Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Even voorstellen: Ienelien

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard

    Hé Eric,
    Nadat ik de computer drie dagen, wegens een mankement, niet heb kunnen gebruiken ben ik snel gaan kijken of er nog reacties waren.
    Ik heb de site bekeken van AV. Ziet er goed uit. Heb een e-mail verstuurd
    (ik schrijf het wel met een d) naar de organisatie en gevraagd of ze een opzetje willen maken. Ben benieuwd wat er uit komt rollen. Ik hou jullie op de hoogt !!!

    Edit:
    Vandaag Theo aan de lijn gehad van AV. Hij had goede tips en heeft een vakantieroute gepland. Zoals het er nu naar uitziet vertrekken we 22 april.
    Het gaat er nu écht serieus van komen.
    Hij zou het óf via de mail versturen of per post. Ik zal jullie de definitieve route nog wel doorgeven.

    Dit stond in de offerte van Teo. Dit leek hem wel een leuke rondreis voor ons gezin.

    Miami, van 22 april t/m 24 april 2007, 1 kamer, 2 nachten, bijvoorbeeld het Ramada Plaza Marco Polo;
    Key West, van 24 op 25 april 2007, 1 kamer, 1 nacht, bijvoorbeeld het Holiday Inn;
    Ft. Myers, van 25 t/m 27 april 2007, 1 kamer, 2 nachten, bijvoorbeeld het Country Inn and Suites;
    St. Petersburg, van 27 april t/m 29 april 2007, 1 kamer, 2 nachten, bijvoorbeeld Holiday Inn.
    Hierna nog een dag of 6 in Orlando.
    Jammer dat er geen rechtstreekse aansluiting is naar Miami (Martinair was al vol). Maar dat komt omdat ik niet elk jaar op een vliegveld sta en nu moet je misschien wel gaan lopen zoeken op dat vliegveld naar de volgende instapplek.
    Ik hoor graag nog tips of aanbevelingen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-04-10 om 09:20. Reden: samengevoegd

  2. Top | #22
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Even voorstellen: Ien

    Zoals te verwachten van Teo een zeer evenwichtig en goed uitvoerbaar programma. Kun je zonder meer ongewijzigd overnemen, of misschien ergens een nachtje schuiven (al zie ik niet in waarom).
    Maak je niet druk over het niet rechtstreeks vliegen, gebruik de zoekfunctie op dit forum maar eens, dan zie je verscheidene draadjes hierover en merk je vanzelf dat voor- en tegenstanders elkaar in evenwicht houden.
    Ikzelf ga ALTIJD met een Amerikaanse mij met overstap en dat bevalt me prima.
    Ik zie nog niets over verblijf in Orlando, prima oplossingen voor een gezin zijn een villa, of als je dat niet wil bv SpringHill Suites Lake Buena Vista in het Marriott Village, 10 minuten van de ingang van Disney en Seaworld.
    Succes, Eric

  3. Top | #23
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Even voorstellen: Ien

    Teo heeft inderdaad een villa voorgesteld voor de periode dat we in Orlando verblijven. Ook wel fijn dat hij gaat proberen om in de hotelkamers een "rollaway" erbij te krijgen voor de jongste. Hoef je tenminste geen twee kamers te huren. En dan hou je weer wat meer "kaakies" in je zak die je weer kan uitgeven aan .......?
    Heb wel aan Teo gevraagd of die ene dag van Key West naar Fort Myers niet héél erg lang, vwb de kilometers, is. Weet niet of er iets is wat dichterbij én leuk is om te verblijven ?? Al die vragen van die forum lui ...., je lijkt wel een antwoordcomputer (want ik kom je naam nogal eens tegen).
    Dan zou je die ene dag kunnen gebruiken om er naar toe te rijden en de tweede dag om de airboat op te kunnen gaan ???

  4. Top | #24
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Even voorstellen: Ien

    Je zou van Key West naar Florida City kunnen rijden (zit gloednieuw Best Western) dan daarvandaan de Everglades (alligatorfarm) bezoeken en dan de volgende dag doorrijden naar Ft. Myers.
    Het nadeel is dan wel dat je een keer meer moet verkassen.

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Even voorstellen: Ien

    Nou we zijn eruit hoor !!! Op reisbureau AV zijn ze druk bezig met het één en ander te plannen.
    We reizen van Miami naar Key West, van daaruit naar Fort Meyers, dan naar St. Petersburg en tot slot naar Orlando.
    Wij kunnen dus volop reisverslagen, tips en aanbevelingen gaan lezen.
    Maar jullie mogen ons ook bestoken met allerlei wetenswaardigheden.
    Graag zelfs !!
    Deze week was het héél druk op mijn werk, maar vanaf vandaag zal ik weer regelmatig op het forum zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •