Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Auto handelaren/onderdelen

  1. Top | #1
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Auto handelaren/onderdelen

    Hallooootjes

    Heeft iemand in de buurt van Miami Beach, Key-West,Naples wel eens autohandelaren gezien, of waar je voor chevrolet onderdelen kan halen, grote autoshops om het zo maar te noemen, zijn die zo in de buurt???
    Of moet je dan ergens net buiten "gebeuren"zijn, wat achteraf of zo iets??

    Dit vraag ik omdat wij zelf een americaanse oldtimer aan het opknappen zijn.
    Dan kunnen we misschien wat kleinen dingen mee naar huis nemen.

    Alvast bedankt weer :-P :!: :!: :!:

    Groetjes Monique en Dennis


  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: auto handelaren/onderdelen

    Voor de (oldtimer) handelaren kun je het beste de yellow pages van de betreffende plaatsen doorspitten en met de grotere autoshops (o.a. Napa, Autozone, Pep Boys, Advance) wordt je werkelijk overspoeld in de US. Het lijkt wel of ze op iedere straathoek zitten en zelfs de kleinste is groter dan de "grote" Automat hier in 't dorp. En ze hebben leuk spul. Ik heb er zelf een nieuw spaakstuur gescoord voor onze '67 Chrysler T&C met bijpassende adapter! zodat hij feilloos op de stuurkolom paste. Die vindt je hier echt niet, en dat voor 140 USD.
    Voor een Chevy moet dat nog makkelijker zijn, want dat is en blijft toch het populairste merk in de States. Prettige zoektocht
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: auto handelaren/onderdelen

    He Gerrit,

    Bedankt, ik zet de namen gelijk op mijn lijstje van hoe en wat in Miami, Florida.
    Nou dan kan mijn mannetje zijn hart daar ophalen, en het vrouwtje zal nu nog harder moeten sparen om nog meer op de visa te zetten.

    Maar ja............... het zal hoe je het went of keert toch een prijzige vakantie worden.:!: :!: :!: :!:


    Groetjes Monique
    en namens Dennis super bedankt.:!:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •