakt het draaglijk, maar warm blijft het. Bugs of andere stekende engerds vallen heel erg mee, je komt ze nauwelijks tegen.:roll:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •