Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Even voorstellen: Britt78

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Britt78

    Hallo allemaal,

    Mijn naam is Britt, ik ben 28 jaar en woon 4 jaar samen met Dennis. We hebben (nog) geen kinderen, maar wel een hond. Een blonde labrador die luistert naar de naam Dess.
    In 2004 zijn we voor het eerst op vakantie geweest naar Florida, midden in het orkanenseizoen! 8-[ We hebben er 1 moeten ondergaan, Frances. Toen de tweede er aan kwam, zijn we naar New York gevlucht en bij de derde waren we net onderweg naar huis. Toch heeft ons dit niet afgeschrikt. Integendeel, we zijn, zoals velen van jullie, verslaafd geraakt aan Florida. Afgelopen april zijn we dan ook voor de derde keer geweest. En voorlopig zijn we er ook nog niet uitgekeken!
    Ik zal zo af en toe wel iets van me laten horen op dit forum, dus wellicht tot mails!

    Britt

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Even voorstellen; Britt

    Welkom Britt! Wij zaten in 2004 ook midden in Frances, maar ook voor ons was het geen reden om niet meer te gaan.

  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen; Britt

    Waar zaten jullie precies ten tijde van Frances?

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Even voorstellen; Britt

    In het Caribbean Beach Resort in Walt Disney World. We hebben toen ca. 30 uur op onze kamer doorgebracht, maar water, electriciteit, TV etc. bleef het gewoon doen, dus dat was wel vol te houden.

  5. Top | #5

    Standaard Re: Even voorstellen; Britt

    Wij zaten in het Hilton Lake Buena Vista, ook in Walt Disney World. Het was een drukte van jewelste, want heel veel inwoners van Orlando kwamen naar het hotel om te schuilen. Ook bij ons verliep alles normaal, de restaurants van het hotel bleven ook gewoon open, dus hebben lekker kunnen eten etc. Dan is het idd wel goed vol te houden.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Britt

    Hallo,

    Welkom op dit forum!

    Ook wij zaten in 2004 midden in het heftige orkaan seizoen in Florida.
    We kwamen op 7 september aan in Miami en waren blij dat we Frances net "gemist" hadden. Toen konden we nog niet weten dat we op 9 september geevacueerd zouden worden vanaf Key West in verband met orkaan Ivan en dat onze terugvlucht naar Nederland op 25 september geannuleerd zou worden wegens orkaan Jeanne :???: .


    Toch zijn ook wij nog steeds verslaafd :lol:

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  7. Top | #7
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Even voorstellen: Britt

    Welkom op het forum, Britt.
    Natuurlijk zijn orkanen niet echt leuk, maar meestal is het een stuk minder erg dan de mensen hier in Nederland denken.
    Uiteraard geld dat niet voor een ramp als Andrew en zoals vorig jaar in New Orleans, maar meestal valt de schade erg mee.
    Ik ga al heeel lang bijna elk jaar die kant op, en heb echt wel een paar orkanen over me heen gehad, maar meestal kon je na een paar dagen het gewone leven weer oppakken.
    Ik blijf er zeker niet voor thuis, en probeer ook iedereen hier, die denkt dat Florida 's zomers niet veilig zou zijn, te overtuigen dat ze best eens zelf kunnen gaan kijken.
    Eric

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: Britt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Ik blijf er zeker niet voor thuis, en probeer ook iedereen hier, die denkt dat Florida 's zomers niet veilig zou zijn, te overtuigen dat ze best eens zelf kunnen gaan kijken.
    Mij heb je overtuigd!

    Met zeven bezoeken in het hurricane-season kan ik me denk ik ook wel ervaringsdeskundige noemen. Alhoewel ... ik heb in al die tijd eigenlijk nooit last gehad van die "nasty" natuurverschijnselen. Wel eens een staartje met veel (lees: HEEL veel) regen, maar meer echt niet.

    Soms zit het mee, en soms zit het mee.O

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9

    Standaard Re: Even voorstellen: Britt

    Wij vonden het in principe ook allemaal wel meevallen. Ik denk dat het voor de achterblijvers (lees; ouders) spannender is, omdat zij toch afhankelijk zijn van berichtgevingen van ons. Als je er middenin zit, ervaar je het denk ik minder heftig. Inderdaad, uitzonderingen als Katrina daargelaten.
    Wat mij ook opviel was de berichtgevingen op tv aldaar. Het wordt allemaal nogal sensationeel/opgeblazen gebracht. Maar ja, dat hoort misschien een beetje bij het land..;-)
    Wij zullen er ook niet voor thuisblijven, want buiten de orkanen vind ik september echt een ideale maand. Lekker rustig en goeie uitverkoop! Ook niet onbelangrijk voor een shopliefhebber!

  10. Top | #10
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: Even voorstellen: Britt

    Wij hebben er ook nooit last van gehad in juli/augustus en dat is toch ook hurricane season!:neutral:
    We are lucky!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •