Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Even voorstellen: Ger

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    7

    Standaard Even voorstellen: Ger

    Hi,

    Mijn naam is Ger, ik woon in Den Haag en ik ben 29 jaar.

    Ik kijk al een tijdje op dit forum rond en ik vind het ontzettend leuk/nuttig wat ik tot nu toe allemaal ben tegengekomen.

    Wat heb ik met florida: in 1989 ben ik als 12-jarige voor het eerst naar Florida geweest. Disneyworld (Universal bestond nog niet) heeft toen een diepe indruk op mij gemaakt en ik was dan ook meteen fan voor het leven. Ook ben ik toen in Miami en Key West gweest, maar dit heeft mij niet echt kunnen bekoren.

    Zoals ik al zei, disney wel, in 1999 ben ik met mijn toen nog vriendin (inmiddels getrouwd) 3 weken naar Orlando gegaan. We zijn toen alle grote parken in Orlando afgegaan, hebben heel flink geshopt en hebben de tijd van ons leven gehad.

    In 2001 zijn we ook nog naar Las Vegas en de Grand Canyon geweest. Hoewel dit allemaal erg mooi was, vond ik dit mede door de (onderliggende) hardheid van Gokparadijs Las Vegas, veel minder dan Orlando.

    Nadat we in 1999 naar Orlando waren geweest hebben we ons voorgenomen om over 10 jaar weer te gaan, of wanneer we kind zouden hebben, waneer dit kind 10 jaar zou zijn.

    Inmiddels hebben we een dochter van 4. Mede door mij is zij al helemaal disney gek. Op haar 4e verjaardag (afgelopen lente) zijn we daarom 4 dagen naar disneyland parijs gegaan. Dit vond ze helemaal geweldig. Bij mij is toen echter de wens om weer naar orlando te gaan weer ontstaan.
    Disneyland Parijs was leuk voor de kleine, ik vind het ook zeer mooie parken, maar mij onderdompelen in de waan dat ik in een sprookje zit, dat kunnen de fransen nou eenmaal niet. De amerikanen zijn hier volgens mij heer en meester in.

    Ik heb nu dus besloten dat mijn dochtertje met 4 jaar oud genoeg is om naar disneyworld te gaan. Om deze reden zullen wij van medio april 2007 tot begin mei 2007 naar orlando gaan (eerst 11 dagen aan International Drive en daarna 6 dagen in een All Star Disney Resort). Dan is mijn dochter trouwens al bijna 5 jaar. Ik heb al een goede offerte en moet alleen nog bevestigen.

    In de tussentijd geniet ik van de berichten van een ieder die hier post en hoop ik af en toe ook wat te kunnen bijdragen.

    Tenslotte wil ik zeggen dat ik door dit forum nog meer zin heb gekregen in deze vakantie, dan ik al had.

    Ger

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Even voorstellen: Ger

    Hoi Ger,

    Leuk om te horen dat je al meer zin heb gekregen door het Forum. Zelf moet ik nog een jaartje langer wachten (5 personen) maar dat hebben we er wel voor over.
    Veel lees en schrijfplezier
    Grz
    Dr. Phlox
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker Miami Vice's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    20

    Standaard Re: Even voorstellen: Ger

    Hoi Ger,

    Welkom hier. Klinkt goed je plannen voor aankomende zomer! Veel plezier op het Forum :-D

  4. Top | #4

    Standaard Re: Even voorstellen: Ger

    Tenslotte wil ik zeggen dat ik door dit forum nog meer zin heb gekregen in deze vakantie, dan ik al had.
    Hee Ger, welkom hier, enne... niet alleen Florida is verslavend, dit forum ook:lol:

  5. Top | #5
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Even voorstellen: Ger

    Hoi Ger,

    Je verhaal klinkt als een sprookje op zich!!! O
    Leuk dat je na z'n lange tijd toch weer zin er in krijgt.

    Nou heel veel voor plezier dan maar met alle voorbereidingen.

    Groetekes monique 8-)

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Even voorstellen: Ger

    Hallo Ger,

    Hier ook een welkomstwoord van een "buurvrouw" (uit het Westland). Wij gaan ook in april met het gezin (3 kinderen in de leeftijd van 17,15 en 11 jaar) voor 14 dagen naar Florida.
    Heb nu al in de gaten (kom hier ook nog niet zo heel lang) dat het op dit forum ontzettend leuk én handig is.
    Heb je een vraag .... de kenners hebben direct een antwoord klaar.
    Door dit forum leef je veel meer naar je vakantie toe. Anders heb je geboekt, de tickets komen wel een keer en tegen de tijd dat je weggaat krijg je pas de vakantiekriebels. Maar nu kan je alvast elke dag gaan "voor genieten".

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker 2lingmams's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    75

    Standaard Re: Even voorstellen: Ger

    Hoi Ger,

    Precies hetzelfde senario heeft zich in ons huishouden afgespeeld.
    Wij zijn ook afgelopen juni voor het eerst met onze tweelingzoontjes naar Eurodisney geweest, waren ook 4 jaar.
    Aangezien ze het bijna dagelijks wel over Disney hebben, hebben wij ook besloten om in oktober 2007 naar Orlando te gaan.

    Mijn man is al meerdere keren geweest, ik nog nooit.
    Het leek hem ook leuker als je boys een jaar of 10 waren maar ik heb hem gelukkig over weten te halen.

    Ik wilde eerst voor het ultieme Disney genot de gehele vakantie, 16 a 18 dgn, in een Disney hotel. Maar na heel veel lezen hier op het forum wilde ik uiteindelijk toch liever in een villa. Het heeft naar mijn idee allebei voor en nadelen. Dus gisteravond hebben we besloten de eerste 9 dgn in een Disney hotel te gaan en dan een week in een villa.

    Hoe de planning er nu uitziet willen we met United vliegen en een auto huren via een duitse maatschappij.

    Aangezien de boys 20 juni 5 jaar worden hebben wij wel toestemming van school nodig. Hier ben ik van de week al voor naar school geweest, maar de formulieren waren niet in huis. Dus je hebt groot gelijk dat je het nog voor haar 4de verjaardag doet, heb die problemen met school in ieder geval niet.

    Heel veel plezier met plannen en ik zou het leuk vinden als je uiteindelijke vakantie planning deelt.

    Groetjes patries



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •